Další díl původně středověké fantasy série Risen, tentokráte s podtitulem Titan Lords, si stejně jako jeho pirátský předchůdce, Dark Waters, nedělá moc hlavu s tematickou konzistencí a příběhovou návazností. Proto budeme hrát za jiného hrdinu, ale toho starého prý potkáme; používat klasickou magii, i když byla po prvním Risenu byla "nenávratně" ztracena; střílet z luků a kuší, přestože byly překonány palnými zbraněmi a nebudeme cestovat lodí, přestože jsou plavby po odstranění Krakena bezpečné.
Ve světě sužovaném válkami Titánů se objevila nová hrozba - ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (vás) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágům v tomto úsilí zajišťují bezpečnost jistí Strážci. Mágové nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku. Ve hře budou ještě další dvě frakce, ke kterým se půjde přidat.
Hrdina bude moci cestovat do světa stínů a setkávat se s mrtvými, zde potká i důležitou postavu prvního dílu a bude pro ni plnit jistý úkol ve světě živých. K dispozici bude mít okulár, kterým si budete moci zvýrazňovat předměty k sebrání a truhly. Do uživatelského rozhraní nově přibude minimapa.
Tvůrci hry tvrdí, že hra by měla být více podobná prvnímu dílu a půjde i trochu o "návrat ke kořenům". Nově v sérii půjde plavat a také by mělo být více míst ke šplhání. Soubojový systém by měl být notně vylepšen a hrdina bude moci během boje sesílat různá kouzla. Na začátku hry bude mít hrdina pokročilé schopnosti, které záhy pozbyde. Svět bude složen zejména z oblastí mírného pásu, ale i některých tropických. Na piráty se také nezapomnělo.
Ve světě sužovaném válkami Titánů se objevila nová hrozba - ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (vás) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágům v tomto úsilí zajišťují bezpečnost jistí Strážci. Mágové nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku. Ve hře budou ještě další dvě frakce, ke kterým se půjde přidat.
Hrdina bude moci cestovat do světa stínů a setkávat se s mrtvými, zde potká i důležitou postavu prvního dílu a bude pro ni plnit jistý úkol ve světě živých. K dispozici bude mít okulár, kterým si budete moci zvýrazňovat předměty k sebrání a truhly. Do uživatelského rozhraní nově přibude minimapa.
Tvůrci hry tvrdí, že hra by měla být více podobná prvnímu dílu a půjde i trochu o "návrat ke kořenům". Nově v sérii půjde plavat a také by mělo být více míst ke šplhání. Soubojový systém by měl být notně vylepšen a hrdina bude moci během boje sesílat různá kouzla. Na začátku hry bude mít hrdina pokročilé schopnosti, které záhy pozbyde. Svět bude složen zejména z oblastí mírného pásu, ale i některých tropických. Na piráty se také nezapomnělo.
Další díl původně středověké fantasy série Risen, tentokráte s podtitulem Titan Lords, si stejně jako jeho pirátský předchůdce, Dark Waters, nedělá moc hlavu s tematickou konzistencí a příběhovou návazností. Proto budeme hrát za jiného hrdinu, ale toho starého prý potkáme; používat klasickou magii, i když byla po prvním Risenu byla "nenávratně" ztracena; střílet z luků a kuší, přestože byly překonány palnými zbraněmi a nebudeme cestovat lodí, přestože jsou plavby po odstranění Krakena bezpečné.
Ve světě sužovaném válkami Titánů se objevila nová hrozba - ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (vás) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágům v tomto úsilí zajišťují bezpečnost jistí Strážci. Mágové nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku. Ve hře budou ještě další dvě frakce, ke kterým se půjde přidat.
Hrdina bude moci cestovat do světa stínů a setkávat se s mrtvými, zde potká i důležitou postavu prvního dílu a bude pro ni plnit jistý úkol ve světě živých. K dispozici bude mít okulár, kterým si budete moci zvýrazňovat předměty k sebrání a truhly. Do uživatelského rozhraní nově přibude minimapa.
Tvůrci hry tvrdí, že hra by měla být více podobná prvnímu dílu a půjde i trochu o "návrat ke kořenům". Nově v sérii půjde plavat a také by mělo být více míst ke šplhání. Soubojový systém by měl být notně vylepšen a hrdina bude moci během boje sesílat různá kouzla. Na začátku hry bude mít hrdina pokročilé schopnosti, které záhy pozbyde. Svět bude složen zejména z oblastí mírného pásu, ale i některých tropických. Na piráty se také nezapomnělo.
