První ze dvou rozšíření tahové strategie Civilization II obohacuje původní hru celkem o 20 nových scénářů, většinou založených na reálných událostech, probíhajících ve slavných obdobích lidských dějin. 12 z nich je dílem autorů základní hry a zbylých 8 sestává z toho nejlepšího, co vytvořili fandové série Civilization a co bylo na internetu vybráno lidmi přímo z Microprose.
Časový záběr scénářů je opravdu široký. Rozšíření nabízí v tazích tažení Alexandra Velikého, věk křížových výprav, vzestup mongolského chána, i události velkých zámořských objevů. Hráč může navázat americkou válkou za nezávislost, Napoleonovým tažením a přijde i na 1. světovou válku, aby mohlo rozšíření nabídnout takové alternativní scénáře, jako je invaze mimozemšťanů nebo celosvětová jaderná válka začínající rokem 1979.
Tvůrci hry podpořili své kreativní fandy tak, že na CD přidali programovací makrojazyk, který rozšiřoval možnosti v tvorbě scénářů a o rok později byl v přepracované verzi představen jako plnohodnotný editor, distribuovaný spolu s druhým rozšířením Sid Meier's Civilization II: Fantastic Worlds.
Časový záběr scénářů je opravdu široký. Rozšíření nabízí v tazích tažení Alexandra Velikého, věk křížových výprav, vzestup mongolského chána, i události velkých zámořských objevů. Hráč může navázat americkou válkou za nezávislost, Napoleonovým tažením a přijde i na 1. světovou válku, aby mohlo rozšíření nabídnout takové alternativní scénáře, jako je invaze mimozemšťanů nebo celosvětová jaderná válka začínající rokem 1979.
Tvůrci hry podpořili své kreativní fandy tak, že na CD přidali programovací makrojazyk, který rozšiřoval možnosti v tvorbě scénářů a o rok později byl v přepracované verzi představen jako plnohodnotný editor, distribuovaný spolu s druhým rozšířením Sid Meier's Civilization II: Fantastic Worlds.
První ze dvou rozšíření tahové strategie Civilization II obohacuje původní hru celkem o 20 nových scénářů, většinou založených na reálných událostech, probíhajících ve slavných obdobích lidských dějin. 12 z nich je dílem autorů základní hry a zbylých 8 sestává z toho nejlepšího, co vytvořili fandové série Civilization a co bylo na internetu vybráno lidmi přímo z Microprose.
Časový záběr scénářů je opravdu široký. Rozšíření nabízí v tazích tažení Alexandra Velikého, věk křížových výprav, vzestup mongolského chána, i události velkých zámořských objevů. Hráč může navázat americkou válkou za nezávislost, Napoleonovým tažením a přijde i na 1. světovou válku, aby mohlo rozšíření nabídnout takové alternativní scénáře, jako je invaze mimozemšťanů nebo celosvětová jaderná válka začínající rokem 1979.
Tvůrci hry podpořili své kreativní fandy tak, že na CD přidali programovací makrojazyk, který rozšiřoval možnosti v tvorbě scénářů a o rok později byl v přepracované verzi představen jako plnohodnotný editor, distribuovaný spolu s druhým rozšířením Sid Meier's Civilization II: Fantastic Worlds.
Časový záběr scénářů je opravdu široký. Rozšíření nabízí v tazích tažení Alexandra Velikého, věk křížových výprav, vzestup mongolského chána, i události velkých zámořských objevů. Hráč může navázat americkou válkou za nezávislost, Napoleonovým tažením a přijde i na 1. světovou válku, aby mohlo rozšíření nabídnout takové alternativní scénáře, jako je invaze mimozemšťanů nebo celosvětová jaderná válka začínající rokem 1979.
Tvůrci hry podpořili své kreativní fandy tak, že na CD přidali programovací makrojazyk, který rozšiřoval možnosti v tvorbě scénářů a o rok později byl v přepracované verzi představen jako plnohodnotný editor, distribuovaný spolu s druhým rozšířením Sid Meier's Civilization II: Fantastic Worlds.
