Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3
CI Games
CI Games
CI Games
CI Games
CI Games
CI Games
CI Games
CI Games
CI Games
CI Games
CI Games
PC
27.01.2017
PC
27.01.2017
PC
04.04.2017
PC
25.04.2017
PC
25.04.2018
PC
25.04.2017
PC
25.04.2017
PCPS4XOne
25.04.2017
PCPS4XOne
25.04.2017
PCPS4XOne
25.04.2017
PS5
kompatibilní
PCPS4XOne
25.04.2017
PS5XboxX/S
kompatibilní
Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3 Sniper: Ghost Warrior 3
Žánr
akce > 1st person akce *
akce > taktická akce
akce > 1st person akce *
akce > taktická akce
akce > 1st person akce *
akce > taktická akce
akce > 1st person akce *
akce > taktická akce
akce > 1st person akce *
akce > taktická akce
akce > 1st person akce *
akce > taktická akce
akce > 1st person akce *
akce > taktická akce
akce > 1st person akce *
akce > taktická akce
akce > 1st person akce *
akce > taktická akce
akce > 1st person akce *
akce > taktická akce
akce > 1st person akce *
akce > taktická akce

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne

Třetí pokračování "odstřelovačské" FPS ze série Sniper: Ghost Warriror od známého polského studia.

Hráč se tentokrát ujímá role mariňáka Jonathana Northa vyslaného během druhé studené války do Gruzie blízké budoucnosti, kde právě probíhá občanská a zástupná válka hned tří nepřátelských stran. Jeho úkolem je zjistit, proč Rusko podporuje místní separatisty a zabránit vypuknutí mezinárodního konfliktu.

Třetí díl S:GW je poprvé ve stylu open-world odehrávající se v otevřeném přírodním světě rozděleném na několik částí za přítomnosti různých frakcí i civilistů. Kromě hlavních příběhových misí jsou zde také vedlejší úkoly pod označením War Crimes. Hra se tentokrát nechá hrát více styly, a to jak klasickým ostřelováním z velké vzdálenosti, které je stále stěžejním způsobem boje, tak i stealth postupem a zabitím na blízko. Před každou akcí je nutné provést průzkum terénu a lokalizování nepřátel. K tomu má hráč k dispozici dron, který sám ovládá a může ho využít např. i k rozptýlení protivníků, podobnou pomoc má ovšem zpravidla i nepřítel. Samotná střelba z odstřelovací pušky je pak ovlivňována mnoha faktory, především se jedná o vlivy počasí, ale i o působení gravitace nebo kalibr zbraně. Pro úspěch je také potřeba dobře zvládat pohyb v terénu a krytí. Pomoci v tomto směru mají speciální pohyby obsahující prvky parkouru a také Scout Mode, ve kterém se dají odhalit pasti a výbušniny, ale třeba i sledovat stopy. V neposlední řadě je zde pro hráče připraven tzv. Save House a to hned několikrát po celé mapě. Pomoci má hlavně s orientací v prostředí a jako sklad zásob, sloužit také může pro kontaktování spřátelených nebo neutrálních frakcí které mohou pomáhat v některých misích.

Vývojáři kladli velký důraz na realitu při samotném hraní, kdy je hráč po úspěšné exekuci zpravidla odhalen a musí uniknout do bezpečí a správně se pohybovat a maskovat, ale i v samotném herním světě, kde se střídá denní cyklus včetně počasí ovlivňující samotné herní principy. S tímto aspektem hry vývojářům pomáhali skuteční vojáci se zkušenostmi z reálných bojových akcí.

Hra neobsahuje žádný RPG systém s tradičními zkušenostními body, schopnosti hlavní postavy se místo toho postupem hrou vylepšují sami. Kromě toho lze ještě sbírat různé předměty a upgradovat jimi zbraně nebo ostatní vybavení.
Třetí pokračování "odstřelovačské" FPS ze série Sniper: Ghost Warriror od známého polského studia.