Ve světě sužovaném válkami Titánů se objevila nová hrozba - ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (vás) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágům v tomto úsilí zajišťují bezpečnost jistí Strážci. Mágové nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku. Ve hře budou ještě další dvě frakce, ke kterým se půjde přidat.
Hrdina bude moci cestovat do světa stínů a setkávat se s mrtvými, zde potká i důležitou postavu prvního dílu a bude pro ni plnit jistý úkol ve světě živých. K dispozici bude mít okulár, kterým si budete moci zvýrazňovat předměty k sebrání a truhly. Do uživatelského rozhraní nově přibude minimapa.
Tvůrci hry tvrdí, že hra by měla být více podobná prvnímu dílu a půjde i trochu o "návrat ke kořenům". Nově v sérii půjde plavat a také by mělo být více míst ke šplhání. Soubojový systém by měl být notně vylepšen a hrdina bude moci během boje sesílat různá kouzla. Na začátku hry bude mít hrdina pokročilé schopnosti, které záhy pozbyde. Svět bude složen zejména z oblastí mírného pásu, ale i některých tropických. Na piráty se také nezapomnělo.
Další díl původně středověké fantasy série Risen, tentokráte s podtitulem Titan Lords, si stejně jako jeho pirátský předchůdce, Dark Waters, nedělá moc hlavu s tematickou konzistencí a příběhovou návazností. Proto budeme hrát za jiného hrdinu, ale toho starého prý potkáme; používat klasickou magii, i když byla po prvním Risenu "nenávratně" ztracena; střílet z luků a kuší, přestože byly překonány palnými zbraněmi a nebudeme cestovat lodí, přestože jsou plavby po odstranění Krakena bezpečné.
Ve světě sužovaném válkami Titánů se objevila nová hrozba - ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (vás) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágům v tomto úsilí zajišťují bezpečnost jistí Strážci. Mágové nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku. Ve hře budou ještě další dvě frakce, ke kterým se půjde přidat.
Hrdina bude moci cestovat do světa stínů a setkávat se s mrtvými, zde potká i důležitou postavu prvního dílu a bude pro ni plnit jistý úkol ve světě živých. K dispozici bude mít okulár, kterým si budete moci zvýrazňovat předměty k sebrání a truhly. Do uživatelského rozhraní nově přibude minimapa.
Tvůrci hry tvrdí, že hra by měla být více podobná prvnímu dílu a půjde i trochu o "návrat ke kořenům". Nově v sérii půjde plavat a také by mělo být více míst ke šplhání. Soubojový systém by měl být notně vylepšen a hrdina bude moci během boje sesílat různá kouzla. Na začátku hry bude mít hrdina pokročilé schopnosti, které záhy pozbyde. Svět bude složen zejména z oblastí mírného pásu, ale i některých tropických. Na piráty se také nezapomnělo.
Ve světě sužovaném válkami Titánů se objevila nová hrozba - ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (vás) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágům v tomto úsilí zajišťují bezpečnost jistí Strážci. Mágové nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku. Ve hře budou ještě další dvě frakce, ke kterým se půjde přidat.
Hrdina bude moci cestovat do světa stínů a setkávat se s mrtvými, zde potká i důležitou postavu prvního dílu a bude pro ni plnit jistý úkol ve světě živých. K dispozici bude mít okulár, kterým si budete moci zvýrazňovat předměty k sebrání a truhly. Do uživatelského rozhraní nově přibude minimapa.
Tvůrci hry tvrdí, že hra by měla být více podobná prvnímu dílu a půjde i trochu o "návrat ke kořenům". Nově v sérii půjde plavat a také by mělo být více míst ke šplhání. Soubojový systém by měl být notně vylepšen a hrdina bude moci během boje sesílat různá kouzla. Na začátku hry bude mít hrdina pokročilé schopnosti, které záhy pozbyde. Svět bude složen zejména z oblastí mírného pásu, ale i některých tropických. Na piráty se také nezapomnělo.
