Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Shatter Shatter Shatter Shatter
Sidhe Interactive
Sidhe Interactive
Sidhe Interactive
Sidhe Interactive
PC
15.03.2010
PC
15.03.2010
PC
15.03.2010
PS3
23.07.2009
PC
15.03.2010
Shatter Shatter Shatter Shatter
Žánr
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano

Shatter je hra pro PC a PS3 v retro stylu, která si za inspiraci vzala Arkanoid nebo Breakout. Od výše zmíněného Arkanoidu se liší především svými dvěma schopnostmi Suck (nasát) a Blow (fouknout), pomocí nichž je možné ovlivňovat trasy míčku a některých objektů na herní ploše.

Krom těchto dvou inovativních schopností hra obsahuje vcelku klasické módy a power-upy. Módy se postupně zpřístupňují. Prvním z nich je Story mode, kde postupujete deseti světy a jsou vám postupně představovány nové herní prvky a bossové, které musíte porazit. Tito jsou také přístupní v odemykatelném módu Boss Rush. Další je Bonus mode, který se skládá z bonusových levelů, kde hráč musí "jen" co nejdéle odrážet tři míčky. Pak jsou tu mody Endless (nekonečný) a Endless Co-op (pro 2 hráče), kde je třeba co nejdéle přežít v jediném levelu, v němž se neustále doplňují zničitelné objekty. Posledními dvěma jsou Time-Attack a Time-Attack Co-op, kde jsou hráči omezeni životy a pětiminutovým limitem.

Power-upy jsou v Shatter všechny pozitivního rázu, zdvojnásobení fragmentů, lepší ovladatelnost míčku, větší účinnost míčku, život navíc, apod. Dále jsou tu dvě schopnosti. Shatter Storm (bouře), která uvolní jednorázově veškerou nahromaděnou energii ve formě projektilů, a Shield (štít), který v kombinaci se Suck odráží vše, co narazí do pálky, také ve formě projektilů.

Hra získala mnoho ocenění například na E3 2009, Independent Game Festivalu, Best of 2009 od IGN a mnoho dalších. Oceněn byl i její soundtrack, který je dílem hudebníka Module, jenž na něm spolupracoval se Sidhe.
Shatter je hra pro PC a PS3 v retro stylu, která si za inspiraci vzala Arkanoid nebo Breakout. Od výše zmíněného Arkanoidu se liší především svými dvěma schopnostmi Suck (nasát) a Blow (fouknout), pomocí nichž je možné ovlivňovat trasy míčku a některých objektů na herní ploše.

Krom těchto dvou inovativních schopností hra obsahuje vcelku klasické módy a power-upy. Módy se postupně zpřístupňují. Prvním z nich je Story mode, kde postupujete deseti světy a jsou vám postupně představovány nové herní prvky a bossové, které musíte porazit. Tito jsou také přístupní v odemykatelném módu Boss Rush. Další je Bonus mode, který se skládá z bonusových levelů, kde hráč musí "jen" co nejdéle odrážet tři míčky. Pak jsou tu mody Endless (nekonečný) a Endless Co-op (pro 2 hráče), kde je třeba co nejdéle přežít v jediném levelu, v němž se neustále doplňují zničitelné objekty. Posledními dvěma jsou Time-Attack a Time-Attack Co-op, kde jsou hráči omezeni životy a pětiminutovým limitem.

Power-upy jsou v Shatter všechny pozitivního rázu, zdvojnásobení fragmentů, lepší ovladatelnost míčku, větší účinnost míčku, život navíc, apod. Dále jsou tu dvě schopnosti. Shatter Storm (bouře), která uvolní jednorázově veškerou nahromaděnou energii ve formě projektilů, a Shield (štít), který v kombinaci se Suck odráží vše, co narazí do pálky, také ve formě projektilů.