Hráč se tentokrát ujímá role mariňáka Jonathana Northa vyslaného během druhé studené války do Gruzie blízké budoucnosti, kde právě probíhá občanská a zástupná válka hned tří nepřátelských stran. Jeho úkolem je zjistit, proč Rusko podporuje místní separatisty a zabránit vypuknutí mezinárodního konfliktu.

Třetí díl S:GW je poprvé ve stylu open-world odehrávající se v otevřeném přírodním světě rozděleném na několik částí za přítomnosti různých frakcí i civilistů. Kromě hlavních příběhových misí jsou zde také vedlejší úkoly pod označením War Crimes. Hra se tentokrát nechá hrát více styly, a to jak klasickým ostřelováním z velké vzdálenosti, které je stále stěžejním způsobem boje, tak i stealth postupem a zabitím na blízko. Před každou akcí je nutné provést průzkum terénu a lokalizování nepřátel. K tomu má hráč k dispozici dron, který sám ovládá a může ho využít např. i k rozptýlení protivníků, podobnou pomoc má ovšem zpravidla i nepřítel. Samotná střelba z odstřelovací pušky je pak ovlivňována mnoha faktory, především se jedná o vlivy počasí, ale i o působení gravitace nebo kalibr zbraně. Pro úspěch je také potřeba dobře zvládat pohyb v terénu a krytí. Pomoci v tomto směru mají speciální pohyby obsahující prvky parkouru a také Scout Mode, ve kterém se dají odhalit pasti a výbušniny, ale třeba i sledovat stopy. V neposlední řadě je zde pro hráče připraven tzv. Safe House a to hned několikrát po celé mapě. Pomoci má hlavně s orientací v prostředí a jako sklad zásob, sloužit také může pro kontaktování spřátelených nebo neutrálních frakcí, které mohou pomáhat v některých misích.

Vývojáři kladli velký důraz na realitu při samotném hraní, kdy je hráč po úspěšné exekuci zpravidla odhalen a musí uniknout do bezpečí a správně se pohybovat a maskovat, ale i v samotném herním světě, kde se střídá denní cyklus včetně počasí ovlivňující samotné herní principy. S tímto aspektem hry vývojářům pomáhali skuteční vojáci se zkušenostmi z reálných bojových akcí.

Hra neobsahuje žádný RPG systém s tradičními zkušenostními body, schopnosti hlavní postavy se místo toho postupem hrou vylepšují samy. Kromě toho lze ještě sbírat různé předměty a upgradovat jimi zbraně nebo ostatní vybavení.
Třetí pokračování "odstřelovačské" FPS ze série Sniper: Ghost Warriror od známého polského studia.

Hráč se tentokrát ujímá role mariňáka Jonathana Northa vyslaného během druhé studené války do Gruzie blízké budoucnosti, kde právě probíhá občanská a zástupná válka hned tří nepřátelských stran. Jeho úkolem je zjistit, proč Rusko podporuje místní separatisty a zabránit vypuknutí mezinárodního konfliktu.

Třetí díl S:GW je poprvé ve stylu open-world odehrávající se v otevřeném přírodním světě rozděleném na několik částí za přítomnosti různých frakcí i civilistů. Kromě hlavních příběhových misí jsou zde také vedlejší úkoly pod označením War Crimes. Hra se tentokrát nechá hrát více styly, a to jak klasickým ostřelováním z velké vzdálenosti, které je stále stěžejním způsobem boje, tak i stealth postupem a zabitím na blízko. Před každou akcí je nutné provést průzkum terénu a lokalizování nepřátel. K tomu má hráč k dispozici dron, který sám ovládá a může ho využít např. i k rozptýlení protivníků, podobnou pomoc má ovšem zpravidla i nepřítel. Samotná střelba z odstřelovací pušky je pak ovlivňována mnoha faktory, především se jedná o vlivy počasí, ale i o působení gravitace nebo kalibr zbraně. Pro úspěch je také potřeba dobře zvládat pohyb v terénu a krytí. Pomoci v tomto směru mají speciální pohyby obsahující prvky parkouru a také Scout Mode, ve kterém se dají odhalit pasti a výbušniny, ale třeba i sledovat stopy. V neposlední řadě je zde pro hráče připraven tzv. Safe House a to hned několikrát po celé mapě. Pomoci má hlavně s orientací v prostředí a jako sklad zásob, sloužit také může pro kontaktování spřátelených nebo neutrálních frakcí, které mohou pomáhat v některých misích.

