Odpověď na krizi víry, sužující v době postmoderny více či méně celý vyspělý sever planety, se různí podle regionu. Zejména křesťané různých denominací v Severní Americe dlouhodobě vynikají snahou nezůstat pozadu za dobovými trendy. Přelom druhého a třetího tisíciletí skutečně přál vzniku křesťanských videoher, a tak vedle The War in Heaven (1999) či Catechumen (2000) světlo světa mezi jinými spatřila i tato indoktrinační pomůcka pro skalně katolické rodiče. Hra od tvůrčí trojice je přes veškerou alegoričnost zcela názorná ve vyobrazení všeho, co autoři považují za nevhodné pro nezletilé věřící. Zřejmě tedy nepřekvapí, že z jejich perspektivy zlu sloužili státníci, filozofové i vědci (pohan Markus Aurealius, ateisté Charles Darwin a Friedrich Nietsche), reprezentovaní bystami, ani že duši ďáblu zaprodala většina na sklonku 90. let všeobecně známých celebrit, k vidění na zdeformovaných fotografiích. Že cestu do pekel dláždí i rychlé občerstvení, značkové oblečení a populární hudba (s výjimkou té od správných interpretů), může být příliš silné i na ty pobožnější z nás.
Přesně takové prozření však čeká na mladistvého křesťana, jemuž rozvinutá představivost umožňuje proměnit se v rytíře ve zlatavé zbroji. Třímá střílející meč, později hned dva a neváhá se postavit zlu ve všech jeho podobách! Dokáže se dostat z Amfiteátru apatie? Cesta k Trůnu srdce nebude lehká ani pro něj, ani pro vás, protože ať už se jedná o Jeskyni osamění, Doly zoufalství, Nákupní středisko rozptýlení, Galerii nicoty či třeba Palác pýchy, vždycky můžete počítat s bludištní architekturou. Naštěstí je tu automapa, se kterou se snad v abstraktních 3D labyrintech na budgetovém ACKNEX-3 enginu úplně neztratíte. Někdy se úrovně proti veškeré logice strukturálně rozpadají, což jen podtrhují bizarní protivníci v podobě vznášejících se masek, představujících duchovní neduhy, jako například marnivost nebo přízemnost. Některé dveře vyžadují znalost Bible, jiné překážky lze překonat nálezem speciálního předmětu. Do statistik každé úrovně se počítá čas, tajná místa, zlikvidovaní protivníci, power-upy (štít víry, spirituální síla...), přesnost a úroveň obtížnosti.
Přesně takové prozření však čeká na mladistvého křesťana, jemuž rozvinutá představivost umožňuje proměnit se v rytíře ve zlatavé zbroji. Třímá střílející meč, později hned dva a neváhá se postavit zlu ve všech jeho podobách! Dokáže se dostat z Amfiteátru apatie? Cesta k Trůnu srdce nebude lehká ani pro něj, ani pro vás, protože ať už se jedná o Jeskyni osamění, Doly zoufalství, Nákupní středisko rozptýlení, Galerii nicoty či třeba Palác pýchy, vždycky můžete počítat s bludištní architekturou. Naštěstí je tu automapa, se kterou se snad v abstraktních 3D labyrintech na budgetovém ACKNEX-3 enginu úplně neztratíte. Někdy se úrovně proti veškeré logice strukturálně rozpadají, což jen podtrhují bizarní protivníci v podobě vznášejících se masek, představujících duchovní neduhy, jako například marnivost nebo přízemnost. Některé dveře vyžadují znalost Bible, jiné překážky lze překonat nálezem speciálního předmětu. Do statistik každé úrovně se počítá čas, tajná místa, zlikvidovaní protivníci, power-upy (štít víry, spirituální síla...), přesnost a úroveň obtížnosti.
