Specnaz 2, pokračování slovenské hry Specnaz: Project Wolf, se odehrává v ruském prostředí, které je prošpikováno neúnosnou krizí, při níž vládne chaos a zmatek. Osudný omyl při bojích ruských jednotek v Iráku zásadním způsobem ovlivní celkovou situaci a snaha najít viníky tragédie začíná být jednoznačnou prioritou. Proto jsi tady ty, výsadkář elitní ruské výsadkářské jednotky Specnaz, která musí stůj co stůj viníky tragédie najít a dopřát jim spravedlivý trest.
Tato taktická vojenská akce z pohledu vlastních očí obsahuje celkem 19 misí, v nichž se za pomoci několika desítek zbraní bude bojovat v Iráku/Sýrii, v Čečensku a na Sibiři.
O této hře jsem si podle jejího výmluvně znějícího názvu sliboval slušný herní zážitek ve znamení kvalitní akce, takže když jsem ji před pár měsíci zcela neočekávaně obdržel zdarma k "F.E.A.R.: Perseus Mandate", byl jsem rád, že zrovna tento titul se ke mně dostal takovouto cestou.
Skutečnost byla ale naprosto opačná. Hra sice začíná slušnou přestřelkou v polorozbořeném městě, ta postupně ustává, ale přicházejí další a další, takže by se řeklo, že je vše tak, jak má být. Ale není, protože hře schází úvod, v němž by se hráč velmi rád dozvěděl, co zde pohledává, kam jeho cesta bude směřovat a co je jeho náplní. Jenže odpověď na tuto otázku nepřichází a nedozvíme se ji po celou dobu hry, což považuji za nejzásadnější chybu, jelikož si člověk nepřipadá jako hráč, nýbrž jako robot mačkající kohoutek zbraně a jdoucí tupě vpřed za záhadným cílem.
Zbrojní arzenál je sice slušný, grafika uspokojivá, ale pokud nehledáte bezmyšlenkovitou hru, ve které potřebujete znát jen tlačítka pro pohyb, střelbu a přebití, pak o hře v žádném případě nepřemýšlejte a raději za ty necelé tři stovky, za které se hra prodává, si dejte nějakou specialitu ve stylové restauraci.
Skutečnost byla ale naprosto opačná. Hra sice začíná slušnou přestřelkou v polorozbořeném městě, ta postupně ustává, ale přicházejí další a další, takže by se řeklo, že je vše tak, jak má být. Ale není, protože hře schází úvod, v němž by se hráč velmi rád dozvěděl, co zde pohledává, kam jeho cesta bude směřovat a co je jeho náplní. Jenže odpověď na tuto otázku nepřichází a nedozvíme se ji po celou dobu hry, což považuji za nejzásadnější chybu, jelikož si člověk nepřipadá jako hráč, nýbrž jako robot mačkající kohoutek zbraně a jdoucí tupě vpřed za záhadným cílem.
Zbrojní arzenál je sice slušný, grafika uspokojivá, ale pokud nehledáte bezmyšlenkovitou hru, ve které potřebujete znát jen tlačítka pro pohyb, střelbu a přebití, pak o hře v žádném případě nepřemýšlejte a raději za ty necelé tři stovky, za které se hra prodává, si dejte nějakou specialitu ve stylové restauraci.