Vývojáři kladli velký důraz na realitu při samotném hraní, kdy je hráč po úspěšné exekuci zpravidla odhalen a musí uniknout do bezpečí a správně se pohybovat a maskovat, ale i v samotném herním světě, kde se střídá denní cyklus včetně počasí ovlivňující samotné herní principy. S tímto aspektem hry vývojářům pomáhali skuteční vojáci se zkušenostmi z reálných bojových akcí.

Hra neobsahuje žádný RPG systém s tradičními zkušenostními body, schopnosti hlavní postavy se místo toho postupem hrou vylepšují samy. Kromě toho lze ještě sbírat různé předměty a upgradovat jimi zbraně nebo ostatní vybavení.
Třetí pokračování "odstřelovačské" FPS ze série Sniper: Ghost Warriror od známého polského studia.

Hráč se tentokrát ujímá role mariňáka Jonathana Northa vyslaného během druhé studené války do Gruzie blízké budoucnosti, kde právě probíhá občanská a zástupná válka hned tří nepřátelských stran. Jeho úkolem je zjistit, proč Rusko podporuje místní separatisty a zabránit vypuknutí mezinárodního konfliktu.

Třetí díl S:GW je poprvé ve stylu open-world odehrávající se v otevřeném přírodním světě rozděleném na několik částí za přítomnosti různých frakcí i civilistů. Kromě hlavních příběhových misí jsou zde také vedlejší úkoly pod označením War Crimes. Hra se tentokrát nechá hrát více styly, a to jak klasickým ostřelováním z velké vzdálenosti, které je stále stěžejním způsobem boje, tak i stealth postupem a zabitím na blízko. Před každou akcí je nutné provést průzkum terénu a lokalizování nepřátel. K tomu má hráč k dispozici dron, který sám ovládá a může ho využít např. i k rozptýlení protivníků, podobnou pomoc má ovšem zpravidla i nepřítel. Samotná střelba z odstřelovací pušky je pak ovlivňována mnoha faktory, především se jedná o vlivy počasí, ale i o působení gravitace nebo kalibr zbraně. Pro úspěch je také potřeba dobře zvládat pohyb v terénu a krytí. Pomoci v tomto směru mají speciální pohyby obsahující prvky parkouru a také Scout Mode, ve kterém se dají odhalit pasti a výbušniny, ale třeba i sledovat stopy. V neposlední řadě je zde pro hráče připraven tzv. Safe House a to hned několikrát po celé mapě. Pomoci má hlavně s orientací v prostředí a jako sklad zásob, sloužit také může pro kontaktování spřátelených nebo neutrálních frakcí, které mohou pomáhat v některých misích.

Vývojáři kladli velký důraz na realitu při samotném hraní, kdy je hráč po úspěšné exekuci zpravidla odhalen a musí uniknout do bezpečí a správně se pohybovat a maskovat, ale i v samotném herním světě, kde se střídá denní cyklus včetně počasí ovlivňující samotné herní principy. S tímto aspektem hry vývojářům pomáhali skuteční vojáci se zkušenostmi z reálných bojových akcí.

Hra neobsahuje žádný RPG systém s tradičními zkušenostními body, schopnosti hlavní postavy se místo toho postupem hrou vylepšují samy. Kromě toho lze ještě sbírat různé předměty a upgradovat jimi zbraně nebo ostatní vybavení.
Třetí pokračování "odstřelovačské" FPS ze série Sniper: Ghost Warriror od známého polského studia.

