Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands

Ravensword 2: Shadowlands

Ravensword 2: Shadowlands

Ravensword 2: Shadowlands

Ravensword 2: Shadowlands

Ravensword 2: Shadowlands

Crescent Moon Games
Crescent Moon Games
Crescent Moon Games
Crescent Moon Games
Crescent Moon Games
Crescent Moon Games
Crescent Moon Games
Crescent Moon Games
PC
06.12.2013
PC
06.12.2013
PC
06.12.2013
PC
06.12.2013
PC
06.12.2013
PC
06.12.2013
iOS
19.12.2012
Android
21.03.2013
PC
06.12.2013
iOS
19.12.2012
Android
21.03.2013
PC
06.12.2013
PS4XOneSwitch
09.04.2021
PS5XboxX/S
kompatibilní
Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands Ravensword: Shadowlands
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne

Na ostrovní království lidí, Tyreas, si tak dlouho dělali zálusk temní elfové, až jednou popelaví cizinci skutečně přišli. Invaze z moře byla úspěšná a legendární meč The Ravensword,, jehož čepelí bylo kdysi království sjednoceno, se ztratil. Odpor brzy rozdrcen, král přišel o svůj trůn, rytíři složili zbraně a sedláci si museli začít zvykat na novou vrchnost. Elfí panství nad Tyreasem už trvá věky a nikdo pomalu nepamatuje dobu, kdy si lidé vládli sami. Připomenete ji svými hrdinskými činy vy, potomek rodové linie dávných králů? Tyreas je obrovský kus země mnoha podnebí s bohatou kulturní i přírodní historií a vše čeká jen na vás, až to objevíte. Nebuďte tedy překvapeni, pokud vám cestu na vaší výpravě za questem překříží třeba statný Carnosaurus.

Ravensword: Shadowlands je po předchozích Ravensword: The Fallen King a Aralon: Sword and Shadow pro mobily a tablety prvním z RPG tohoto malého studia z NY, které vyšlo i na PC. Vizuální stránka zhruba odpovídá úrovni mainstreamových RPG vydávaných kolem roku 2005 (nejvíce se nabízí Gothic 3), nicméně se soudobými efekty světel a stínů. Ty spolu s freeroamovým designem prostředí dokáží místy navodit atmosféru s krajinnými výhledy, typickými pro "velká" západní RPG uplynulého desetiletí. Mobilní původ hry od ani ne desetičlenného teamu tak lze vypozorovat především z méně propracovaných animací a pouze částečně nadabovaných rozhovorů, která ve velké míře spoléhají na psané texty.
Na ostrovní království lidí, Tyreas, si tak dlouho dělali zálusk temní elfové, až jednou popelaví cizinci skutečně přišli. Invaze z moře byla úspěšná a legendární meč The Ravensword,, jehož čepelí bylo kdysi království sjednoceno, se ztratil. Odpor brzy rozdrcen, král přišel o svůj trůn, rytíři složili zbraně a sedláci si museli začít zvykat na novou vrchnost. Elfí panství nad Tyreasem už trvá věky a nikdo pomalu nepamatuje dobu, kdy si lidé vládli sami. Připomenete ji svými hrdinskými činy vy, potomek rodové linie dávných králů? Tyreas je obrovský kus země mnoha podnebí s bohatou kulturní i přírodní historií a vše čeká jen na vás, až to objevíte. Nebuďte tedy překvapeni, pokud vám cestu na vaší výpravě za questem překříží třeba statný Carnosaurus.

Ravensword: Shadowlands je po předchozích Ravensword: The Fallen King a Aralon: Sword and Shadow pro mobily a tablety prvním z RPG tohoto malého studia z NY, které vyšlo i na PC. Vizuální stránka zhruba odpovídá úrovni mainstreamových RPG vydávaných kolem roku 2005 (nejvíce se nabízí Gothic 3), nicméně se soudobými efekty světel a stínů. Ty spolu s freeroamovým designem prostředí dokáží místy navodit atmosféru s krajinnými výhledy, typickými pro "velká" západní RPG uplynulého desetiletí. Mobilní původ hry od ani ne desetičlenného teamu tak lze vypozorovat především z méně propracovaných animací a pouze částečně nadabovaných rozhovorů, která ve velké míře spoléhají na psané texty.
Na ostrovní království lidí, Tyreas, si tak dlouho dělali zálusk temní elfové, až jednou popelaví cizinci skutečně přišli. Invaze z moře byla úspěšná a legendární meč The Ravensword,, jehož čepelí bylo kdysi království sjednoceno, se ztratil. Odpor brzy, král přišel o trůn, rytíři složili zbraně a sedláci si museli začít zvykat na novou vrchnost. Elfí panství už trvá věky a nikdo pomalu nepamatuje dobu, kdy si lidé vládli sami. Připomenete ji svými hrdinskými činy vy, potomek z rodové linie dávných králů? Tyreas je obrovský kus země mnoha podnebí s bohatou kulturní i přírodní historií a vše čeká jen na vás, až to objevíte. Nebuďte tedy překvapeni, pokud vám cestu na vaší výpravě za některým z mnoha questů překříží třeba statný Carnosaurus.