Odpověď na krizi víry, sužující v době postmoderny více či méně celý vyspělý sever planety, se různí podle regionu. Zejména křesťané různých denominací v Severní Americe dlouhodobě vynikají snahou nezůstat pozadu za dobovými trendy. Přelom druhého a třetího tisíciletí skutečně přál vzniku křesťanských videoher, a tak vedle The War in Heaven (1999) či Catechumen (2000) světlo světa mezi jinými spatřila i tato indoktrinační pomůcka pro skalně katolické rodiče. Hra od tvůrčí trojice je přes veškerou alegoričnost zcela názorná ve vyobrazení všeho, co autoři považují za nevhodné pro nezletilé věřící. Zřejmě tedy nepřekvapí, že z jejich perspektivy zlu sloužili státníci, filozofové i vědci (pohan Marcus Aurealius, ateisté Charles Darwin a Friedrich Nietzsche), reprezentovaní bystami, ani že duši ďáblu zaprodala většina na sklonku 90. let všeobecně známých celebrit, k vidění na zdeformovaných fotografiích. Že cestu do pekel dláždí i rychlé občerstvení, značkové oblečení a populární hudba (s výjimkou té od správných interpretů), může být příliš silné i na ty pobožnější z nás.
Přesně takové prozření však čeká na mladistvého křesťana, jemuž rozvinutá představivost umožňuje proměnit se v rytíře ve zlatavé zbroji. Třímá střílející meč, později hned dva a neváhá se postavit zlu ve všech jeho podobách! Dokáže se dostat z Amfiteátru apatie? Cesta k Trůnu srdce nebude lehká ani pro něj, ani pro vás, protože ať už se jedná o Jeskyni osamění, Doly zoufalství, Nákupní středisko rozptýlení, Galerii nicoty či třeba Palác pýchy, vždycky můžete počítat s bludištní architekturou. Naštěstí je tu automapa, se kterou se snad v abstraktních 3D labyrintech na budgetovém ACKNEX-3 enginu úplně neztratíte. Někdy se úrovně proti veškeré logice strukturálně rozpadají, což jen podtrhují bizarní protivníci v podobě vznášejících se masek, představujících duchovní neduhy, jako například marnivost nebo přízemnost. Některé dveře vyžadují znalost Bible, jiné překážky lze překonat nálezem speciálního předmětu. Do statistik každé úrovně se počítá čas, tajná místa, zlikvidovaní protivníci, power-upy (štít víry, spirituální síla...), přesnost a úroveň obtížnosti.
Přesně takové prozření však čeká na mladistvého křesťana, jemuž rozvinutá představivost umožňuje proměnit se v rytíře ve zlatavé zbroji. Třímá střílející meč, později hned dva a neváhá se postavit zlu ve všech jeho podobách! Dokáže se dostat z Amfiteátru apatie? Cesta k Trůnu srdce nebude lehká ani pro něj, ani pro vás, protože ať už se jedná o Jeskyni osamění, Doly zoufalství, Nákupní středisko rozptýlení, Galerii nicoty či třeba Palác pýchy, vždycky můžete počítat s bludištní architekturou. Naštěstí je tu automapa, se kterou se snad v abstraktních 3D labyrintech na budgetovém ACKNEX-3 enginu úplně neztratíte. Někdy se úrovně proti veškeré logice strukturálně rozpadají, což jen podtrhují bizarní protivníci v podobě vznášejících se masek, představujících duchovní neduhy, jako například marnivost nebo přízemnost. Některé dveře vyžadují znalost Bible, jiné překážky lze překonat nálezem speciálního předmětu. Do statistik každé úrovně se počítá čas, tajná místa, zlikvidovaní protivníci, power-upy (štít víry, spirituální síla...), přesnost a úroveň obtížnosti.
It's hard to believe that I'm a warrior, but still, every morning I get ready for another battle.
Mladistvý křesťan se prostřednictvím své rozvinuté představivost dokáže proměnit se v rytíře ve zlatavé zbroji a čeká jej důležitá bitva o směřování vlastní duše. Se střílejícím mečem, později hned dvěma se postaví zlu ve všech jeho podobách! Dokáže se dostat z Amfiteátru apatie? Cesta k Trůnu srdce nebude snadná ani pro něj, ani pro vás, protože ať už se jedná o Jeskyni osamění, Doly zoufalství, Nákupní středisko rozptýlení, Galerii nicoty či třeba Palác pýchy, vždycky můžete počítat s bludištní architekturou.