Hráč se tentokrát ujímá role mariňáka Jonathana Northa vyslaného během druhé studené války do Gruzie blízké budoucnosti, kde právě probíhá občanská a zástupná válka hned tří nepřátelských stran. Jeho úkolem je zjistit, proč Rusko podporuje místní separatisty a zabránit vypuknutí mezinárodního konfliktu.

Třetí díl S:GW je poprvé ve stylu open-world odehrávající se v otevřeném přírodním světě rozděleném na několik částí za přítomnosti různých frakcí i civilistů. Kromě hlavních příběhových misí jsou zde také vedlejší úkoly pod označením War Crimes. Hra se tentokrát nechá hrát více styly, a to jak klasickým ostřelováním z velké vzdálenosti, které je stále stěžejním způsobem boje, tak i stealth postupem a zabitím na blízko. Před každou akcí je nutné provést průzkum terénu a lokalizování nepřátel. K tomu má hráč k dispozici dron, který sám ovládá a může ho využít např. i k rozptýlení protivníků, podobnou pomoc má ovšem zpravidla i nepřítel. Samotná střelba z odstřelovací pušky je pak ovlivňována mnoha faktory, především se jedná o vlivy počasí, ale i o působení gravitace nebo kalibr zbraně. Pro úspěch je také potřeba dobře zvládat pohyb v terénu a krytí. Pomoci v tomto směru mají speciální pohyby obsahující prvky parkouru a také Scout Mode, ve kterém se dají odhalit pasti a výbušniny, ale třeba i sledovat stopy. V neposlední řadě je zde pro hráče připraven tzv. Safe House a to hned několikrát po celé mapě. Pomoci má hlavně s orientací v prostředí a jako sklad zásob, sloužit také může pro kontaktování spřátelených nebo neutrálních frakcí, které mohou pomáhat v některých misích.

Vývojáři kladli velký důraz na realitu při samotném hraní, kdy je hráč po úspěšné exekuci zpravidla odhalen a musí uniknout do bezpečí a správně se pohybovat a maskovat, ale i v samotném herním světě, kde se střídá denní cyklus včetně počasí ovlivňující samotné herní principy. S tímto aspektem hry vývojářům pomáhali skuteční vojáci se zkušenostmi z reálných bojových akcí.

Hra neobsahuje žádný RPG systém s tradičními zkušenostními body, schopnosti hlavní postavy se místo toho postupem hrou vylepšují samy. Kromě toho lze ještě sbírat různé předměty a upgradovat jimi zbraně nebo ostatní vybavení.
Třetí pokračování "odstřelovačské" FPS ze série Sniper: Ghost Warriror od známého polského studia.

Hráč se tentokrát ujímá role mariňáka Jonathana Northa vyslaného během druhé studené války do Gruzie blízké budoucnosti, kde právě probíhá občanská a zástupná válka hned tří nepřátelských stran. Jeho úkolem je zjistit, proč Rusko podporuje místní separatisty a zabránit vypuknutí mezinárodního konfliktu.

Třetí díl S:GW je poprvé ve stylu open-world odehrávající se v otevřeném přírodním světě rozděleném na několik částí za přítomnosti různých frakcí i civilistů. Kromě hlavních příběhových misí jsou zde také vedlejší úkoly pod označením War Crimes. Hra se tentokrát nechá hrát více styly, a to jak klasickým ostřelováním z velké vzdálenosti, které je stále stěžejním způsobem boje, tak i stealth postupem a zabitím na blízko. Před každou akcí je nutné provést průzkum terénu a lokalizování nepřátel. K tomu má hráč k dispozici dron, který sám ovládá a může ho využít např. i k rozptýlení protivníků, podobnou pomoc má ovšem zpravidla i nepřítel. Samotná střelba z odstřelovací pušky je pak ovlivňována mnoha faktory, především se jedná o vlivy počasí, ale i o působení gravitace nebo kalibr zbraně. Pro úspěch je také potřeba dobře zvládat pohyb v terénu a krytí. Pomoci v tomto směru mají speciální pohyby obsahující prvky parkouru a také Scout Mode, ve kterém se dají odhalit pasti a výbušniny, ale třeba i sledovat stopy. V neposlední řadě je zde pro hráče připraven tzv. Safe House a to hned několikrát po celé mapě. Pomoci má hlavně s orientací v prostředí a jako sklad zásob, sloužit také může pro kontaktování spřátelených nebo neutrálních frakcí, které mohou pomáhat v některých misích.

