Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man

Arcade Archives Pac-Man

Arcade Archives Pac-Man

Arcade Archives Pac-Man, Jelly Monsters

Namco •  Atari (At2600, At8bit) •  BANDAI NAMCO Studios (PS4, XOne) •  Gotch Technology (X360) •  DJL Software (Spectrum)
Namco •  Atari (At2600, At8bit) •  BANDAI NAMCO Studios (PS4, XOne) •  Gotch Technology (X360) •  DJL Software (Spectrum)
Namco •  Atari (At2600, At8bit) •  BANDAI NAMCO Studios (PS4, XOne) •  Gotch Technology (X360) •  DJL Software (Spectrum)
Namco •  Atari (At2600, At8bit) •  BANDAI NAMCO Studios (PS4, XOne, X360) •  Gotch Technology (X360) •  DJL Software (Spectrum) •  Designer Software (C64) •  Microsoft Game Studios (PC) •  Mass Media (GBA)
Namco •  Atari (At2600, At8bit, At5200) •  BANDAI NAMCO Studios (PS4, XOne, X360) •  Gotch Technology (X360) •  DJL Software (Spectrum) •  Designer Software (C64) •  Microsoft Game Studios (PC) •  Mass Media (GBA) •  Namco Networks America (BBerry) •  Namco Bandai Games (iOS, WPhone, nově vytvořeno) •  Dempa Shimbunsha (PC88) •  WiZ (PC98)
Namco •  Atari (At2600, At8bit, At5200) •  BANDAI NAMCO Studios (PS4, XOne, X360) •  Gotch Technology (X360) •  DJL Software (Spectrum) •  Designer Software (C64) •  Microsoft Game Studios (PC) •  Mass Media (GBA) •  Namco Networks America (BBerry) •  Bandai Namco Games (iOS, WPhone) •  Dempa Shimbunsha (PC88) •  WiZ (PC98)
Namco •  Atari (At2600, At8bit, At5200) •  BANDAI NAMCO Studios (PS4, XOne, X360) •  Gotch Technology (X360) •  DJL Software (Spectrum) •  Designer Software (C64) •  Microsoft Game Studios (PC) •  Mass Media (GBA) •  Namco Networks America (BBerry) •  Bandai Namco Games (iOS, WPhone) •  Dempa Shimbunsha (PC88) •  WiZ (PC98)
Namco •  Atari (At2600, At8bit, At5200, Apple II) •  BANDAI NAMCO Studios (PS4, XOne) •  Gotch Technology (X360) •  DJL Software (Spectrum) •  Designer Software (C64) •  Microsoft Game Studios (PC) •  Mass Media (GBA) •  Namco Networks America (BBerry) •  Bandai Namco Games (iOS, WPhone) •  Dempa Shimbunsha (PC88) •  WiZ (PC98) •  HAMSTER Corporation (Switch)
Namco •  Atari (At2600, At8bit, At5200, Apple II) •  BANDAI NAMCO Studios (PS4, XOne) •  Gotch Technology (X360) •  DJL Software (Spectrum) •  Designer Software (C64) •  Microsoft Game Studios (PC) •  Mass Media (GBA, N64, Dreamcast, PS2, NGC, Xbox) •  Namco Networks America (BBerry) •  Bandai Namco Games (iOS, WPhone) •  Dempa Shimbunsha (PC88) •  WiZ (PC98) •  HAMSTER Corporation (Switch)
Namco •  Atari (At2600, At8bit, At5200, Apple II) •  BANDAI NAMCO Studios (PS4, XOne) •  Gotch Technology (X360) •  DJL Software (Spectrum) •  Designer Software (C64) •  Microsoft Game Studios (PC) •  Mass Media (GBA, N64, Dreamcast, PS2, NGC, Xbox) •  Namco Networks America (BBerry) •  Bandai Namco Games (iOS, WPhone) •  Dempa Shimbunsha (PC88) •  WiZ (PC98) •  HAMSTER Corporation (Switch)
Arcade
1980
At2600
1981
At8bit
1982
PCSpectrumC64Apple II
1983
NES
1989
GBSegaGG
1991
