Inovativní počin známé britské společnosti Psygnosis Limited, jež vyšel pod operačním systémem DOS, Windows a na konzoli Playstation One. Sentient je netradiční adventurou z vlastního pohledu odehrávající se na vesmírné stanici Icarus, ve které dochází k únikům radiace - to je však jen jedním z problémů, které sužují vesmírnou stanici. Kapitán je mrtev a stanice nevyhnutelně směřuje ke srážce se Sluncem.
Významným prvkem hry je pojetí reálného času, kdy je třeba se rozhodovat v čas bez možností následné korekce událostí vašim počínáním vykonaných. Posádka stanice Icarus nemá předem definované body chování, ale reaguje do jisté míry na vzniklé situace. Důležitým prvkem jsou také dialogy, které je z vaší strany možno vést díky různorodé kombinaci slov a vět.
Toto pojetí však odradilo značnou část hráčské populace, a Sentient nedosáhl úspěchu, ačkoliv byl technologicky i herními mechanismy velmi vysoko nad konkurencí.
Významným prvkem hry je pojetí reálného času, kdy je třeba se rozhodovat v čas bez možností následné korekce událostí vašim počínáním vykonaných. Posádka stanice Icarus nemá předem definované body chování, ale reaguje do jisté míry na vzniklé situace. Důležitým prvkem jsou také dialogy, které je z vaší strany možno vést díky různorodé kombinaci slov a vět.
Toto pojetí však odradilo značnou část hráčské populace, a Sentient nedosáhl úspěchu, ačkoliv byl technologicky i herními mechanismy velmi vysoko nad konkurencí.
Inovativní počin známé britské společnosti Psygnosis Limited, jež vyšel pod operačním systémem DOS, Windows a na konzoli Playstation One. Sentient je netradiční adventurou z vlastního pohledu odehrávající se na vesmírné stanici Icarus, ve které dochází k únikům radiace - to je však jen jedním z problémů, které sužují vesmírnou stanici. Kapitán je mrtev a stanice nevyhnutelně směřuje ke srážce se Sluncem.
Významným prvkem hry je pojetí reálného času, kdy je třeba se rozhodovat v čas bez možností následné korekce událostí vašim počínáním vykonaných. Posádka stanice Icarus nemá předem definované body chování, ale reaguje do jisté míry na vzniklé situace. Důležitým prvkem jsou také dialogy, které je z vaší strany možno vést díky různorodé kombinaci slov a vět.
Toto pojetí však odradilo značnou část hráčské populace, a Sentient nedosáhl úspěchu, ačkoliv byl technologicky i herními mechanismy velmi vysoko nad konkurencí.
Významným prvkem hry je pojetí reálného času, kdy je třeba se rozhodovat v čas bez možností následné korekce událostí vašim počínáním vykonaných. Posádka stanice Icarus nemá předem definované body chování, ale reaguje do jisté míry na vzniklé situace. Důležitým prvkem jsou také dialogy, které je z vaší strany možno vést díky různorodé kombinaci slov a vět.
Toto pojetí však odradilo značnou část hráčské populace, a Sentient nedosáhl úspěchu, ačkoliv byl technologicky i herními mechanismy velmi vysoko nad konkurencí.
Inovativní počin známé britské společnosti Psygnosis Limited, jenž vyšel pod operačním systémem DOS, Windows a na konzoli Playstation One. Sentient je netradiční adventurou z vlastního pohledu odehrávající se na vesmírné stanici Icarus, ve které dochází k únikům radiace - to je však jen jedním z problémů, které sužují vesmírnou stanici. Kapitán je mrtev a stanice nevyhnutelně směřuje ke srážce se Sluncem.
Významným prvkem hry je pojetí reálného času, kdy je třeba se rozhodovat včas bez možností následné korekce událostí vašim počínáním vykonaných. Posádka stanice Icarus nemá předem definované body chování, ale reaguje do jisté míry na vzniklé situace. Důležitým prvkem jsou také dialogy, které je z vaší strany možno vést díky různorodé kombinaci slov a vět.
Toto pojetí však odradilo značnou část hráčské populace, a Sentient nedosáhl úspěchu, ačkoliv byl technologicky i herními mechanismy velmi vysoko nad konkurencí.
Významným prvkem hry je pojetí reálného času, kdy je třeba se rozhodovat včas bez možností následné korekce událostí vašim počínáním vykonaných. Posádka stanice Icarus nemá předem definované body chování, ale reaguje do jisté míry na vzniklé situace. Důležitým prvkem jsou také dialogy, které je z vaší strany možno vést díky různorodé kombinaci slov a vět.
Toto pojetí však odradilo značnou část hráčské populace, a Sentient nedosáhl úspěchu, ačkoliv byl technologicky i herními mechanismy velmi vysoko nad konkurencí.
Inovativní počin známé britské společnosti Psygnosis Limited, jenž vyšel pod operačním systémem DOS, Windows a na konzoli Playstation One. Sentient je netradiční adventurou z vlastního pohledu odehrávající se na vesmírné stanici Icarus, ve které dochází k únikům radiace - to je však jen jedním z problémů, které sužují vesmírnou stanici. Kapitán je mrtev a stanice nevyhnutelně směřuje ke srážce se Sluncem.
Významným prvkem hry je pojetí reálného času, kdy je třeba se rozhodovat včas bez možností následné korekce událostí vašim počínáním vykonaných. Posádka stanice Icarus nemá předem definované body chování, ale reaguje do jisté míry na vzniklé situace. Důležitým prvkem jsou také dialogy, které je z vaší strany možno vést díky různorodé kombinaci slov a vět.
Toto pojetí však odradilo značnou část hráčské populace, a Sentient nedosáhl úspěchu, ačkoliv byl technologicky i herními mechanismy velmi vysoko nad konkurencí.
Významným prvkem hry je pojetí reálného času, kdy je třeba se rozhodovat včas bez možností následné korekce událostí vašim počínáním vykonaných. Posádka stanice Icarus nemá předem definované body chování, ale reaguje do jisté míry na vzniklé situace. Důležitým prvkem jsou také dialogy, které je z vaší strany možno vést díky různorodé kombinaci slov a vět.
Toto pojetí však odradilo značnou část hráčské populace, a Sentient nedosáhl úspěchu, ačkoliv byl technologicky i herními mechanismy velmi vysoko nad konkurencí.