Vývojáři kladli velký důraz na realitu při samotném hraní, kdy je hráč po úspěšné exekuci zpravidla odhalen a musí uniknout do bezpečí a správně se pohybovat a maskovat, ale i v samotném herním světě, kde se střídá denní cyklus včetně počasí ovlivňující samotné herní principy. S tímto aspektem hry vývojářům pomáhali skuteční vojáci se zkušenostmi z reálných bojových akcí.

Hra neobsahuje žádný RPG systém s tradičními zkušenostními body, schopnosti hlavní postavy se místo toho postupem hrou vylepšují samy. Kromě toho lze ještě sbírat různé předměty a upgradovat jimi zbraně nebo ostatní vybavení.
Třetí pokračování "odstřelovačské" FPS ze série Sniper: Ghost Warriror od známého polského studia.

Hráč se tentokrát ujímá role mariňáka Jonathana Northa vyslaného během druhé studené války do Gruzie blízké budoucnosti, kde právě probíhá občanská a zástupná válka hned tří nepřátelských stran. Jeho úkolem je zjistit, proč Rusko podporuje místní separatisty a zabránit vypuknutí mezinárodního konfliktu.

Třetí díl S:GW je poprvé ve stylu open-world odehrávající se v otevřeném přírodním světě rozděleném na několik částí za přítomnosti různých frakcí i civilistů. Kromě hlavních příběhových misí jsou zde také vedlejší úkoly pod označením War Crimes. Hra se tentokrát nechá hrát více styly, a to jak klasickým ostřelováním z velké vzdálenosti, které je stále stěžejním způsobem boje, tak i stealth postupem a zabitím na blízko. Před každou akcí je nutné provést průzkum terénu a lokalizování nepřátel. K tomu má hráč k dispozici dron, který sám ovládá a může ho využít např. i k rozptýlení protivníků, podobnou pomoc má ovšem zpravidla i nepřítel. Samotná střelba z odstřelovací pušky je pak ovlivňována mnoha faktory, především se jedná o vlivy počasí, ale i o působení gravitace nebo kalibr zbraně. Pro úspěch je také potřeba dobře zvládat pohyb v terénu a krytí. Pomoci v tomto směru mají speciální pohyby obsahující prvky parkouru a také Scout Mode, ve kterém se dají odhalit pasti a výbušniny, ale třeba i sledovat stopy. V neposlední řadě je zde pro hráče připraven tzv. Safe House a to hned několikrát po celé mapě. Pomoci má hlavně s orientací v prostředí a jako sklad zásob, sloužit také může pro kontaktování spřátelených nebo neutrálních frakcí, které mohou pomáhat v některých misích.

Vývojáři kladli velký důraz na realitu při samotném hraní, kdy je hráč po úspěšné exekuci zpravidla odhalen a musí uniknout do bezpečí a správně se pohybovat a maskovat, ale i v samotném herním světě, kde se střídá denní cyklus včetně počasí ovlivňující samotné herní principy. S tímto aspektem hry vývojářům pomáhali skuteční vojáci se zkušenostmi z reálných bojových akcí.

Hra neobsahuje žádný RPG systém s tradičními zkušenostními body, schopnosti hlavní postavy se místo toho postupem hrou vylepšují samy. Kromě toho lze ještě sbírat různé předměty a upgradovat jimi zbraně nebo ostatní vybavení. Ke hře vyšly dvě singleplayerové DLC - The Escape of Lydia a The Sabotage.
Třetí pokračování "odstřelovačské" FPS ze série Sniper: Ghost Warriror od známého polského studia.

