Rez je uměleckou arkádou, která cílí na propojení hudby a dění na obrazovce. Původně titul vyšel v roce 2001 (v Japonsku, respektive 2002 ve světě, a následně se během let dostal i na jiné platformy - mimo jiné i v roce 2017 na počítače pod názvem Rez Infinite. Za hrou stojí designér Tetsuya Mizuguchi. Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit.
Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Rez je uměleckou arkádou, která cílí na propojení hudby a dění na obrazovce. Původně titul vyšel v roce 2001 (v Japonsku, respektive 2002 ve světě) na PlayStation 2 a Sega Dreamcast, a následně se během let dostal i na jiné platformy – nejdříve na Xbox 360 ve verzi Rez HD a posléze v letech 2016 a 2017 i na počítače, PlayStation 4 a zařízení s operačním systémem Android pod názvem Rez Infinite. Za hrou stojí designér Tetsuya Mizuguchi.
Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit. Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit. Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Rez je uměleckou arkádou, která cílí na propojení hudby a dění na obrazovce. Původně titul vyšel v roce 2001 (v Japonsku, respektive 2002 ve světě) na PlayStation 2 a Sega Dreamcast, a následně se během let dostal i na jiné platformy – nejdříve na Xbox 360 ve verzi Rez HD a posléze v letech 2016 a 2017 i na počítače, PlayStation 4 a zařízení s operačním systémem Android pod názvem Rez Infinite. Za hrou stojí designér Tetsuya Mizuguchi.
Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit. Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit. Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Rez je uměleckou arkádou, která cílí na propojení hudby a dění na obrazovce. Původně titul vyšel v roce 2001 (v Japonsku, respektive 2002 ve světě) na PlayStation 2 a Sega Dreamcast, a následně se během let dostal i na jiné platformy – nejdříve na Xbox 360 ve verzi Rez HD a od roku 2016 i na další platformy počínaje PlayStation 4 pod názvem Rez Infinite. Za hrou stojí designér Tetsuya Mizuguchi.
Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit. Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit. Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Rez je uměleckou arkádou, která cílí na propojení hudby a dění na obrazovce. Původně titul vyšel v roce 2001 (v Japonsku, respektive 2002 ve světě) na PlayStation 2 a Sega Dreamcast, a následně se během let dostal i na jiné platformy – nejdříve na Xbox 360 ve verzi Rez HD a od roku 2016 i na další platformy počínaje PlayStation 4 pod názvem Rez Infinite. Za hrou stojí designér Tetsuya Mizuguchi.
Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit. Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit. Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.