GBA
2004
X360
2006
Wii
2007
3DS
2011
WiiU
2013
PS4XOne
2016
Arcade
1980
At2600
1981
At8bit
1982
PCSpectrumC64Apple II
1983
NES
1989
GBSegaGG
1991
GBA
2004
X360
2006
Wii
2007
3DS
2011
WiiU
2013
PS4XOne
2016
Arcade
1980
At2600
1981
At8bit
1982
PCSpectrumC64Apple II
1983
NES
1989
GBSegaGG
1991
GBA
2004
X360
2006
Wii
2007
3DS
2011
WiiU
2013
PS4XOne
2016
Arcade
1980
At2600
1981
At8bit
1982
PCSpectrumC64Apple II
1983
NES
1989
GBSegaGG
1991
GBA
2004
X360
2006
Wii
2007
3DS
2011
WiiU
2013
PS4XOne
2016
Arcade
1980
At2600
1981
At8bit
1982
At5200
listopad 1982
PCSpectrumC64Apple II
1983
IntelliPC88
prosinec 1983
MSX
1984
NES
1989
GBSegaGG
1991
PC98
13.11.1992
GBA
2004
X360
2006
Wii
2007
iOS
10.07.2008
BBerry
21.09.2009
Android
27.10.2009
3DS
2011
WPhone
04.01.2011
WiiU
2013
PS4XOne
2016
Arcade
1980
At2600
1981
At8bit
1982
At5200
listopad 1982
IntelliPC88
prosinec 1983
PCSpectrumC64Apple II
1983
MSX
1984
NES
1989
GBSegaGG
1991
PC98
13.11.1992
GBA
2004
X360
2006
Wii
2007
iOS
10.07.2008
BBerry
21.09.2009
Android
27.10.2009
WPhone
04.01.2011
3DS
2011
WiiU
2013
PS4XOne
2016
PS5
kompatibilní
Arcade
1980
At2600
1981
At8bit
1982
At5200
listopad 1982
IntelliPC88
prosinec 1983
PCSpectrumC64Apple II
1983
MSX
1984
NES
1989
GBSegaGG
1991
PC98
13.11.1992
GBA
2004
X360
2006
Wii
2007
iOS
10.07.2008
BBerry
21.09.2009
Android
27.10.2009
WPhone
04.01.2011
3DS
2011
WiiU
2013
PS4XOne
2016
PS5XboxX/S
kompatibilní
Arcade
říjen 1980
At2600
16.03.1982
At8bit
červen 1982
At5200
listopad 1982
IntelliPC88
prosinec 1983
PCC64Apple II
1983
MSX
1984
Spectrum
květen 1984
NES
říjen 1988
SegaGG
29.01.1991
GB
duben 1991
PC98
13.11.1992
GBA
07.06.2004
X360
09.08.2006
Wii
13.04.2007
iOS
10.07.2008
BBerry
21.09.2009
Android
27.10.2009
WPhone
04.01.2011
3DS
04.08.2011
WiiU
02.05.2013
PS4
2016
XOne
20.04.2016
Switch
24.09.2021
PS5XboxX/S
kompatibilní
Arcade
říjen 1980
At2600
16.03.1982
At8bit
červen 1982
At5200
listopad 1982
IntelliPC88
prosinec 1983
PCC64Apple II
1983
Spectrum
květen 1984
MSX
1984
NES
říjen 1988
SegaGG
29.01.1991
GB
duben 1991
PC98
13.11.1992
N64
31.10.1999
Dreamcast
25.06.2000
PS2
04.12.2001
XboxNGC
09.10.2002
GBA
07.06.2004
X360
09.08.2006
Wii
13.04.2007
iOS
10.07.2008
BBerry
21.09.2009
Android
27.10.2009
WPhone
04.01.2011
3DS
04.08.2011
WiiU
02.05.2013
PS4
2016
XOne
20.04.2016
Switch
24.09.2021
PS5XboxX/S
kompatibilní
Arcade
říjen 1980
At2600
16.03.1982
At8bit
červen 1982
At5200
listopad 1982
IntelliPC88
prosinec 1983
PCC64Apple II
1983
Spectrum
květen 1984
MSX
1984
NES
říjen 1988
SegaGG
29.01.1991
GB
duben 1991
PC98
13.11.1992
N64
31.10.1999
Dreamcast
25.06.2000
PS2
04.12.2001
XboxNGC
09.10.2002
GBA
07.06.2004
X360
09.08.2006
Wii
13.04.2007
iOS
10.07.2008
BBerry
21.09.2009
Android
27.10.2009
WPhone
04.01.2011
3DS
04.08.2011
WiiU
02.05.2013
PS4
2016
XOne
20.04.2016
Switch
24.09.2021
PS5XboxX/S
kompatibilní
Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man Pac-Man
Žánr
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne

