Trojrozměrná point & click adventura se steampunkovými prvky, Perils of Man, se odehrává ve Švýcarsku. Odtud vedle vývojářského týmu pochází i hlavní hrdinka Ana Eberling. Je to šestnáctiletá dívka, jejíž otec, excentrický vědec, se již deset let pohřešuje. Když od něj přesto jednoho dne obdrží zvláštní dar, vydá se bez váhání po stopách překvapivého rodinného tajemství. V podzemí rodinné vily v Curychu najde tajnou otcovu laboratoř a zařízení pro manipulaci s časem a věci se začnou ošklivě komplikovat. Anně se najednou v rukou ocitne moc nad životy mnoha lidí a zároveň složitá dilemata, jak s ní naložit. Pomoci v nelehké situaci by ji mohlo též objasnění otázky, proč její rodina svůj úžasný vynález tak bedlivě skrývala před světem.
Hratelnost je postavená na standardech tradičních klikacích adventur, kladoucích hlavní důraz na příběh a jeho prožitek, řešení puzzlů či práci s inventářem. Odér klasiky, skrývající se za moderní grafikou, garantuje též účast někdejšího lead designéra Lucas Arts, Billa Tillmana (The Dig). Hra začala vycházet epizodicky v roce 2014 pro mobilní zařízení. O rok později se její plná verze objevila též pro PC.
Hratelnost je postavená na standardech tradičních klikacích adventur, kladoucích hlavní důraz na příběh a jeho prožitek, řešení puzzlů či práci s inventářem. Odér klasiky, skrývající se za moderní grafikou, garantuje též účast někdejšího lead designéra Lucas Arts, Billa Tillmana (The Dig). Hra začala vycházet epizodicky v roce 2014 pro mobilní zařízení. O rok později se její plná verze objevila též pro PC.
Trojrozměrná point & click adventura se steampunkovými prvky, Perils of Man, se odehrává ve Švýcarsku. Odtud vedle vývojářského týmu pochází i hlavní hrdinka Ana Eberling. Je to šestnáctiletá dívka, jejíž otec, excentrický vědec, se již deset let pohřešuje. Když od něj přesto jednoho dne obdrží zvláštní dar, vydá se bez váhání po stopách překvapivého rodinného tajemství. V podzemí rodinné vily v Curychu najde tajnou otcovu laboratoř a zařízení pro manipulaci s časem a věci se začnou ošklivě komplikovat. Anně se najednou v rukou ocitne moc nad životy mnoha lidí a zároveň složitá dilemata, jak s ní naložit. Pomoci v nelehké situaci by jí mohlo též objasnění otázky, proč její rodina svůj úžasný vynález tak bedlivě skrývala před světem.
Hratelnost je postavená na standardech tradičních klikacích adventur, kladoucích hlavní důraz na příběh a jeho prožitek, řešení puzzlů či práci s inventářem. Odér klasiky, skrývající se za moderní grafikou, garantuje též účast někdejšího lead designéra LucasArts, Billa Tillmana (The Dig). Hra začala vycházet epizodicky v roce 2014 pro mobilní zařízení. O rok později se její plná verze objevila též pro PC.
Hratelnost je postavená na standardech tradičních klikacích adventur, kladoucích hlavní důraz na příběh a jeho prožitek, řešení puzzlů či práci s inventářem. Odér klasiky, skrývající se za moderní grafikou, garantuje též účast někdejšího lead designéra LucasArts, Billa Tillmana (The Dig). Hra začala vycházet epizodicky v roce 2014 pro mobilní zařízení. O rok později se její plná verze objevila též pro PC.
Trojrozměrná point & click adventura se steampunkovými prvky, Perils of Man, se odehrává ve Švýcarsku. Odtud vedle vývojářského týmu pochází i hlavní hrdinka Ana Eberling. Je to šestnáctiletá dívka, jejíž otec, excentrický vědec, se již deset let pohřešuje. Když od něj přesto jednoho dne obdrží zvláštní dar, vydá se bez váhání po stopách překvapivého rodinného tajemství. V podzemí rodinné vily v Curychu najde tajnou otcovu laboratoř a zařízení pro manipulaci s časem a věci se začnou ošklivě komplikovat. Anně se najednou v rukou ocitne moc nad životy mnoha lidí a zároveň složitá dilemata, jak s ní naložit. Pomoci v nelehké situaci by jí mohlo též objasnění otázky, proč její rodina svůj úžasný vynález tak bedlivě skrývala před světem.
Hratelnost je postavená na standardech tradičních klikacích adventur, kladoucích hlavní důraz na příběh a jeho prožitek, řešení puzzlů či práci s inventářem. Odér klasiky, skrývající se za moderní grafikou, garantuje též účast někdejšího lead designéra LucasArts, Billa Tillmana (The Dig). Hra začala vycházet epizodicky v roce 2014 pro mobilní zařízení. O rok později se její plná verze objevila též pro PC.
Hratelnost je postavená na standardech tradičních klikacích adventur, kladoucích hlavní důraz na příběh a jeho prožitek, řešení puzzlů či práci s inventářem. Odér klasiky, skrývající se za moderní grafikou, garantuje též účast někdejšího lead designéra LucasArts, Billa Tillmana (The Dig). Hra začala vycházet epizodicky v roce 2014 pro mobilní zařízení. O rok později se její plná verze objevila též pro PC.