Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Sentinel: Descendants in Time

Sentinel: Potomci Času

14.12.2004
72
3 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Sentinel: Potomci Času je first person adventura od polského týmu Detalion, který již má na svém kontě populární adventurní kousky jako je Schizm nebo Schizm II. Sentinel je hra postavená na stejném 3D enginu jako zmíněný Schizm II, což zaručuje velmi dobrou vizuální kvalitu. Rovněž scénář psal stejný člověk - světoznámý australský spisovatel Terry Downling.

Příběh hry se točí okolo dávno vymřelé civilizace Tastan, po níž zbyly jenom opuštěné jeskyně. Mnozí věří, že jeskyně skrývají poklady nedozírné hodnoty. Ti přemýšlivější se však domnívají, že odkaz, který vyspělá civilizace Tastan po sobě zanechala, nebude jistě něco tak přízemního, jako je hromada zlata, ale spíše znalosti nebo ještě lépe technologie. Hráč se ujímá hlavního protagonisty Beniho. Beni je už zkušený vykradač hrobek a má za sebou spousty takových akciček. Tentokrát to ale nebude nic jednoduchého, protože se musí vloupat do legendární Tomb 35, která je jako jediná zatím neporušena, vylámal si na ní zuby kde kdo a kromě legendárního vykradače hrobek Ramireze se z ní nikdo nevrátil živý. Beni ale nemá na výběr, protože chamtivý obchodník Doba unesl jeho sestru a drží ji jako rukojmí.

Hned po vstupu do jeskyní probudí tajemnou Strážkyni (Sentinel). Jde o holografický obraz ženy s vyspělou umělou inteligencí, který tu nechali dávní Tastané, aby hlídal jejich jeskyně. Tato holografická bytost se zhostí role Beniho přívětivého průvodce a shovívavého rádce. Brzy však Beni odhalí, že jeho průvodkyně je mnohem víc než se může zdát, její nenápadná chladná vypočítavost naznačuje skryté úmysly. Co se skrývá za přívětivou škraboškou? Má snad Beni důvod k obavám?

Sentinel nabídne více než 20 obtížných hádanek, tři stupně nastavení obtížnosti, 8 velkých herních světů, možnost nelineárního postupu hrou a v případě potřeby i jistou formu nápovědy.

Zajímavost: Příběh hry vychází ze starší povídky Terryho Dowlinga „The Ichneumon and the Dormeuse“ (Ichneumon a Dormosa, u nás byla tato povídka publikována pouze v časopise Ikarie v roce 1997, konkrétně v čísle 4/97).


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.