Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Dunemaster (30.11.2023 21:22): úplně stejná ne - MS se (už je to tedy déle) konečně vykašlal na ty UWP kraviny, appka je rychlá, hry se daj instalovat kam se zlíbí..za mě je GP převážně v pohodě a za ty prachy super deal.

Ale někteří vývojáři jsou trochu lemplové asi. Jusant na GP měl ten samej problém, DLSS tam nebylo, ale dopatchovali to. Tak snad to dopatchujou i tady.
@7c (14.08.2023 20:53): Jo, v tomto je to trochu podobné Borderlands, tedy že to můžeš hrát "jako normání člověk", nebo si udělat build se kterým vejdeš do místnosti, zmáčkneš tlačítko a všechno tam umře :D

Čekat se asi vyplatí, do hry údajně plánují přidat nějakou další herní náplň zdarma. A asi je taky dobrý si na to udělat víc času, protože ta hra je vyloženě dělaná na opakované průchody. Při každém průchodu se ti totiž randomizuje kampaň a uvidíš trochu jiné lokace a události. Mě se to teď velice hodí, protože minimálně než vyjde Witchfire tak nemám co jiného hrát :)
Jj, taky se těším. Jen mám strašně dlouhý backlog a nemůžu už prostě pořád kupovat nové hry, než to pročistím. Zajímavý je třeba "nesmrtelný" build se summony - kdy ani nemusíš na bossy útočit, jen se léčíš :)
Po 20 hodinách musím říct, že Remnant 2 předčil všechna má očekávání. Střílení mě baví, na bossy se vždy těším, zajímavé postavy a vedlejší příběhy. Jsou tady i nějaké menší puzzle a opravdu hodně secretů které jsou dobře schované. Jsou tady i vyloženě pasti :D Jedna herní mechanika vám dovolí se zbavit předmětů které potřebujete pro postup hrou. Úžasná rozmanitost prostředí - už jsem prošel elfím městem, teď jsem na vesmírné lodi orbitující kolem černé díry.
Koupil jsem to. První asi hodina mě moc nebrala. Strašně generické prostředí ve kterém jsou asi jen dva nepřátelé. No a do mnohých systémů hry je docela těžké proniknout. Pak se to ale rozjede, prostředí začnou být zajímavá, celkem slušná rozmanitost nepřátel, ale asi to nejlepší jsou bossové. Ještě jsem se nedostal daleko, takže nemohu soudit všechno, ale ti bossové zatím byli velice nápadití. Každý má nějaké unikátní chování které diktuje postup. Není to jen klasický velký parchant kterému někde na těle něco svítí a vy to musíte trefit. Třeba teď jsem zabil takového slizouna který u sebe měl modrou kouli která lítala po místnosti střílela na mě. Pointa bylo zničit kouli štít a pak dostávala damage ona i boss. Jenže jakmile ztratila štít, začala se vracet ke slizounovi který ji spolknul, začal po mě střílet laserem a pak kouli vyplivl s opraveným štítem. Jenže zrada, koule jsou najednou dvě. A celá tato bitva probíhala na úzkých plošinách nad propastí ve které byli električtí slimáci.



Hra se vůbec nesnaží skrývat že se velice silně inspirovala v Dark Souls, ale Dark Souls se to nepodobá, vývojáři si udělali vlastní recept. Zatím mě to dost baví.