Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Rez Rez Rez Rez Rez

Rez HD, Rez Infinite

Rez HD, Rez Infinite

Rez HD, Rez Infinite

Rez HD, Rez Infinite

Rez HD, Rez Infinite

United Game Artists
United Game Artists •  Q Entertainment (X360) •  HexaDrive (X360) •  Monstars (PC, PS4, Android) •  Resonair (PC, PS4, Android)
United Game Artists •  Q Entertainment (X360) •  HexaDrive (X360) •  Monstars (PC, PS4, Android) •  Resonair (PC, PS4, Android)
United Game Artists •  Q Entertainment (X360) •  HexaDrive (X360) •  Monstars (PC, PS4, Android, Quest) •  Resonair (PC, PS4, Android, Quest)
United Game Artists •  Q Entertainment (X360) •  HexaDrive (X360) •  Monstars (PC, PS4, Android, Quest) •  Resonair (PC, PS4, Android, Quest)
PS2
07.01.2002
Dreamcast
11.01.2002
X360
30.01.2008
PS4
13.10.2016
PC
09.08.2017
PS2
07.01.2002
Dreamcast
11.01.2002
X360
30.01.2008
PS4
13.10.2016
PC
09.08.2017
Android
20.11.2017
PS2
07.01.2002
Dreamcast
11.01.2002
X360
30.01.2008
PS4
13.10.2016
PC
09.08.2017
Android
20.11.2017
PS5
kompatibilní
PS2
07.01.2002
Dreamcast
11.01.2002
X360
30.01.2008
PS4
13.10.2016
PC
09.08.2017
Android
20.11.2017
Quest
13.10.2020
PS5
kompatibilní
PS2
07.01.2002
Dreamcast
11.01.2002
X360
30.01.2008
PS4
13.10.2016
PC
09.08.2017
Android
20.11.2017
Quest
13.10.2020
PS5
kompatibilní
Rez Rez Rez Rez Rez
Žánr
simulátor > nezařazeno *
logická > nezařazeno
akce > arkáda
akce > arkáda *
logická > nezařazeno
akce > arkáda *
logická > nezařazeno
akce > arkáda *
logická > nezařazeno
hudební > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Rez je uměleckou arkádou, která cílí na propojení hudby a dění na obrazovce. Původně titul vyšel v roce 2001 (v Japonsku, respektive 2002 ve světě, a následně se během let dostal i na jiné platformy - mimo jiné i v roce 2017 na počítače pod názvem Rez Infinite. Za hrou stojí designér Tetsuya Mizuguchi. Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit.

Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Rez je uměleckou arkádou, která cílí na propojení hudby a dění na obrazovce. Původně titul vyšel v roce 2001 (v Japonsku, respektive 2002 ve světě) na PlayStation 2 a Sega Dreamcast, a následně se během let dostal i na jiné platformy – nejdříve na Xbox 360 ve verzi Rez HD a posléze v letech 2016 a 2017 i na počítače, PlayStation 4 a zařízení s operačním systémem Android pod názvem Rez Infinite. Za hrou stojí designér Tetsuya Mizuguchi.

Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit. Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Rez je uměleckou arkádou, která cílí na propojení hudby a dění na obrazovce. Původně titul vyšel v roce 2001 (v Japonsku, respektive 2002 ve světě) na PlayStation 2 a Sega Dreamcast, a následně se během let dostal i na jiné platformy – nejdříve na Xbox 360 ve verzi Rez HD a posléze v letech 2016 a 2017 i na počítače, PlayStation 4 a zařízení s operačním systémem Android pod názvem Rez Infinite. Za hrou stojí designér Tetsuya Mizuguchi.

Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit. Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Rez je uměleckou arkádou, která cílí na propojení hudby a dění na obrazovce. Původně titul vyšel v roce 2001 (v Japonsku, respektive 2002 ve světě) na PlayStation 2 a Sega Dreamcast, a následně se během let dostal i na jiné platformy – nejdříve na Xbox 360 ve verzi Rez HD a od roku 2016 i na další platformy počínaje PlayStation 4 pod názvem Rez Infinite. Za hrou stojí designér Tetsuya Mizuguchi.

Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit. Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.
Rez je uměleckou arkádou, která cílí na propojení hudby a dění na obrazovce. Původně titul vyšel v roce 2001 (v Japonsku, respektive 2002 ve světě) na PlayStation 2 a Sega Dreamcast, a následně se během let dostal i na jiné platformy – nejdříve na Xbox 360 ve verzi Rez HD a od roku 2016 i na další platformy počínaje PlayStation 4 pod názvem Rez Infinite. Za hrou stojí designér Tetsuya Mizuguchi.

Hra obsahuje pět velkých levelů, které je třeba splnit. Cílem jednoduchého konceptu je dosažení určité syntézy skrze melodii, pohyb a destrukci nepřátel. Originální koncept zajistil Rez kultovní status, a titul obvykle u kritiků i hráčů sklízel a sklízí pozitivní reakce.