Programátor Jeremy 'Jez' San, který založil Argonaut Games, byl k vytvoření Starglideru inspirován svojí nejoblíbenější automatovou 3D hrou s vektorovou grafikou, Star Wars z roku 1983.
Zajímavosti
Vývoj
Příběh
Podobně jako třeba u titulu The Pawn (1986) od herního vydavatelství Rainbird Software, byla i v tomto případě součástí balení hry stejnojmenná paperbacková novela, ve kterém britský spisovatel sci-fi James Follett (*1939) do detailu vykreslil bohaté příběhové pozadí hry. Tentýž autor psal i pro další hry z produkce Rainbird, doprovodnou novelu pro Starglider 2 (1988) a povídku k titulu Tracker (1986).
Ostatní
Hra se po svém vydání pravidelně objevovala v popkulturně lifestylovém pořadu Get Fresh! britské televizní stanice ITV. Tehdy se jednalo o něco velmi progresivního, poněvadž pokud už se videohry dostaly do médií, tak zpravidla do pořadů, kde byly démonizovány coby zkáza mládeže, podobně jako ve svých začátcích například rock 'n' roll.
Po každém vypnutí verze hry pro PC uvidíte poděkování tvůrců Thank you for playing StarGlider - Have a nice DOS!