Ravensword: Shadowlands je po předchozích Ravensword: The Fallen King a Aralon: Sword and Shadow pro mobily a tablety prvním z RPG tohoto malého studia z NY, které vyšlo i na PC. Vizuální stránka zhruba odpovídá úrovni mainstreamových RPG vydávaných kolem roku 2005 (nejvíce se nabízí Gothic 3), nicméně se soudobými efekty světel a stínů. Ty spolu s freeroamovým designem prostředí dokáží místy navodit atmosféru s krajinnými výhledy, typickými pro "velká" západní RPG uplynulého desetiletí. Mobilní původ hry od ani ne desetičlenného teamu tak lze vypozorovat například z méně propracovaných animací, méně detailní zeleně a pouze z části nadabovaných rozhovorů, které spoléhají především na psané texty.
Na ostrovní království lidí, Tyreas, si tak dlouho dělali zálusk temní elfové, až jednou popelaví cizinci skutečně přišli. Invaze z moře byla úspěšná a legendární meč The Ravensword,, jehož čepelí bylo kdysi království sjednoceno, se ztratil. Odpor brzy, král přišel o trůn, rytíři složili zbraně a sedláci si museli začít zvykat na novou vrchnost. Elfí panství už trvá věky a nikdo pomalu nepamatuje dobu, kdy si lidé vládli sami. Připomenete ji svými hrdinskými činy vy, potomek z rodové linie dávných králů? Tyreas je obrovský kus země mnoha podnebí s bohatou kulturní i přírodní historií a vše čeká jen na vás, až to objevíte. Nebuďte tedy překvapeni, pokud vám cestu na vaší výpravě za některým z mnoha questů překříží třeba statný Carnosaurus.

Ravensword: Shadowlands je po předchozích Ravensword: The Fallen King a Aralon: Sword and Shadow pro mobily a tablety prvním z RPG tohoto malého studia z NY, které vyšlo i na PC. Vizuální stránka zhruba odpovídá úrovni mainstreamových RPG vydávaných kolem roku 2005 (nejvíce se nabízí Gothic 3), nicméně se soudobými efekty světel a stínů. Ty spolu s freeroamovým designem prostředí dokáží místy navodit atmosféru s krajinnými výhledy, typickými pro "velká" západní RPG uplynulého desetiletí. Mobilní původ hry od ani ne desetičlenného teamu tak lze vypozorovat například z méně propracovaných animací, méně detailní zeleně a pouze z části nadabovaných rozhovorů, které spoléhají především na psané texty.
Na ostrovní království lidí, Tyreas, si tak dlouho dělali zálusk temní elfové, až jednou popelaví cizinci skutečně přišli. Invaze z moře byla úspěšná a legendární meč The Ravensword,, jehož čepelí bylo kdysi království sjednoceno, se ztratil. Odpor brzy, král přišel o trůn, rytíři složili zbraně a sedláci si museli začít zvykat na novou vrchnost. Elfí panství už trvá věky a nikdo pomalu nepamatuje dobu, kdy si lidé vládli sami. Připomenete ji svými hrdinskými činy vy, potomek z rodové linie dávných králů? Tyreas je obrovský kus země mnoha podnebí s bohatou kulturní i přírodní historií a vše čeká jen na vás, až to objevíte. Nebuďte tedy překvapeni, pokud vám cestu na vaší výpravě za některým z mnoha questů překříží třeba statný Carnosaurus.

Ravensword: Shadowlands je po předchozích Ravensword: The Fallen King a Aralon: Sword and Shadow pro mobily a tablety prvním z RPG tohoto malého studia z NY, které vyšlo i na PC. Vizuální stránka zhruba odpovídá úrovni mainstreamových RPG vydávaných kolem roku 2005 (nejvíce se nabízí Gothic 3), nicméně se soudobými efekty světel a stínů. Ty spolu s freeroamovým designem prostředí dokáží místy navodit atmosféru s krajinnými výhledy, typickými pro "velká" západní RPG uplynulého desetiletí. Mobilní původ hry od ani ne desetičlenného teamu tak lze vypozorovat například z méně propracovaných animací, méně detailní zeleně a pouze z části nadabovaných rozhovorů, které spoléhají především na psané texty.
Na ostrovní království lidí, Tyreas, si tak dlouho dělali zálusk temní elfové, až jednou popelaví cizinci skutečně přišli. Invaze z moře byla úspěšná a legendární meč The Ravensword,, jehož čepelí bylo kdysi království sjednoceno, se ztratil. Odpor brzy, král přišel o trůn, rytíři složili zbraně a sedláci si museli začít zvykat na novou vrchnost. Elfí panství už trvá věky a nikdo pomalu nepamatuje dobu, kdy si lidé vládli sami. Připomenete ji svými hrdinskými činy vy, potomek z rodové linie dávných králů? Tyreas je obrovský kus země mnoha podnebí s bohatou kulturní i přírodní historií a vše čeká jen na vás, až to objevíte. Nebuďte tedy překvapeni, pokud vám cestu na vaší výpravě za některým z mnoha questů překříží třeba statný Carnosaurus.

