Sid Meier's Civilization III: Play the World z roku 2002 je prvním datadiskem ke hře Sid Meier's Civilization III a zaměřuje se především na hru po síti. Přináší nové multiplayerové módy, jako je Královražda, Eliminace, Dominance či Zachraň princeznu. Datadisk obsahuje rovněž zcela nový styl hry zvaný "Turn-less". Šlo o jakýsi mix mezi tahovým a realtimovým stylem hry.
Datadisk také přináší celkem osm nových národů (například Španělé, Korejci, Skandinávci, Keltové...), nové divy světa a městská vylepšení a rovněž i několik typů dalších jednotek.
Ačkoliv se Play the World zaměřil právě na hru po internetu, dobová kritika multiplayer příliš nechválila. Hra obsahovala bugy a měla potíže se synchronizací více hráčů. Většinu problémů vyřešil až druhý datadisk Conquests!
Po grafické stránce se nezměnilo nic, hra vypadá stejně jako Civilization III.
Datadisk také přináší celkem osm nových národů (například Španělé, Korejci, Skandinávci, Keltové...), nové divy světa a městská vylepšení a rovněž i několik typů dalších jednotek.
Ačkoliv se Play the World zaměřil právě na hru po internetu, dobová kritika multiplayer příliš nechválila. Hra obsahovala bugy a měla potíže se synchronizací více hráčů. Většinu problémů vyřešil až druhý datadisk Conquests!
Po grafické stránce se nezměnilo nic, hra vypadá stejně jako Civilization III.
Sid Meier's Civilization III: Play the World z roku 2002 je prvním datadiskem ke hře Sid Meier's Civilization III a zaměřuje se především na hru po síti. Přináší nové multiplayerové módy, jako je Královražda, Eliminace, Dominance či Zachraň princeznu. Datadisk obsahuje rovněž zcela nový styl hry zvaný "Turn-less". Šlo o jakýsi mix mezi tahovým a realtimovým stylem hry.
Datadisk také přináší celkem osm nových národů (například Španělé, Korejci, Skandinávci, Keltové...), nové divy světa a městská vylepšení a rovněž i několik typů dalších jednotek.
Ačkoliv se Play the World zaměřil právě na hru po internetu, dobová kritika multiplayer příliš nechválila. Hra obsahovala bugy a měla potíže se synchronizací více hráčů. Většinu problémů vyřešil až druhý datadisk Conquests!
Po grafické stránce se nezměnilo nic, hra vypadá stejně jako Civilization III.
Datadisk také přináší celkem osm nových národů (například Španělé, Korejci, Skandinávci, Keltové...), nové divy světa a městská vylepšení a rovněž i několik typů dalších jednotek.
Ačkoliv se Play the World zaměřil právě na hru po internetu, dobová kritika multiplayer příliš nechválila. Hra obsahovala bugy a měla potíže se synchronizací více hráčů. Většinu problémů vyřešil až druhý datadisk Conquests!
Po grafické stránce se nezměnilo nic, hra vypadá stejně jako Civilization III.
Sid Meier's Civilization III: Play the World z roku 2002 je prvním datadiskem ke hře Sid Meier's Civilization III a zaměřuje se především na hru po síti. Přináší nové multiplayerové módy, jako je Královražda, Eliminace, Dominance či Zachraň princeznu. Datadisk obsahuje rovněž zcela nový styl hry zvaný "Turn-less". Šlo o jakýsi mix mezi tahovým a realtimovým stylem hry.
Datadisk také přináší celkem osm nových národů (například Španělé, Korejci, Skandinávci, Keltové...), nové divy světa a městská vylepšení a rovněž i několik typů dalších jednotek.
Ačkoliv se Play the World zaměřil právě na hru po internetu, dobová kritika multiplayer příliš nechválila. Hra obsahovala bugy a měla potíže se synchronizací více hráčů. Většinu problémů vyřešil až druhý datadisk Conquests!
Po grafické stránce se nezměnilo nic, hra vypadá stejně jako Civilization III.
Datadisk také přináší celkem osm nových národů (například Španělé, Korejci, Skandinávci, Keltové...), nové divy světa a městská vylepšení a rovněž i několik typů dalších jednotek.
Ačkoliv se Play the World zaměřil právě na hru po internetu, dobová kritika multiplayer příliš nechválila. Hra obsahovala bugy a měla potíže se synchronizací více hráčů. Většinu problémů vyřešil až druhý datadisk Conquests!
Po grafické stránce se nezměnilo nic, hra vypadá stejně jako Civilization III.
Sid Meier's Civilization III: Play the World z roku 2002 je prvním datadiskem ke hře Sid Meier's Civilization III a zaměřuje se především na hru po síti. Přináší nové multiplayerové módy, jako je Královražda, Eliminace, Dominance či Zachraň princeznu. Datadisk obsahuje rovněž zcela nový styl hry zvaný "Turn-less". Šlo o jakýsi mix mezi tahovým a realtimovým stylem hry.
Datadisk také přináší celkem osm nových národů (například Španělé, Korejci, Skandinávci, Keltové...), nové divy světa a městská vylepšení a rovněž i několik typů dalších jednotek.
Ačkoliv se Play the World zaměřil právě na hru po internetu, dobová kritika multiplayer příliš nechválila. Hra obsahovala bugy a měla potíže se synchronizací více hráčů. Většinu problémů vyřešil až druhý datadisk Conquests!