Hra získala mnoho ocenění například na E3 2009, Independent Game Festivalu, Best of 2009 od IGN a mnoho dalších. Oceněn byl i její soundtrack, který je dílem hudebníka Module, jenž na něm spolupracoval se Sidhe.
Shatter je hra pro PC a PS3 v retro stylu, která si za inspiraci vzala Arkanoid nebo Breakout. Od výše zmíněného Arkanoidu se liší především svými dvěma schopnostmi Suck (nasát) a Blow (fouknout), pomocí nichž je možné ovlivňovat trasy míčku a některých objektů na herní ploše.

Krom těchto dvou inovativních schopností hra obsahuje vcelku klasické módy a power-upy. Módy se postupně zpřístupňují. Prvním z nich je Story mode, kde postupujete deseti světy a jsou vám postupně představovány nové herní prvky a bossové, které musíte porazit. Tito jsou také přístupní v odemykatelném módu Boss Rush. Další je Bonus mode, který se skládá z bonusových levelů, kde hráč musí "jen" co nejdéle odrážet tři míčky. Pak jsou tu mody Endless (nekonečný) a Endless Co-op (pro 2 hráče), kde je třeba co nejdéle přežít v jediném levelu, v němž se neustále doplňují zničitelné objekty. Posledními dvěma jsou Time-Attack a Time-Attack Co-op, kde jsou hráči omezeni životy a pětiminutovým limitem.

Power-upy jsou v Shatter všechny pozitivního rázu, zdvojnásobení fragmentů, lepší ovladatelnost míčku, větší účinnost míčku, život navíc apod. Dále jsou tu dvě schopnosti. Shatter Storm (bouře), která uvolní jednorázově veškerou nahromaděnou energii ve formě projektilů, a Shield (štít), který v kombinaci se Suck odráží vše, co narazí do pálky, také ve formě projektilů.

Hra získala mnoho ocenění například na E3 2009, Independent Game Festivalu, Best of 2009 od IGN a mnoho dalších. Oceněn byl i její soundtrack, který je dílem hudebníka Modulea, jenž na něm spolupracoval se Sidhem.
Shatter je hra pro PC a PS3 v retro stylu, která si za inspiraci vzala Arkanoid nebo Breakout. Od výše zmíněného Arkanoidu se liší především svými dvěma schopnostmi Suck (nasát) a Blow (fouknout), pomocí nichž je možné ovlivňovat trasy míčku a některých objektů na herní ploše.

Krom těchto dvou inovativních schopností hra obsahuje vcelku klasické módy a power-upy. Módy se postupně zpřístupňují. Prvním z nich je Story mode, kde postupujete deseti světy a jsou vám postupně představovány nové herní prvky a bossové, které musíte porazit. Tito jsou také přístupní v odemykatelném módu Boss Rush. Další je Bonus mode, který se skládá z bonusových levelů, kde hráč musí "jen" co nejdéle odrážet tři míčky. Pak jsou tu mody Endless (nekonečný) a Endless Co-op (pro 2 hráče), kde je třeba co nejdéle přežít v jediném levelu, v němž se neustále doplňují zničitelné objekty. Posledními dvěma jsou Time-Attack a Time-Attack Co-op, kde jsou hráči omezeni životy a pětiminutovým limitem.

Power-upy jsou v Shatter všechny pozitivního rázu, zdvojnásobení fragmentů, lepší ovladatelnost míčku, větší účinnost míčku, život navíc apod. Dále jsou tu dvě schopnosti. Shatter Storm (bouře), která uvolní jednorázově veškerou nahromaděnou energii ve formě projektilů, a Shield (štít), který v kombinaci se Suck odráží vše, co narazí do pálky, také ve formě projektilů.

Hra získala mnoho ocenění například na E3 2009, Independent Game Festivalu, Best of 2009 od IGN a mnoho dalších. Oceněn byl i její soundtrack, který je dílem hudebníka Modulea, jenž na něm spolupracoval se Sidhem.
Oficiální stránky hry (http://www.shattergame.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.shattergame.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.shattergame.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.shattergame.com/)