Power F1 je simulátorem Formule 1 z roku 1997, se kterým Eidos vyzval na souboj MicroProse a jeho tehdy dvoudílnou sérii Grand Prix. Hru pro Eidos vyrobilo studio Teque London, ale slávy konkurenčního titulu (byť staršího) její hra nikdy nedosáhla. O tři roky později pak MicroProse vydalo třetí díl svého simulátoru a Power F1 definitivně upadl do zapomnění.
Power F1 ve své době ohromil audiovizuálním zpracováním, zejména zvuk byl často hodnocen jako dosud nejlepší v závodních simulátorech. Hra navíc obsahovala licenci Formule 1 a v replayích disponovala stylovým "HUDem" známým z tehdejších televizních přenosů. Power F1 nabídl dvě formy multiplayeru - split-screen a hru po LAN síti. Hra také podporovala volanty.
Nejvíce kritizovaným atributem simulátoru se stalo ovládání vozů, jenž nepatřilo k nejpříjemnějším a fyzikální engine se nedal s tím v Grand Prix vůbec srovnávat.
Power F1 ve své době ohromil audiovizuálním zpracováním, zejména zvuk byl často hodnocen jako dosud nejlepší v závodních simulátorech. Hra navíc obsahovala licenci Formule 1 a v replayích disponovala stylovým "HUDem" známým z tehdejších televizních přenosů. Power F1 nabídl dvě formy multiplayeru - split-screen a hru po LAN síti. Hra také podporovala volanty.
Nejvíce kritizovaným atributem simulátoru se stalo ovládání vozů, jenž nepatřilo k nejpříjemnějším a fyzikální engine se nedal s tím v Grand Prix vůbec srovnávat.
Power F1 je simulátorem Formule 1 z roku 1997, se kterým Eidos vyzval na souboj MicroProse a jeho tehdy dvoudílnou sérii Grand Prix. Hru pro Eidos vyrobilo studio Teque London, ale slávy konkurenčního titulu (byť staršího) její hra nikdy nedosáhla. O tři roky později pak MicroProse vydalo třetí díl svého simulátoru a Power F1 definitivně upadl do zapomnění.
Power F1 ve své době ohromil audiovizuálním zpracováním, zejména zvuk byl často hodnocen jako dosud nejlepší v závodních simulátorech. Hra navíc obsahovala licenci Formule 1 a v replayích disponovala stylovým "HUDem" známým z tehdejších televizních přenosů. Power F1 nabídl dvě formy multiplayeru - split-screen a hru po LAN síti. Hra také podporovala volanty.
Nejvíce kritizovaným atributem simulátoru se stalo ovládání vozů, jež nepatřilo k nejpříjemnějším a fyzikální engine se nedal s tím v Grand Prix vůbec srovnávat.
Power F1 ve své době ohromil audiovizuálním zpracováním, zejména zvuk byl často hodnocen jako dosud nejlepší v závodních simulátorech. Hra navíc obsahovala licenci Formule 1 a v replayích disponovala stylovým "HUDem" známým z tehdejších televizních přenosů. Power F1 nabídl dvě formy multiplayeru - split-screen a hru po LAN síti. Hra také podporovala volanty.
Nejvíce kritizovaným atributem simulátoru se stalo ovládání vozů, jež nepatřilo k nejpříjemnějším a fyzikální engine se nedal s tím v Grand Prix vůbec srovnávat.