Hráč se tentokrát ujímá role mariňáka Jonathana Northa vyslaného během druhé studené války do Gruzie blízké budoucnosti, kde právě probíhá občanská a zástupná válka hned tří nepřátelských stran. Jeho úkolem je zjistit, proč Rusko podporuje místní separatisty a zabránit vypuknutí mezinárodního konfliktu.

Třetí díl S:GW je poprvé ve stylu open-world odehrávající se v otevřeném přírodním světě rozděleném na několik částí za přítomnosti různých frakcí i civilistů. Kromě hlavních příběhových misí jsou zde také vedlejší úkoly pod označením War Crimes. Hra se tentokrát nechá hrát více styly, a to jak klasickým ostřelováním z velké vzdálenosti, které je stále stěžejním způsobem boje, tak i stealth postupem a zabitím na blízko. Před každou akcí je nutné provést průzkum terénu a lokalizování nepřátel. K tomu má hráč k dispozici dron, který sám ovládá a může ho využít např. i k rozptýlení protivníků, podobnou pomoc má ovšem zpravidla i nepřítel. Samotná střelba z odstřelovací pušky je pak ovlivňována mnoha faktory, především se jedná o vlivy počasí, ale i o působení gravitace nebo kalibr zbraně. Pro úspěch je také potřeba dobře zvládat pohyb v terénu a krytí. Pomoci v tomto směru mají speciální pohyby obsahující prvky parkouru a také Scout Mode, ve kterém se dají odhalit pasti a výbušniny, ale třeba i sledovat stopy. V neposlední řadě je zde pro hráče připraven tzv. Safe House a to hned několikrát po celé mapě. Pomoci má hlavně s orientací v prostředí a jako sklad zásob, sloužit také může pro kontaktování spřátelených nebo neutrálních frakcí, které mohou pomáhat v některých misích.

Vývojáři kladli velký důraz na realitu při samotném hraní, kdy je hráč po úspěšné exekuci zpravidla odhalen a musí uniknout do bezpečí a správně se pohybovat a maskovat, ale i v samotném herním světě, kde se střídá denní cyklus včetně počasí ovlivňující samotné herní principy. S tímto aspektem hry vývojářům pomáhali skuteční vojáci se zkušenostmi z reálných bojových akcí.

Hra neobsahuje žádný RPG systém s tradičními zkušenostními body, schopnosti hlavní postavy se místo toho postupem hrou vylepšují samy. Kromě toho lze ještě sbírat různé předměty a upgradovat jimi zbraně nebo ostatní vybavení. Ke hře vyšly dvě singleplayerové DLC - The Escape of Lydia a The Sabotage.
Třetí pokračování "odstřelovačské" FPS ze série Sniper: Ghost Warriror od známého polského studia.

Hráč se tentokrát ujímá role mariňáka Jonathana Northa vyslaného během druhé studené války do Gruzie blízké budoucnosti, kde právě probíhá občanská a zástupná válka hned tří nepřátelských stran. Jeho úkolem je zjistit, proč Rusko podporuje místní separatisty a zabránit vypuknutí mezinárodního konfliktu.

