Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
PC-Man PC-Man PC-Man PC-Man
Greg Kuperberg
Greg Kuperberg
Greg Kuperberg
Greg Kuperberg
PC
1982
PC
1982
PC
1982
PC
1982
PC-Man PC-Man PC-Man PC-Man
Žánr
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

V roce 1982 budoucí profesor matematiky Greg Kuperberg vytvořil jeden z prvních, a rozhodně nejslavnější PC klon Pac-Mana, slavné japonské arkádové hry z roku 1980 (vyvinuté za více než 18 měsíců Toru Iwatanim, zaměstnancem společnosti Namco).

Greg otočil herní plochu Pac-Mana o 90°, aby lépe odrážela charakter počítačových monitorů. Hra má čtyřbarevnou CGA grafiku, inteligentní duchy a hratelností věrně kopíruje originál.

Ve hře hráč kontroluje Pac-Mana (nebo PC-Mana), provádí jej bludištěm a požírá ťupky, vyhýbá se přitom duchům kteří se vynořují ze středu herní obrazovky a snaží se PC-Mana chytit a připravit jej o život. Na obrazovce jsou 4 větší blikající ťupky, které promění naopak PC-Mana na krátkou dobu ve žrouta duchů. Když se PC-Manovi povede zhltat všechny ťupky na obrazovce, zvýší se level a hra pokračuje na stejné obrazovce nanovo.
V roce 1982 budoucí profesor matematiky Greg Kuperberg vytvořil PC klon Pac-Mana, slavné japonské arkádové (automatové) hry z roku 1980 (vyvinuté za cca 18 měsíců Toru Iwatanim, zaměstnancem společnosti Namco). V roce 1982 společnost Midway vytvořila neautorizované pokračování Pac-Mana s názvem Ms. Pac-Man (rovněž videoherní automat), které bylo v roce 1983 portováno i na PC.

Greg otočil herní plochu Pac-Mana o 90°, aby lépe odrážela charakter počítačových monitorů. Hra má čtyřbarevnou CGA grafiku, inteligentní duchy a hratelností věrně kopíruje originál.

Ve hře hráč kontroluje Pac-Mana (nebo PC-Mana), provádí jej bludištěm a požírá ťupky, vyhýbá se přitom duchům kteří se vynořují ze středu herní obrazovky a snaží se PC-Mana chytit a připravit jej o život. Na obrazovce jsou 4 větší blikající ťupky, které promění naopak PC-Mana na krátkou dobu ve žrouta duchů. Když se PC-Manovi povede zhltat všechny ťupky na obrazovce, zvýší se level a hra pokračuje na stejné obrazovce nanovo.
V roce 1982 budoucí profesor matematiky Greg Kuperberg vytvořil PC klon Pac-Mana, slavné japonské arkádové (automatové) hry z roku 1980 (vyvinuté za cca 18 měsíců Toru Iwatanim, zaměstnancem společnosti Namco). V roce 1982 společnost Midway vytvořila neautorizované pokračování Pac-Mana s názvem Ms. Pac-Man (rovněž videoherní automat), které bylo v roce 1983 portováno i na PC.

Greg otočil herní plochu Pac-Mana o 90°, aby lépe odrážela charakter počítačových monitorů. Hra má čtyřbarevnou CGA grafiku, inteligentní duchy a hratelností věrně kopíruje originál.

Ve hře hráč kontroluje Pac-Mana (nebo PC-Mana), provádí jej bludištěm a požírá ťupky, vyhýbá se přitom duchům, kteří se vynořují ze středu herní obrazovky a snaží se PC-Mana chytit a připravit jej o život. Na obrazovce jsou 4 větší blikající ťupky, které promění naopak PC-Mana na krátkou dobu ve žrouta duchů. Když se PC-Manovi povede zhltat všechny ťupky na obrazovce, zvýší se level a hra pokračuje na stejné obrazovce nanovo.
V roce 1982 budoucí profesor matematiky Greg Kuperberg vytvořil PC klon Pac-Mana, slavné japonské arkádové (automatové) hry z roku 1980 (vyvinuté za cca 18 měsíců Toru Iwatanim, zaměstnancem společnosti Namco). V roce 1982 společnost Midway vytvořila neautorizované pokračování Pac-Mana s názvem Ms. Pac-Man (rovněž video herní automat), které bylo v roce 1983 portováno i na PC.

Greg otočil herní plochu Pac-Mana o 90°, aby lépe odrážela charakter počítačových monitorů. Hra má čtyřbarevnou CGA grafiku, inteligentní duchy a hratelností věrně kopíruje originál.

Ve hře hráč kontroluje Pac-Mana (nebo PC-Mana), provádí jej bludištěm a požírá ťupky, vyhýbá se přitom duchům, kteří se vynořují ze středu herní obrazovky a snaží se PC-Mana chytit a připravit jej o život. Na obrazovce jsou 4 větší blikající ťupky, které promění naopak PC-Mana na krátkou dobu ve žrouta duchů. Když se PC-Manovi povede zhltat všechny ťupky na obrazovce, zvýší se level a hra pokračuje na stejné obrazovce nanovo.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)