Druhý díl z hororové série je zasazen do regionu Minakami v Japonsku. Zde se nachází opuštěná vesnice Minakami, která se mezi místními nazývá The Lost Village (Ztracená vesnice) a o které koluje legenda, že ti, kdo se vydají do lesa nacházejícího se v blízkosti této vesnice, tak jsou ztraceni navěky.
Stejně jako v prvním díle tak i zde jsou hlavními postavami dva sourozenci. Tentokrát se jedná o dvojčata Mio a Mayu Amakura. Ta se rozhodla, že společně navštíví jejich oblíbené místo z dětství, které se nachází právě v blízkosti vesnice Minakami. Během jejich návštěvy však postupně zjistí, co je příčinou opuštění vesnice a zapletou se do pradávného rituálu...
Hráč po většinu hry ovládá postavu Mii Amakury, která společně se svojí sestrou prozkoumává opuštěnou vesnici. Boj probíhá stejně jako v prvním díle, kdy hráč používá fotoaparát k zachycení duchů a zlých duší, čímž je zraňuje. Pokud hráč zachytí pomocí fotoaparátu ducha v určitém momentu (to je signalizováno na obrazovce pomocí světel a vláken), tak dojde k většímu poškození ducha. Stejně tak lze použít speciální čočky, které přidávají efekty, jako je zpomalení ducha nebo jeho odstrčení směrem od hráče. Při boji musí hráč dbát o život své sestry Mayi, která jednak s duchy nebojuje a jednak po jejím zabití následuje konec hry.
Verze pro Xbox (Fatal Frame II: Director's Cut) obsahuje vylepšenou grafiku společně se zvukem, další volbu obtížnosti, survival mód, další možné zakončení hry, volitelný pohled z první osoby a nějaké kosmetické doplňky.
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne
Poslední diskuzní příspěvek
Nejlépe hodnocené komentáře
"Aby jsi porazil zlo, musíš mu pohlédnout z blízka do tváře"
By mohlo být motto této duchařské kulišárny, jež dává vzpomenou na doby "před Resident Evil 4" kdy fixní kamery s unikátními úhly a kompozicí dávali pocit "někdo tě sleduje" a "Hele, kámo, to že jsme takhle nastavili kameru můžeme mít svůj účel" k tomu megatuna backtractingu, který dá vzpomenout na Spencer mantion v RE1, nebo hrad v v méně známe Onimusha: Warlords.
Boj obyvateli podsvětí je vcelku unikátní, nejen v rámci žánru, ale i série, neb při fotografování nemrtvých xichtů musíte být velmi ostražití a prozíraví, neboť každý duch má jiné slabiny. Jedno ale ti blědí roštáci mají společné - umí procházet, velice překvapivě, pevnými objekty. Tudíž jedna rada do života, pokud někdy potkáte ducha se špatnou náladou, neargumentujte s ním v uzavřeném a stísněném prostoru. Souboje jsou pomalé ale ne nezáživné. Vyčkání na ten správný okamžik a následně stisknout tlačítko na vaší kameře obskuře, která dá mrtvolákovi pořádnýho facáka má určitě něco do sebe.
Hra má slušně vystavenou temnou atmošku, skrze povedenou ambientní hudbu, depresivní barevnou paletu, a jednoduchý, leč účelný příběh, dávkovaný v podobě deníků a kamenů, které fungují jako audiology.
Technicky to nevypadá vůbec špatně, na emulátoru s vysokým rozlišením již nedělá takový problém třeba najít dveře se stejnou texturou jako mají okolní zdi a modely postav jsou nadstandardní. Ale je to pořád hororová PS2 hra, takže tu najdete celkem tak čtyři barvy barvy - hnědou, šedou, bílou a trochu červený.
Celkově vzato jsem těch 8h strávil dobře, FF2 je poměrně nevšední záležitost, snažíc se přijít s něčím krapet unikátním v oblasti gameplaye. Jinak je to "klasický" surivval horror se vším všudy. A není vůbec špatný survival horror.
By mohlo být motto této duchařské kulišárny, jež dává vzpomenou na doby "před Resident Evil 4" kdy fixní kamery s unikátními úhly a kompozicí dávali pocit "někdo tě sleduje" a "Hele, kámo, to že jsme takhle nastavili kameru můžeme mít svůj účel" k tomu megatuna backtractingu, který dá vzpomenout na Spencer mantion v RE1, nebo hrad v v méně známe Onimusha: Warlords.
Boj obyvateli podsvětí je vcelku unikátní, nejen v rámci žánru, ale i série, neb při fotografování nemrtvých xichtů musíte být velmi ostražití a prozíraví, neboť každý duch má jiné slabiny. Jedno ale ti blědí roštáci mají společné - umí procházet, velice překvapivě, pevnými objekty. Tudíž jedna rada do života, pokud někdy potkáte ducha se špatnou náladou, neargumentujte s ním v uzavřeném a stísněném prostoru. Souboje jsou pomalé ale ne nezáživné. Vyčkání na ten správný okamžik a následně stisknout tlačítko na vaší kameře obskuře, která dá mrtvolákovi pořádnýho facáka má určitě něco do sebe.
Hra má slušně vystavenou temnou atmošku, skrze povedenou ambientní hudbu, depresivní barevnou paletu, a jednoduchý, leč účelný příběh, dávkovaný v podobě deníků a kamenů, které fungují jako audiology.
Technicky to nevypadá vůbec špatně, na emulátoru s vysokým rozlišením již nedělá takový problém třeba najít dveře se stejnou texturou jako mají okolní zdi a modely postav jsou nadstandardní. Ale je to pořád hororová PS2 hra, takže tu najdete celkem tak čtyři barvy barvy - hnědou, šedou, bílou a trochu červený.
Celkově vzato jsem těch 8h strávil dobře, FF2 je poměrně nevšední záležitost, snažíc se přijít s něčím krapet unikátním v oblasti gameplaye. Jinak je to "klasický" surivval horror se vším všudy. A není vůbec špatný survival horror.
pajmič