Třetí díl S:GW je poprvé ve stylu open-world odehrávající se v otevřeném přírodním světě rozděleném na několik částí za přítomnosti různých frakcí i civilistů. Kromě hlavních příběhových misí jsou zde také vedlejší úkoly pod označením War Crimes. Hra se tentokrát nechá hrát více styly, a to jak klasickým ostřelováním z velké vzdálenosti, které je stále stěžejním způsobem boje, tak i stealth postupem a zabitím na blízko. Před každou akcí je nutné provést průzkum terénu a lokalizování nepřátel. K tomu má hráč k dispozici dron, který sám ovládá a může ho využít např. i k rozptýlení protivníků, podobnou pomoc má ovšem zpravidla i nepřítel. Samotná střelba z odstřelovací pušky je pak ovlivňována mnoha faktory, především se jedná o vlivy počasí, ale i o působení gravitace nebo kalibr zbraně. Pro úspěch je také potřeba dobře zvládat pohyb v terénu a krytí. Pomoci v tomto směru mají speciální pohyby obsahující prvky parkouru a také Scout Mode, ve kterém se dají odhalit pasti a výbušniny, ale třeba i sledovat stopy. V neposlední řadě je zde pro hráče připraven tzv. Safe House a to hned několikrát po celé mapě. Pomoci má hlavně s orientací v prostředí a jako sklad zásob, sloužit také může pro kontaktování spřátelených nebo neutrálních frakcí, které mohou pomáhat v některých misích.

Vývojáři kladli velký důraz na realitu při samotném hraní, kdy je hráč po úspěšné exekuci zpravidla odhalen a musí uniknout do bezpečí a správně se pohybovat a maskovat, ale i v samotném herním světě, kde se střídá denní cyklus včetně počasí ovlivňující samotné herní principy. S tímto aspektem hry vývojářům pomáhali skuteční vojáci se zkušenostmi z reálných bojových akcí.

Hra neobsahuje žádný RPG systém s tradičními zkušenostními body, schopnosti hlavní postavy se místo toho postupem hrou vylepšují samy. Kromě toho lze ještě sbírat různé předměty a upgradovat jimi zbraně nebo ostatní vybavení. Ke hře vyšly dvě singleplayerové DLC - The Escape of Lydia a The Sabotage.
Třetí pokračování "odstřelovačské" FPS ze série Sniper: Ghost Warriror od známého polského studia.

Hráč se tentokrát ujímá role mariňáka Jonathana Northa vyslaného během druhé studené války do Gruzie blízké budoucnosti, kde právě probíhá občanská a zástupná válka hned tří nepřátelských stran. Jeho úkolem je zjistit, proč Rusko podporuje místní separatisty a zabránit vypuknutí mezinárodního konfliktu.

Třetí díl S:GW je poprvé ve stylu open-world odehrávající se v otevřeném přírodním světě rozděleném na několik částí za přítomnosti různých frakcí i civilistů. Kromě hlavních příběhových misí jsou zde také vedlejší úkoly pod označením War Crimes. Hra se tentokrát nechá hrát více styly, a to jak klasickým ostřelováním z velké vzdálenosti, které je stále stěžejním způsobem boje, tak i stealth postupem a zabitím na blízko. Před každou akcí je nutné provést průzkum terénu a lokalizování nepřátel. K tomu má hráč k dispozici dron, který sám ovládá a může ho využít např. i k rozptýlení protivníků, podobnou pomoc má ovšem zpravidla i nepřítel. Samotná střelba z odstřelovací pušky je pak ovlivňována mnoha faktory, především se jedná o vlivy počasí, ale i o působení gravitace nebo kalibr zbraně. Pro úspěch je také potřeba dobře zvládat pohyb v terénu a krytí. Pomoci v tomto směru mají speciální pohyby obsahující prvky parkouru a také Scout Mode, ve kterém se dají odhalit pasti a výbušniny, ale třeba i sledovat stopy. V neposlední řadě je zde pro hráče připraven tzv. Safe House a to hned několikrát po celé mapě. Pomoci má hlavně s orientací v prostředí a jako sklad zásob, sloužit také může pro kontaktování spřátelených nebo neutrálních frakcí, které mohou pomáhat v některých misích.

Vývojáři kladli velký důraz na realitu při samotném hraní, kdy je hráč po úspěšné exekuci zpravidla odhalen a musí uniknout do bezpečí a správně se pohybovat a maskovat, ale i v samotném herním světě, kde se střídá denní cyklus včetně počasí ovlivňující samotné herní principy. S tímto aspektem hry vývojářům pomáhali skuteční vojáci se zkušenostmi z reálných bojových akcí.