Conflicts in Civilization je prvním datadiskem budovatelské tahové strategie Sid Meier's Civilization II (1996). Stěžejním přídavkem rozšíření je dvacet nových scénářů, z nichž dvanáct bylo vytvořeno samotnými tvůrci hry a zbývajících osm má původ ve fanouškovské základně. Jinou podstatnou novinkou je pokročilý makrojazyk, jímž lze naskriptovat vlastní scénáře.
Nové scénáře lze podle toho, do jakého prostředí jsou zasazeny, rozdělit do tří skupin: scénáře čerpající z dějin lidstva, scénáře založené na smyšlených událostech a scénáře obsahující prvky sci-fi. První skupina je zdaleka nejpočetnější, její časový záběr je široký a je zde cítit snaha autorů o co nejvěrnější podání historie; patří sem tažení Alexandra Velikého, křížové výpravy, vzestup mongolského chána, velké zámořské objevy, napoleonské války, americká občanská válka a první světová válka. Typickým scénářem vycházejícím z fikce je potom „After the Apocalypse“, jenž pojednává o celosvětové jaderné válce, počínající rokem 1979, a poslední skupinu mezi jinými prezentuje scénář nazvaný „Alien Invasion“, který hráče nechává vypořádat se s invazí mimozemšťanů.
Nové scénáře lze podle toho, do jakého prostředí jsou zasazeny, rozdělit do tří skupin: scénáře čerpající z dějin lidstva, scénáře založené na smyšlených událostech a scénáře obsahující prvky sci-fi. První skupina je zdaleka nejpočetnější, její časový záběr je široký a je zde cítit snaha autorů o co nejvěrnější podání historie; patří sem tažení Alexandra Velikého, křížové výpravy, vzestup mongolského chána, velké zámořské objevy, napoleonské války, americká občanská válka a první světová válka. Typickým scénářem vycházejícím z fikce je potom „After the Apocalypse“, jenž pojednává o celosvětové jaderné válce, počínající rokem 1979, a poslední skupinu mezi jinými prezentuje scénář nazvaný „Alien Invasion“, který hráče nechává vypořádat se s invazí mimozemšťanů.
Conflicts in Civilization je prvním datadiskem budovatelské tahové strategie Sid Meier's Civilization II (1996). Stěžejním přídavkem rozšíření je dvacet nových scénářů, z nichž dvanáct bylo vytvořeno samotnými tvůrci hry a zbývajících osm má původ ve fanouškovské základně. Jinou podstatnou novinkou je pokročilý makrojazyk, jímž lze naskriptovat vlastní scénáře.
Nové scénáře lze podle toho, do jakého prostředí jsou zasazeny, rozdělit do tří skupin: scénáře čerpající z dějin lidstva, scénáře založené na smyšlených událostech a scénáře obsahující prvky sci-fi. První skupina je zdaleka nejpočetnější, její časový záběr je široký a je zde cítit snaha autorů o co nejvěrnější podání historie; patří sem tažení Alexandra Velikého, křížové výpravy, vzestup mongolského chána, velké zámořské objevy, napoleonské války, americká občanská válka a první světová válka. Typickým scénářem vycházejícím z fikce je potom „After the Apocalypse“, jenž pojednává o celosvětové jaderné válce, počínající rokem 1979, a poslední skupinu mezi jinými prezentuje scénář nazvaný „Alien Invasion“, který hráče nechává vypořádat se s invazí mimozemšťanů.
Nové scénáře lze podle toho, do jakého prostředí jsou zasazeny, rozdělit do tří skupin: scénáře čerpající z dějin lidstva, scénáře založené na smyšlených událostech a scénáře obsahující prvky sci-fi. První skupina je zdaleka nejpočetnější, její časový záběr je široký a je zde cítit snaha autorů o co nejvěrnější podání historie; patří sem tažení Alexandra Velikého, křížové výpravy, vzestup mongolského chána, velké zámořské objevy, napoleonské války, americká občanská válka a první světová válka. Typickým scénářem vycházejícím z fikce je potom „After the Apocalypse“, jenž pojednává o celosvětové jaderné válce, počínající rokem 1979, a poslední skupinu mezi jinými prezentuje scénář nazvaný „Alien Invasion“, který hráče nechává vypořádat se s invazí mimozemšťanů.