Další díl původně středověké fantasy série Risen, tentokráte s podtitulem Titan Lords, si stejně jako jeho pirátský předchůdce, Dark Waters, nedělá moc hlavu s tematickou konzistencí a příběhovou návazností. Proto je možné hrát pouze za nového hrdinu a starého pouze potkat. Opět můžeme používat "nenávratně" ztracenou klasickou magii. Střílet z luků a kuší, přestože byly překonány palnými zbraněmi. A není možné cestovat lodí, přestože jsou plavby po odstranění Krakena opět bezpečné.
Ve světě sužovaném válkami Titánů se objevila nová hrozba - ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (vás) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágům v tomto úsilí zajišťují bezpečnost jistí Strážci. Mágové a Strážci nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku. Ve hře je ještě třetí frakce, ke které se můžete přidat.
Hrdina může cestovat do světa stínů, setkávat se s mrtvými, včetně významné postavy prvního dílu, a plnit pro ně úkoly ve světě živých. K dispozici má okulár, kterým si může zvýrazňovat předměty k sebrání a truhly. Do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům". Je v ní možné plavat a častěji šplhat. Soubojový systém byl notně vylepšen a hrdina během boje může sesílat různá kouzla. Začátek hry hrdinu doprovází pokročilé schopnosti, které však záhy pozbude. Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Na piráty se také nezapomnělo.
Ve světě sužovaném válkami Titánů se objevila nová hrozba - ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (vás) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágům v tomto úsilí zajišťují bezpečnost jistí Strážci. Mágové a Strážci nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku. Ve hře je ještě třetí frakce, ke které se můžete přidat.
Hrdina může cestovat do světa stínů, setkávat se s mrtvými, včetně významné postavy prvního dílu, a plnit pro ně úkoly ve světě živých. K dispozici má okulár, kterým si může zvýrazňovat předměty k sebrání a truhly. Do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům". Je v ní možné plavat a častěji šplhat. Soubojový systém byl notně vylepšen a hrdina během boje může sesílat různá kouzla. Začátek hry hrdinu doprovází pokročilé schopnosti, které však záhy pozbude. Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Na piráty se také nezapomnělo.
Závěrečný díl středověké fantasy trilogie Risen, nesoucí podtitul Titan Lords, vás opět zavede do světa sužovaného válkami Titánů.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (hlavního hrdinu) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágové nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku, ve hře jsou ještě další dvě frakce, ke kterým může přidat.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie spolu s luky a kušemi. Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla (pokud se je naučí). Hrdina může cestovat do světa stínů, setkávat se s mrtvým (např. jednou významnou postavou prvního dílu) a plnit pro ně úkoly ve světě živých. Může získat okulár, který zvýrazňuje truhly a předměty k sebrání.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Lze také navštívit pár míst z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na některé úkoly. Do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (hlavního hrdinu) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágové nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku, ve hře jsou ještě další dvě frakce, ke kterým může přidat.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie spolu s luky a kušemi. Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla (pokud se je naučí). Hrdina může cestovat do světa stínů, setkávat se s mrtvým (např. jednou významnou postavou prvního dílu) a plnit pro ně úkoly ve světě živých. Může získat okulár, který zvýrazňuje truhly a předměty k sebrání.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Lze také navštívit pár míst z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na některé úkoly. Do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
Závěrečný díl středověké fantasy série Risen, nesoucí podtitul Titan Lords, nás opět zavádí do světa sužovaného válkami Titánů.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (hlavního hrdinu) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágové nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku, ve hře jsou ještě další dvě frakce, ke kterým se může přidat.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie spolu s luky a kušemi. Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla (pokud se je naučí). Dále může cestovat do světa stínů, setkávat se s mrtvým (např. jednou významnou postavou prvního dílu) a plnit pro ně úkoly ve světě živých. Také může získat okulár, který zvýrazňuje truhly a předměty k sebrání.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Ve hře lze navštívit některá místa z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na některé úkoly. Do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (hlavního hrdinu) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágové nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku, ve hře jsou ještě další dvě frakce, ke kterým se může přidat.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie spolu s luky a kušemi. Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla (pokud se je naučí). Dále může cestovat do světa stínů, setkávat se s mrtvým (např. jednou významnou postavou prvního dílu) a plnit pro ně úkoly ve světě živých. Také může získat okulár, který zvýrazňuje truhly a předměty k sebrání.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Ve hře lze navštívit některá místa z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na některé úkoly. Do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