Těžko byste v 80. letech hledali známější hru, než byl Pac-man. Ten vyšel poprvé v polovině roku 1980 v Japonsku a během chvíle se rozšířil i na všechny možné existující platformy. Ve hře se ujmete žlutého Pac-mana, který se pohybuje v bludišti a jeho cílem je sníst všechny "kuličky" (Pac-dots), v čemuž se mu snaží zabránit čtveřice nepřátel - duchové Blinky, Pinky, Inky a Clyde. Při kontaktu s nimi hráč ztratí jeden život a pokud je ztratí všechny, tak hra končí. Je ovšem možné sníst speciální bonus, načež se Pac-man stává na chvíli nesmrtelným a může své nepřátele sežrat a zneškodnit.

Po sesbírání všech Pac-dots se hráč dostává do další úrovně, kterých je ve hře celkem 256. Ukazatel "High score" se zastaví na hodnotě 999.990 bodů, i když hráč může získat více. Poslední úroveň obsahuje bug, kvůli kterému nejde dokončit (proto se jí říká "Kill screen") - původní myšlenka autorů byla, že hráč má být schopný pokračovat donekonečna, dokud neztratí všechny životy, tzn. po dokončení by měl začít opět na 1. úrovni, k tomu ovšem nedochází. Hráči se tedy alespoň snaží dosáhnout tzv. "perfektní hry". To znamená dosáhnout maximálního možného skóre (3.333.360 bodů) v prvních 256 úrovních (sníst všechny pac-dots, nepřátele a bonusy a neztratit při tom ani jeden život). To se zatím povedlo zhruba 20 hráčům, přičemž rekordní čas jsou 3 hodiny a 28 minut.
Těžko byste v 80. letech hledali známější hru, než byl Pac-man. Ten vyšel poprvé v polovině roku 1980 v Japonsku a během chvíle se rozšířil i na všechny možné existující platformy. Ve hře se ujmete žlutého Pac-mana, který se pohybuje v bludišti a jeho cílem je sníst všechny "kuličky" (Pac-dots), v čemuž se mu snaží zabránit čtveřice nepřátel - duchové Blinky, Pinky, Inky a Clyde. Při kontaktu s nimi hráč ztratí jeden život a pokud je ztratí všechny, tak hra končí. Je ovšem možné sníst speciální bonus, načež se Pac-man stává na chvíli nesmrtelným a může své nepřátele sežrat a zneškodnit.

Po sesbírání všech Pac-dots se hráč dostává do další úrovně, kterých je ve hře celkem 256. Ukazatel "High score" se zastaví na hodnotě 999.990 bodů, i když hráč může získat více. Poslední úroveň obsahuje bug, kvůli kterému nejde dokončit (proto se jí říká "Kill screen") - původní myšlenka autorů byla, že hráč má být schopný pokračovat donekonečna, dokud neztratí všechny životy, tzn. po dokončení by měl začít opět na 1. úrovni, k tomu ovšem nedochází. Hráči se tedy alespoň snaží dosáhnout tzv. "perfektní hry". To znamená dosáhnout maximálního možného skóre (3.333.360 bodů) v prvních 256 úrovních (sníst všechny pac-dots, nepřátele a bonusy a neztratit při tom ani jeden život). To se zatím povedlo zhruba 20 hráčům, přičemž rekordní čas jsou 3 hodiny a 28 minut.

Později vyšlo pokračování Ms. Pac-Man (1981) a neoficiální PC klon PC-Man (1982).
Těžko byste v 80. letech hledali známější hru, než byl Pac-man. Ten vyšel poprvé v polovině roku 1980 v Japonsku a během chvíle se rozšířil i na všechny možné existující platformy. Ve hře se ujmete žlutého Pac-mana, který se pohybuje v bludišti a jeho cílem je sníst všechny "kuličky" (Pac-dots), v čemž se mu snaží zabránit čtveřice nepřátel - duchové Blinky, Pinky, Inky a Clyde. Při kontaktu s nimi hráč ztratí jeden život, a pokud je ztratí všechny, tak hra končí. Je ovšem možné sníst speciální bonus, načež se Pac-man stává na chvíli nesmrtelným a může své nepřátele sežrat a zneškodnit.

