Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jo, slyšel jsem, že tchýně tak někdy působí na lidi.

Tím "tím" myslíš to plazivé něco? Mám dojem, že to byla jediná příšera ve hře.
Tak teď jsem z toho mohl mít smrt. Nejdřív tam cosi šramotilo, což jsem ignoroval. Po pár sekundách jsem se otočil a přímo za mnou bylo "to" a kouslo mě!!! Málem jsem vyletěl z kůže. Třetí největší úlek mého života. Fuj teda :)
Pak jsi dělal něco špatně;). Já třebas jednoho nepřítele právě tím dynamitem (nebo resp. vícero dynamity) zlikvidoval. Nedávno jsem takovou likvidaci shlédl i na jednom videu, kterým jsem chtěl původně podložit své tvrzení níže, teď už se mi jej však dohledávat nechce. Vyzkoušej si to vlastnoručně, určitě to zvládneš, ten dynamit tam opravdu není jen pro srandu králíkům.
Nepřišel jsem na to, jak dynamit hodit. A když jsem položil dynamit za potvoru uvízlou přede dveřmi, nezabilo ji to.
Komentář k této hře jsem vložil k hře Penumbra: Overture. Myslel jsem, že to bylo její demo. Zde je.

Isair: A zase, dynamit tam sice je, ale nedá se jako zbraň použít. A proplížit kolem nepřítele lze. Potvora byla ke mně zády a já se asi metr od ní kolem proplížil.
special plan (ad. editace hry, žánry): Tak ve hře se přece zbraň nachází ... viz. dynamit:), pravdou ale je, zdali je rozumné na základě tohoto označovat hru ihned za FPS. Na druhou stranu ta "stealth akce" mi sem též zrovna moc nesedí, protože toho "plížení" si ve hře hráč moc neužije...tuším, že se kolem nepřátel snad ani proplížit nedá (na rozdíl od Overture, kde je obojí zastoupeno v celkem hojné míře).