Závěrečný díl středověké fantasy série Risen, nesoucí podtitul Titan Lords, nás opět zavádí do světa sužovaného válkami Titánů.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (hlavního hrdinu) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágové nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku, ve hře jsou ještě další dvě frakce, ke kterým se může přidat.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie spolu s luky a kušemi. Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla (pokud se je naučí). Dále může cestovat do světa stínů, setkávat se s mrtvým (např. jednou významnou postavou prvního dílu) a plnit pro ně úkoly ve světě živých. Také může získat okulár, který zvýrazňuje truhly a předměty k sebrání.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Ve hře lze navštívit některá místa z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na některé úkoly. Do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého válečníka (hlavního hrdinu) napadne Pán Stínů a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, vydá se pro pomoc na ostrov Taranis, též známý jako Ostrov bouří, za vyhnanými čaroději, kteří ve zdejších dolech těží magické krystaly nabité energií. Mágové nicméně nejsou jediní, kteří můžou hrdinovi podat pomocnou ruku, ve hře jsou ještě další dvě frakce, ke kterým se může přidat.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie spolu s luky a kušemi. Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla (pokud se je naučí). Dále může cestovat do světa stínů, setkávat se s mrtvým (např. jednou významnou postavou prvního dílu) a plnit pro ně úkoly ve světě živých. Také může získat okulár, který zvýrazňuje truhly a předměty k sebrání.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Ve hře lze navštívit některá místa z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na některé úkoly. Do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
Závěrečný díl středověké fantasy série Risen, nesoucí podtitul Titan Lords, nás opět zavádí do světa sužovaného válkami Titánů.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého pirátského kapitána (hlavního hrdinu) napadne jeden Pán Stínů (Shadowlord) a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, potřebuje se přidat k jedné frakci herního světa. V úvahu připadají tři frakce: Strážci (mágů) z Taranisu, Lovci démonů z Caladoru a kmen voodoo domorodců z ostrova Kila.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie a malé kuše (jako varianta pistolí za pasem). Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla ze svitků (či naučených po vstupu do frakce). Dále může ve svých snech navštěvovat podsvětí, setkávat s dušemi mrtvých (většinou významnými postavami předchozího dílu) a plnit úkoly s nimi spojené ve světě živých.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Ve hře lze navštívit některé ostrovy z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na konec hry. A do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého pirátského kapitána (hlavního hrdinu) napadne jeden Pán Stínů (Shadowlord) a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, potřebuje se přidat k jedné frakci herního světa. V úvahu připadají tři frakce: Strážci (mágů) z Taranisu, Lovci démonů z Caladoru a kmen voodoo domorodců z ostrova Kila.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie a malé kuše (jako varianta pistolí za pasem). Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla ze svitků (či naučených po vstupu do frakce). Dále může ve svých snech navštěvovat podsvětí, setkávat s dušemi mrtvých (většinou významnými postavami předchozího dílu) a plnit úkoly s nimi spojené ve světě živých.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Ve hře lze navštívit některé ostrovy z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na konec hry. A do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
Další díl středověké fantasy série Risen, nesoucí podtitul Titan Lords, nás opět zavádí do světa sužovaného válkami Titánů.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého pirátského kapitána (hlavního hrdinu) napadne jeden Pán Stínů (Shadowlord) a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, potřebuje se přidat k jedné frakci herního světa. V úvahu připadají tři frakce: Strážci (mágů) z Taranisu, Lovci démonů z Caladoru a kmen voodoo domorodců z ostrova Kila.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie a malé kuše (jako varianta pistolí za pasem). Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla ze svitků (či naučených po vstupu do frakce). Dále může ve svých snech navštěvovat podsvětí, setkávat s dušemi mrtvých (většinou významnými postavami předchozího dílu) a plnit úkoly s nimi spojené ve světě živých.