Akční RPG, které spatřilo světlo světa pár měsíců před Diablem II, nemělo přes své nesporné kvality přílišný komerční úspěch. V roli Locka, který byl povolán zpět na zem z pekel, dostaneme za úkol najít dceru vládce ostrova. Krom tohoto úkolu nás čeká řada subquestů a poznávání minulosti vlastního hrdiny.
Grafika byla na svou dobu opravdu na úrovni (předkreslené pozadí a 3D postavičky) a souboje nejsou pouhým clickfestem. Klávesami vybíráte jakým stylem protivníka praštíte, přičemž na každého nepřítele platí něco jiného a časem bylo možné tvořit i smrtící komba. Systém magie byl také vcelku neobvyklý, aby mohl hrdina seslat kouzlo musí vlastnit patřičné runy. Bohužel trable Eidosu, který v tu dobu vydal nepříliš úspěšnou Daikatanu, "pomohly" hře upadnout takřka do zapomnění.
Grafika byla na svou dobu opravdu na úrovni (předkreslené pozadí a 3D postavičky) a souboje nejsou pouhým clickfestem. Klávesami vybíráte jakým stylem protivníka praštíte, přičemž na každého nepřítele platí něco jiného a časem bylo možné tvořit i smrtící komba. Systém magie byl také vcelku neobvyklý, aby mohl hrdina seslat kouzlo musí vlastnit patřičné runy. Bohužel trable Eidosu, který v tu dobu vydal nepříliš úspěšnou Daikatanu, "pomohly" hře upadnout takřka do zapomnění.
Akční RPG, které spatřilo světlo světa pár měsíců před Diablem II, nemělo přes své nesporné kvality přílišný komerční úspěch. V roli Locka, který byl povolán zpět na zem z pekel, dostaneme za úkol najít dceru vládce ostrova. Krom tohoto úkolu nás čeká řada subquestů a poznávání minulosti vlastního hrdiny.
Grafika byla na svou dobu opravdu na úrovni (předkreslené pozadí a 3D postavičky) a souboje nejsou pouhým clickfestem. Klávesami vybíráte jakým stylem protivníka praštíte, přičemž na každého nepřítele platí něco jiného a časem bylo možné tvořit i smrtící komba. Systém magie byl také vcelku neobvyklý, aby mohl hrdina seslat kouzlo musí vlastnit patřičné runy. Bohužel trable Eidosu, který v tu dobu vydal nepříliš úspěšnou Daikatanu, "pomohly" hře upadnout takřka do zapomnění.
Grafika byla na svou dobu opravdu na úrovni (předkreslené pozadí a 3D postavičky) a souboje nejsou pouhým clickfestem. Klávesami vybíráte jakým stylem protivníka praštíte, přičemž na každého nepřítele platí něco jiného a časem bylo možné tvořit i smrtící komba. Systém magie byl také vcelku neobvyklý, aby mohl hrdina seslat kouzlo musí vlastnit patřičné runy. Bohužel trable Eidosu, který v tu dobu vydal nepříliš úspěšnou Daikatanu, "pomohly" hře upadnout takřka do zapomnění.
Akční RPG, které spatřilo světlo světa pár měsíců před Diablem II, nemělo přílišný komerční úspěch. V roli Locka, který byl povolán zpět na zem z pekel, dostane hráč za úkol najít dceru vládce ostrova. Krom tohoto úkolu ho čeká řada subquestů a poznávání minulosti vlastního hrdiny.
Grafika byla na svou dobu na úrovni (předkreslené pozadí a 3D postavičky) a souboje nejsou pouhým clickfestem. Klávesami hráč zvolí, jakým stylem protivníka praští, přičemž na každého nepřítele platí něco jiného, a časem je možné tvořit smrtící komba. Systém magie byl vcelku neobvyklý. Aby mohl hrdina seslat kouzlo, musí vlastnit patřičné runy. Kvůli trablům Eidosu, který v tu dobu vydal nepříliš úspěšnou Daikatanu, hře upadla takřka do zapomnění.
Grafika byla na svou dobu na úrovni (předkreslené pozadí a 3D postavičky) a souboje nejsou pouhým clickfestem. Klávesami hráč zvolí, jakým stylem protivníka praští, přičemž na každého nepřítele platí něco jiného, a časem je možné tvořit smrtící komba. Systém magie byl vcelku neobvyklý. Aby mohl hrdina seslat kouzlo, musí vlastnit patřičné runy. Kvůli trablům Eidosu, který v tu dobu vydal nepříliš úspěšnou Daikatanu, hře upadla takřka do zapomnění.