Ravensword: Shadowlands je po předchozích Ravensword: The Fallen King a Aralon: Sword and Shadow pro mobily a tablety prvním z RPG tohoto malého studia z NY, které vyšlo i na PC. Vizuální stránka zhruba odpovídá úrovni mainstreamových RPG vydávaných kolem roku 2005 (nejvíce se nabízí Gothic 3), nicméně se soudobými efekty světel a stínů. Ty spolu s freeroamovým designem prostředí dokáží místy navodit atmosféru s krajinnými výhledy, typickými pro "velká" západní RPG uplynulého desetiletí. Mobilní původ hry od ani ne desetičlenného teamu tak lze vypozorovat například z méně propracovaných animací, méně detailní zeleně a pouze z části nadabovaných rozhovorů, které spoléhají především na psané texty.
Na ostrovní království lidí, Tyreas, si tak dlouho dělali zálusk temní elfové, až jednou popelaví cizinci skutečně přišli. Invaze z moře byla úspěšná a legendární meč The Ravensword,, jehož čepelí bylo kdysi království sjednoceno, se ztratil. Odpor brzy, král přišel o trůn, rytíři složili zbraně a sedláci si museli začít zvykat na novou vrchnost. Elfí panství už trvá věky a nikdo pomalu nepamatuje dobu, kdy si lidé vládli sami. Připomenete ji svými hrdinskými činy vy, potomek z rodové linie dávných králů? Tyreas je obrovský kus země mnoha podnebí s bohatou kulturní i přírodní historií a vše čeká jen na vás, až to objevíte. Nebuďte tedy překvapeni, pokud vám cestu na vaší výpravě za některým z mnoha questů překříží třeba statný Carnosaurus.

Ravensword: Shadowlands je po předchozích Ravensword: The Fallen King a Aralon: Sword and Shadow pro mobily a tablety prvním z RPG tohoto malého studia z NY, které vyšlo i na PC. Vizuální stránka zhruba odpovídá úrovni mainstreamových RPG vydávaných kolem roku 2005 (nejvíce se nabízí Gothic 3), nicméně se soudobými efekty světel a stínů. Ty spolu s freeroamovým designem prostředí dokáží místy navodit atmosféru s krajinnými výhledy, typickými pro "velká" západní RPG uplynulého desetiletí. Mobilní původ hry od ani ne desetičlenného teamu tak lze vypozorovat například z méně propracovaných animací, méně detailní zeleně a pouze z části nadabovaných rozhovorů, které spoléhají především na psané texty.
Na ostrovní království lidí, Tyreas, si tak dlouho dělali zálusk temní elfové, až jednou popelaví cizinci skutečně přišli. Invaze z moře byla úspěšná a legendární meč The Ravensword,, jehož čepelí bylo kdysi království sjednoceno, se ztratil. Odpor brzy, král přišel o trůn, rytíři složili zbraně a sedláci si museli začít zvykat na novou vrchnost. Elfí panství už trvá věky a nikdo pomalu nepamatuje dobu, kdy si lidé vládli sami. Připomenete ji svými hrdinskými činy vy, potomek z rodové linie dávných králů? Tyreas je obrovský kus země mnoha podnebí s bohatou kulturní i přírodní historií a vše čeká jen na vás, až to objevíte. Nebuďte tedy překvapeni, pokud vám cestu na vaší výpravě za některým z mnoha questů překříží třeba statný Carnosaurus.

Ravensword: Shadowlands je po předchozích Ravensword: The Fallen King a Aralon: Sword and Shadow pro mobily a tablety prvním z RPG tohoto malého studia z NY, které vyšlo i na PC. Vizuální stránka zhruba odpovídá úrovni mainstreamových RPG vydávaných kolem roku 2005 (nejvíce se nabízí Gothic 3), nicméně se soudobými efekty světel a stínů. Ty spolu s freeroamovým designem prostředí dokáží místy navodit atmosféru s krajinnými výhledy, typickými pro "velká" západní RPG uplynulého desetiletí. Mobilní původ hry od ani ne desetičlenného teamu tak lze vypozorovat například z méně propracovaných animací, méně detailní zeleně a pouze z části nadabovaných rozhovorů, které spoléhají především na psané texty.