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Ve hře lze navštívit některé ostrovy z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na konec hry. A do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého pirátského kapitána (hlavního hrdinu) napadne jeden Pán Stínů (Shadowlord) a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, potřebuje se přidat k jedné frakci herního světa. V úvahu připadají tři frakce: Strážci (mágů) z Taranisu, Lovci démonů z Caladoru a kmen voodoo domorodců z ostrova Kila.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie a malé kuše (jako varianta pistolí za pasem). Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla ze svitků (či naučených po vstupu do frakce). Dále může ve svých snech navštěvovat podsvětí, setkávat s dušemi mrtvých (většinou významnými postavami předchozího dílu) a plnit úkoly s nimi spojené ve světě živých.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Ve hře lze navštívit některé ostrovy z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na konec hry. A do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
Další díl středověké fantasy série Risen, nesoucí podtitul Titan Lords, nás opět zavádí do světa sužovaného válkami Titánů.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého pirátského kapitána (hlavního hrdinu) napadne jeden Pán Stínů (Shadowlord) a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, potřebuje se přidat k jedné frakci herního světa. V úvahu připadají tři frakce: Strážci (mágů) z Taranisu, Lovci démonů z Caladoru a kmen voodoo domorodců z ostrova Kila.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie a malé kuše (jako varianta pistolí za pasem). Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla ze svitků (či naučených po vstupu do frakce). Dále může ve svých snech navštěvovat podsvětí, setkávat s dušemi mrtvých (většinou významnými postavami předchozího dílu) a plnit úkoly s nimi spojené ve světě živých.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Ve hře lze navštívit některé ostrovy z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na konec hry. A do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého pirátského kapitána (hlavního hrdinu) napadne jeden Pán Stínů (Shadowlord) a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, potřebuje se přidat k jedné frakci herního světa. V úvahu připadají tři frakce: Strážci (mágů) z Taranisu, Lovci démonů z Caladoru a kmen voodoo domorodců z ostrova Kila.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie a malé kuše (jako varianta pistolí za pasem). Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla ze svitků (či naučených po vstupu do frakce). Dále může ve svých snech navštěvovat podsvětí, setkávat s dušemi mrtvých (většinou významnými postavami předchozího dílu) a plnit úkoly s nimi spojené ve světě živých.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Ve hře lze navštívit některé ostrovy z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na konec hry. A do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
Další díl středověké fantasy série Risen, nesoucí podtitul Titan Lords, nás opět zavádí do světa sužovaného válkami Titánů.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého pirátského kapitána (hlavního hrdinu) napadne jeden Pán Stínů (Shadowlord) a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, potřebuje se přidat k jedné frakci herního světa. V úvahu připadají tři frakce: Strážci (mágů) z Taranisu, Lovci démonů z Caladoru a kmen voodoo domorodců z ostrova Kila.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie a malé kuše (jako varianta pistolí za pasem). Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla ze svitků (či naučených po vstupu do frakce). Dále může ve svých snech navštěvovat podsvětí, setkávat s dušemi mrtvých (většinou významnými postavami předchozího dílu) a plnit úkoly s nimi spojené ve světě živých.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Ve hře lze navštívit některé ostrovy z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na konec hry. A do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.
V tomto světě se objevila nová hrozba, ze země vyvstávají Lebkové jeskyně (Skull caves) a z nich na světlo světa přicházejí stvoření stínů. Mladého pirátského kapitána (hlavního hrdinu) napadne jeden Pán Stínů (Shadowlord) a připraví jej o duši. Aby ji získal zpět, potřebuje se přidat k jedné frakci herního světa. V úvahu připadají tři frakce: Strážci (mágů) z Taranisu, Lovci démonů z Caladoru a kmen voodoo domorodců z ostrova Kila.
Hra je prezentována jako "návrat ke kořenům" (prvního dílu série). Nově je možné plavat a lze častěji šplhat. Také se vrátila klasická magie a malé kuše (jako varianta pistolí za pasem). Obouruční zbraně a štíty se ale nevrátily. Palné zbraně zůstaly zachovány.
Soubojový systém předchozího dílu byl vylepšen, hrdina navíc může během boje sesílat různá kouzla ze svitků (či naučených po vstupu do frakce). Dále může ve svých snech navštěvovat podsvětí, setkávat s dušemi mrtvých (většinou významnými postavami předchozího dílu) a plnit úkoly s nimi spojené ve světě živých.
Svět je složen zejména z ostrovů mírného pásu, ale i některých tropických. Ve hře lze navštívit některé ostrovy z předchozího dílu (Ostrov zlodějů - ale pouze v DLC). Ve hře je zakomponován systém morálky s jistým vlivem na konec hry. A do uživatelského rozhraní nově přibyla minimapa.