Po grafické stránce se nezměnilo nic, hra vypadá stejně jako Civilization III.
Datadisk také přináší celkem osm nových národů (například Španělé, Korejci, Skandinávci, Keltové...), nové divy světa a městská vylepšení a rovněž i několik typů dalších jednotek.
Ačkoliv se Play the World zaměřil právě na hru po internetu, dobová kritika multiplayer příliš nechválila. Hra obsahovala bugy a měla potíže se synchronizací více hráčů. Většinu problémů vyřešil až druhý datadisk Conquests!
Po grafické stránce se nezměnilo nic, hra vypadá stejně jako Civilization III.
Play the World je prvním datadiskem hry Sid Meier's Civilization III. Nejpozoruhodnější součástí expanze jsou dva „beztahové“ herní režimy, které sérii Sid Meier's Civilization narušují do té doby neposkrvněnou pověst série tahových strategií; v jednom z nich se zásahy hráčů do hry zanášejí neprodleně, ve druhém se vše provede – budovy postaví, jednotky vyrobí, pohyb uskuteční atd. – až po ukončení tahu. Dalšími součástmi rozšiřujícího balíčku jsou dříve nevídané národy, nové scénáře, vylepšení měst, divy světa, několik nových typů jednotek a zejména nové herní systémy, od jejichž zavedení si tvůrci slibovali urychlení multiplayerových sezení.
Novými herními systémy jsou královražda, hromadná královražda, mód „zachraň princeznu“ a hra na kontrolní body. V prvních dvou jmenovaných herních uspořádáních je hráč vyřazen ze hry ztrátou posledního, resp. jediného, krále, v eliminaci tehdy, když se dostane stavu, kdy neovládá žádné město, smyslem zachraňování princezny je zmocnit se této jednotky a držet ji po co nejdelší čas hry, protože za této okolnosti se hráči načítají body, a na podobném pravidlu je založen i zbývající mód – skóre se v něm získává okupováním kontrolních bodů.
V obou „beztahových“ režimech lze nakonfigurovat časovač, jenž následně omezuje délku tahu. Mezi novými národy hráč nalezne např. Kelty, Korejce, Mongoly nebo Španěly.
Novými herními systémy jsou královražda, hromadná královražda, mód „zachraň princeznu“ a hra na kontrolní body. V prvních dvou jmenovaných herních uspořádáních je hráč vyřazen ze hry ztrátou posledního, resp. jediného, krále, v eliminaci tehdy, když se dostane stavu, kdy neovládá žádné město, smyslem zachraňování princezny je zmocnit se této jednotky a držet ji po co nejdelší čas hry, protože za této okolnosti se hráči načítají body, a na podobném pravidlu je založen i zbývající mód – skóre se v něm získává okupováním kontrolních bodů.
V obou „beztahových“ režimech lze nakonfigurovat časovač, jenž následně omezuje délku tahu. Mezi novými národy hráč nalezne např. Kelty, Korejce, Mongoly nebo Španěly.
Play the World je prvním datadiskem hry Sid Meier's Civilization III. Nejpozoruhodnější součástí expanze jsou dva „beztahové“ herní režimy, které sérii Sid Meier's Civilization narušují do té doby neposkrvněnou pověst série tahových strategií; v jednom z nich se zásahy hráčů do hry zanášejí neprodleně, ve druhém se vše provede – budovy postaví, jednotky vyrobí, pohyb uskuteční atd. – až po ukončení tahu. Dalšími součástmi rozšiřujícího balíčku jsou dříve nevídané národy, nové scénáře, vylepšení měst, divy světa, několik nových typů jednotek a zejména nové herní systémy, od jejichž zavedení si tvůrci slibovali urychlení multiplayerových sezení.
Novými herními systémy jsou královražda, hromadná královražda, mód „zachraň princeznu“ a hra na kontrolní body. V prvních dvou jmenovaných herních uspořádáních je hráč vyřazen ze hry ztrátou posledního, resp. jediného, krále, v eliminaci tehdy, když se dostane stavu, kdy neovládá žádné město, smyslem zachraňování princezny je zmocnit se této jednotky a držet ji po co nejdelší čas hry, protože za této okolnosti se hráči načítají body, a na podobném pravidlu je založen i zbývající mód – skóre se v něm získává okupováním kontrolních bodů.
V obou „beztahových“ režimech lze nakonfigurovat časovač, jenž následně omezuje délku tahu. Mezi novými národy hráč nalezne např. Kelty, Korejce, Mongoly nebo Španěly.
Novými herními systémy jsou královražda, hromadná královražda, mód „zachraň princeznu“ a hra na kontrolní body. V prvních dvou jmenovaných herních uspořádáních je hráč vyřazen ze hry ztrátou posledního, resp. jediného, krále, v eliminaci tehdy, když se dostane stavu, kdy neovládá žádné město, smyslem zachraňování princezny je zmocnit se této jednotky a držet ji po co nejdelší čas hry, protože za této okolnosti se hráči načítají body, a na podobném pravidlu je založen i zbývající mód – skóre se v něm získává okupováním kontrolních bodů.
V obou „beztahových“ režimech lze nakonfigurovat časovač, jenž následně omezuje délku tahu. Mezi novými národy hráč nalezne např. Kelty, Korejce, Mongoly nebo Španěly.