Hra neobsahuje žádný RPG systém s tradičními zkušenostními body, schopnosti hlavní postavy se místo toho postupem hrou vylepšují samy. Kromě toho lze ještě sbírat různé předměty a upgradovat jimi zbraně nebo ostatní vybavení. Ke hře vyšly dvě singleplayerové DLC - The Escape of Lydia a The Sabotage.
Třetí pokračování "odstřelovačské" FPS ze série Sniper: Ghost Warriror od známého polského studia.

Hráč se tentokrát ujímá role mariňáka Jonathana Northa vyslaného během druhé studené války do Gruzie blízké budoucnosti, kde právě probíhá občanská a zástupná válka hned tří nepřátelských stran. Jeho úkolem je zjistit, proč Rusko podporuje místní separatisty a zabránit vypuknutí mezinárodního konfliktu.

Třetí díl S:GW je poprvé ve stylu open-world odehrávající se v otevřeném přírodním světě rozděleném na několik částí za přítomnosti různých frakcí i civilistů. Kromě hlavních příběhových misí jsou zde také vedlejší úkoly pod označením War Crimes. Hra se tentokrát nechá hrát více styly, a to jak klasickým ostřelováním z velké vzdálenosti, které je stále stěžejním způsobem boje, tak i stealth postupem a zabitím na blízko. Před každou akcí je nutné provést průzkum terénu a lokalizování nepřátel. K tomu má hráč k dispozici dron, který sám ovládá a může ho využít např. i k rozptýlení protivníků, podobnou pomoc má ovšem zpravidla i nepřítel. Samotná střelba z odstřelovací pušky je pak ovlivňována mnoha faktory, především se jedná o vlivy počasí, ale i o působení gravitace nebo kalibr zbraně. Pro úspěch je také potřeba dobře zvládat pohyb v terénu a krytí. Pomoci v tomto směru mají speciální pohyby obsahující prvky parkouru a také Scout Mode, ve kterém se dají odhalit pasti a výbušniny, ale třeba i sledovat stopy. V neposlední řadě je zde pro hráče připraven tzv. Safe House a to hned několikrát po celé mapě. Pomoci má hlavně s orientací v prostředí a jako sklad zásob, sloužit také může pro kontaktování spřátelených nebo neutrálních frakcí, které mohou pomáhat v některých misích.

Vývojáři kladli velký důraz na realitu při samotném hraní, kdy je hráč po úspěšné exekuci zpravidla odhalen a musí uniknout do bezpečí a správně se pohybovat a maskovat, ale i v samotném herním světě, kde se střídá denní cyklus včetně počasí ovlivňující samotné herní principy. S tímto aspektem hry vývojářům pomáhali skuteční vojáci se zkušenostmi z reálných bojových akcí.

Hra neobsahuje žádný RPG systém s tradičními zkušenostními body, schopnosti hlavní postavy se místo toho postupem hrou vylepšují samy. Kromě toho lze ještě sbírat různé předměty a upgradovat jimi zbraně nebo ostatní vybavení. Ke hře vyšly dvě singleplayerové DLC - The Escape of Lydia a The Sabotage.
Oficiální stránky hry (http://sniperghostwarrior3.com/)
Oficiální stránky hry (http://sniperghostwarrior3.com/)
Oficiální stránky hry (http://sniperghostwarrior3.com/)
Oficiální stránky hry (http://sniperghostwarrior3.com/)
Oficiální stránky hry (http://sniperghostwarrior3.com/)
Oficiální stránky hry (http://sniperghostwarrior3.com/)
Oficiální stránky hry (http://sniperghostwarrior3.com/)
Oficiální stránky hry (http://sniperghostwarrior3.com/)
Oficiální stránky hry (http://sniperghostwarrior3.com/)
Oficiální stránky hry (http://sniperghostwarrior3.com/)
Oficiální stránky hry (http://sniperghostwarrior3.com/)