Po sesbírání všech Pac-dots se hráč dostává do další úrovně, kterých je ve hře celkem 256. Ukazatel "High score" se zastaví na hodnotě 999.990 bodů, i když hráč může získat více. Poslední úroveň obsahuje bug, kvůli kterému nejde dokončit (proto se jí říká "Kill screen") - původní myšlenka autorů byla, že hráč má být schopný pokračovat donekonečna, dokud neztratí všechny životy, tzn. po dokončení by měl začít opět na 1. úrovni, k tomu ovšem nedochází. Hráči se tedy alespoň snaží dosáhnout tzv. "perfektní hry". To znamená dosáhnout maximálního možného skóre (3.333.360 bodů) v prvních 256 úrovních (sníst všechny pac-dots, nepřátele a bonusy a neztratit při tom ani jeden život). To se zatím povedlo zhruba 20 hráčům, přičemž rekordní čas jsou 3 hodiny a 28 minut.

Později vyšlo pokračování Ms. Pac-Man (1981) a neoficiální PC klon PC-Man (1982).
Těžko byste v 80. letech hledali známější hru, než byl Pac-man. Ten vyšel poprvé v polovině roku 1980 v Japonsku a během chvíle se rozšířil i na všechny možné existující platformy. Ve hře se ujmete žlutého Pac-mana, který se pohybuje v bludišti a jeho cílem je sníst všechny "kuličky" (Pac-dots), v čemž se mu snaží zabránit čtveřice nepřátel - duchové Blinky, Pinky, Inky a Clyde. Při kontaktu s nimi hráč ztratí jeden život, a pokud je ztratí všechny, tak hra končí. Je ovšem možné sníst speciální bonus, načež se Pac-man stává na chvíli nesmrtelným a může své nepřátele sežrat a zneškodnit.

Po sesbírání všech Pac-dots se hráč dostává do další úrovně, kterých je ve hře celkem 256. Ukazatel "High score" se zastaví na hodnotě 999.990 bodů, i když hráč může získat více. Poslední úroveň obsahuje bug, kvůli kterému nejde dokončit (proto se jí říká "Kill screen") - původní myšlenka autorů byla, že hráč má být schopný pokračovat donekonečna, dokud neztratí všechny životy, tzn. po dokončení by měl začít opět na 1. úrovni, k tomu ovšem nedochází. Hráči se tedy alespoň snaží dosáhnout tzv. "perfektní hry". To znamená dosáhnout maximálního možného skóre (3.333.360 bodů) v prvních 256 úrovních (sníst všechny pac-dots, nepřátele a bonusy a neztratit při tom ani jeden život). To se zatím povedlo zhruba 20 hráčům, přičemž rekordní čas jsou 3 hodiny a 28 minut.

Později vyšlo pokračování Ms. Pac-Man (1981) a neoficiální PC klon PC-Man (1982).
Těžko byste v 80. letech hledali známější hru, než byl Pac-man. Ten vyšel poprvé v polovině roku 1980 v Japonsku a během chvíle se rozšířil i na všechny možné existující platformy. Ve hře se ujmete žlutého Pac-mana, který se pohybuje v bludišti a jeho cílem je sníst všechny "kuličky" (Pac-dots), v čemž se mu snaží zabránit čtveřice nepřátel - duchové Blinky, Pinky, Inky a Clyde. Při kontaktu s nimi hráč ztratí jeden život, a pokud je ztratí všechny, tak hra končí. Je ovšem možné sníst speciální bonus, načež se Pac-man stává na chvíli nesmrtelným a může své nepřátele sežrat a zneškodnit.