S automapou úrovní se snad v abstraktních 3D labyrintech na budgetovém ACKNEX-3 enginu úplně neztratíte. Někdy se úrovně proti veškeré logice strukturálně rozpadají, což jen podtrhují bizarní protivníci v podobě vznášejících se masek, představujících duchovní neduhy, jako například marnivost nebo přízemnost. Některé dveře vyžadují znalost Bible, jiné překážky lze překonat nálezem speciálního předmětu. Do statistik každé úrovně se počítá čas, tajná místa, zlikvidovaní protivníci, power-upy (štít víry, spirituální síla...), přesnost a úroveň obtížnosti.
Mladistvý křesťan se prostřednictvím své rozvinuté představivost dokáže proměnit se v rytíře ve zlatavé zbroji a čeká jej důležitá bitva o směřování vlastní duše. Se střílejícím mečem, později hned dvěma se postaví zlu ve všech jeho podobách! Dokáže se dostat z Amfiteátru apatie? Cesta k Trůnu srdce nebude snadná ani pro něj, ani pro vás, protože ať už se jedná o Jeskyni osamění, Doly zoufalství, Nákupní středisko rozptýlení, Galerii nicoty či třeba Palác pýchy, vždycky můžete počítat s bludištní architekturou.
S automapou úrovní se snad v abstraktních 3D labyrintech na budgetovém ACKNEX-3 enginu úplně neztratíte. Někdy se úrovně proti veškeré logice strukturálně rozpadají, což jen podtrhují bizarní protivníci v podobě vznášejících se masek, představujících duchovní neduhy, jako například marnivost nebo přízemnost. Některé dveře vyžadují znalost Bible, jiné překážky lze překonat nálezem speciálního předmětu. Do statistik každé úrovně se počítá čas, tajná místa, zlikvidovaní protivníci, power-upy (štít víry, spirituální síla...), přesnost a úroveň obtížnosti.
It's hard to believe that I'm a warrior, but still, every morning I get ready for another battle.
Mladistvý křesťan se prostřednictvím své rozvinuté představivost dokáže proměnit v rytíře ve zlatavé zbroji. Během jeho denního snění jej čeká další z alegorických bitev o směřování vlastní duše. Se střílejícím mečem a později hned dvěma se postaví zlu ve všech podobách! Dokáže se dostat z Amfiteátru apatie? Cesta k Trůnu srdce nebude snadná ani pro něj, ani pro vás, protože ať už se jedná o Jeskyni osamění, Doly zoufalství, Nákupní středisko rozptýlení, Galerii nicoty či třeba Palác pýchy, vždycky můžete počítat s bludištní architekturou.
S automapou úrovní se snad v abstraktních 3D labyrintech na budgetovém ACKNEX-3 enginu úplně neztratíte. Někdy se úrovně proti veškeré logice strukturálně rozpadají, což jen podtrhují bizarní protivníci v podobě vznášejících se masek, představujících duchovní neduhy, jako například marnivost nebo přízemnost. Některé dveře vyžadují znalost Bible, jiné překážky lze překonat nálezem speciálního předmětu. Do statistik každé úrovně se počítá čas, tajná místa, zlikvidovaní protivníci, power-upy (štít víry, spirituální síla...), přesnost a úroveň obtížnosti.
Mladistvý křesťan se prostřednictvím své rozvinuté představivost dokáže proměnit v rytíře ve zlatavé zbroji. Během jeho denního snění jej čeká další z alegorických bitev o směřování vlastní duše. Se střílejícím mečem a později hned dvěma se postaví zlu ve všech podobách! Dokáže se dostat z Amfiteátru apatie? Cesta k Trůnu srdce nebude snadná ani pro něj, ani pro vás, protože ať už se jedná o Jeskyni osamění, Doly zoufalství, Nákupní středisko rozptýlení, Galerii nicoty či třeba Palác pýchy, vždycky můžete počítat s bludištní architekturou.
S automapou úrovní se snad v abstraktních 3D labyrintech na budgetovém ACKNEX-3 enginu úplně neztratíte. Někdy se úrovně proti veškeré logice strukturálně rozpadají, což jen podtrhují bizarní protivníci v podobě vznášejících se masek, představujících duchovní neduhy, jako například marnivost nebo přízemnost. Některé dveře vyžadují znalost Bible, jiné překážky lze překonat nálezem speciálního předmětu. Do statistik každé úrovně se počítá čas, tajná místa, zlikvidovaní protivníci, power-upy (štít víry, spirituální síla...), přesnost a úroveň obtížnosti.