Po sesbírání všech Pac-dots se hráč dostává do další úrovně, kterých je ve hře celkem 256. Ukazatel "High score" se zastaví na hodnotě 999.990 bodů, i když hráč může získat více. Poslední úroveň obsahuje bug, kvůli kterému nejde dokončit (proto se jí říká "Kill screen") - původní myšlenka autorů byla, že hráč má být schopný pokračovat donekonečna, dokud neztratí všechny životy, tzn. po dokončení by měl začít opět na 1. úrovni, k tomu ovšem nedochází. Hráči se tedy alespoň snaží dosáhnout tzv. "perfektní hry". To znamená dosáhnout maximálního možného skóre (3.333.360 bodů) v prvních 256 úrovních (sníst všechny pac-dots, nepřátele a bonusy a neztratit při tom ani jeden život). To se zatím povedlo zhruba 20 hráčům, přičemž rekordní čas jsou 3 hodiny a 28 minut.

Později vyšlo pokračování Ms. Pac-Man (1981) a neoficiální PC klon PC-Man (1982).
Těžko byste v 80. letech hledali známější hru, než byl Pac-man. Ten vyšel poprvé v polovině roku 1980 v Japonsku a během chvíle se rozšířil i na všechny možné existující platformy. Ve hře se ujmete žlutého Pac-mana, který se pohybuje v bludišti a jeho cílem je sníst všechny "kuličky" (Pac-dots), v čemž se mu snaží zabránit čtveřice nepřátel - duchové Blinky, Pinky, Inky a Clyde. Při kontaktu s nimi hráč ztratí jeden život, a pokud je ztratí všechny, tak hra končí. Je ovšem možné sníst speciální bonus, načež se Pac-man stává na chvíli nesmrtelným a může své nepřátele sežrat a zneškodnit.

Po sesbírání všech Pac-dots se hráč dostává do další úrovně, kterých je ve hře celkem 256. Ukazatel "High score" se zastaví na hodnotě 999.990 bodů, i když hráč může získat více. Poslední úroveň obsahuje bug, kvůli kterému nejde dokončit (proto se jí říká "Kill screen") - původní myšlenka autorů byla, že hráč má být schopný pokračovat donekonečna, dokud neztratí všechny životy, tzn. po dokončení by měl začít opět na 1. úrovni, k tomu ovšem nedochází. Hráči se tedy alespoň snaží dosáhnout tzv. "perfektní hry". To znamená dosáhnout maximálního možného skóre (3.333.360 bodů) v prvních 256 úrovních (sníst všechny pac-dots, nepřátele a bonusy a neztratit při tom ani jeden život). To se zatím povedlo zhruba 20 hráčům, přičemž rekordní čas jsou 3 hodiny a 28 minut.

Později vyšlo pokračování Ms. Pac-Man (1981) a neoficiální PC klon PC-Man (1982).
Těžko byste v 80. letech hledali známější hru, než byl Pac-man. Ten vyšel poprvé v polovině roku 1980 v Japonsku a během chvíle se rozšířil i na všechny možné existující platformy. Ve hře se ujmete žlutého Pac-mana, který se pohybuje v bludišti a jeho cílem je sníst všechny "kuličky" (Pac-dots), v čemž se mu snaží zabránit čtveřice nepřátel - duchové Blinky, Pinky, Inky a Clyde. Při kontaktu s nimi hráč ztratí jeden život, a pokud je ztratí všechny, tak hra končí. Je ovšem možné sníst speciální bonus, načež se Pac-man stává na chvíli nesmrtelným a může své nepřátele sežrat a zneškodnit.

Po sesbírání všech Pac-dots se hráč dostává do další úrovně, kterých je ve hře celkem 256. Ukazatel "High score" se zastaví na hodnotě 999.990 bodů, i když hráč může získat více. Poslední úroveň obsahuje bug, kvůli kterému nejde dokončit (proto se jí říká "Kill screen") - původní myšlenka autorů byla, že hráč má být schopný pokračovat donekonečna, dokud neztratí všechny životy, tzn. po dokončení by měl začít opět na 1. úrovni, k tomu ovšem nedochází. Hráči se tedy alespoň snaží dosáhnout tzv. "perfektní hry". To znamená dosáhnout maximálního možného skóre (3.333.360 bodů) v prvních 256 úrovních (sníst všechny pac-dots, nepřátele a bonusy a neztratit při tom ani jeden život). To se zatím povedlo zhruba 20 hráčům, přičemž rekordní čas jsou 3 hodiny a 28 minut.

Později vyšlo pokračování Ms. Pac-Man (1981) a neoficiální PC klon PC-Man (1982).
Těžko byste v 80. letech hledali známější hru, než byl Pac-man. Ten vyšel poprvé v polovině roku 1980 v Japonsku a během chvíle se rozšířil i na všechny možné existující platformy. Ve hře se ujmete žlutého Pac-mana, který se pohybuje v bludišti a jeho cílem je sníst všechny "kuličky" (Pac-dots), v čemž se mu snaží zabránit čtveřice nepřátel - duchové Blinky, Pinky, Inky a Clyde. Při kontaktu s nimi hráč ztratí jeden život, a pokud je ztratí všechny, tak hra končí. Je ovšem možné sníst speciální bonus, načež se Pac-man stává na chvíli nesmrtelným a může své nepřátele sežrat a zneškodnit.

Po sesbírání všech Pac-dots se hráč dostává do další úrovně, kterých je ve hře celkem 256. Ukazatel "High score" se zastaví na hodnotě 999.990 bodů, i když hráč může získat více. Poslední úroveň obsahuje bug, kvůli kterému nejde dokončit (proto se jí říká "Kill screen") - původní myšlenka autorů byla, že hráč má být schopný pokračovat donekonečna, dokud neztratí všechny životy, tzn. po dokončení by měl začít opět na 1. úrovni, k tomu ovšem nedochází. Hráči se tedy alespoň snaží dosáhnout tzv. "perfektní hry". To znamená dosáhnout maximálního možného skóre (3.333.360 bodů) v prvních 256 úrovních (sníst všechny pac-dots, nepřátele a bonusy a neztratit při tom ani jeden život). To se zatím povedlo zhruba 20 hráčům, přičemž rekordní čas jsou 3 hodiny a 28 minut.

Později vyšlo pokračování Ms. Pac-Man (1981) a neoficiální PC klon PC-Man (1982).
Těžko byste v 80. letech hledali známější hru, než byl Pac-man. Ten vyšel poprvé v polovině roku 1980 v Japonsku a během chvíle se rozšířil i na všechny možné existující platformy. Ve hře se ujmete žlutého Pac-mana, který se pohybuje v bludišti a jeho cílem je sníst všechny "kuličky" (Pac-dots), v čemž se mu snaží zabránit čtveřice nepřátel - duchové Blinky, Pinky, Inky a Clyde. Při kontaktu s nimi hráč ztratí jeden život, a pokud je ztratí všechny, tak hra končí. Je ovšem možné sníst speciální bonus, načež se Pac-man stává na chvíli nesmrtelným a může své nepřátele sežrat a zneškodnit.

Po sesbírání všech Pac-dots se hráč dostává do další úrovně, kterých je ve hře celkem 256. Ukazatel "High score" se zastaví na hodnotě 999.990 bodů, i když hráč může získat více. Poslední úroveň obsahuje bug, kvůli kterému nejde dokončit (proto se jí říká "Kill screen") - původní myšlenka autorů byla, že hráč má být schopný pokračovat donekonečna, dokud neztratí všechny životy, tzn. po dokončení by měl začít opět na 1. úrovni, k tomu ovšem nedochází. Hráči se tedy alespoň snaží dosáhnout tzv. "perfektní hry". To znamená dosáhnout maximálního možného skóre (3.333.360 bodů) v prvních 256 úrovních (sníst všechny pac-dots, nepřátele a bonusy a neztratit při tom ani jeden život). To se zatím povedlo zhruba 20 hráčům, přičemž rekordní čas jsou 3 hodiny a 28 minut.

Později vyšlo pokračování Ms. Pac-Man (1981) a neoficiální PC klon PC-Man (1982).
Těžko byste v 80. letech hledali známější hru, než byl Pac-man. Ten vyšel poprvé v polovině roku 1980 v Japonsku a během chvíle se rozšířil i na všechny možné existující platformy. Ve hře se ujmete žlutého Pac-mana, který se pohybuje v bludišti a jeho cílem je sníst všechny "kuličky" (Pac-dots), v čemž se mu snaží zabránit čtveřice nepřátel - duchové Blinky, Pinky, Inky a Clyde. Při kontaktu s nimi hráč ztratí jeden život, a pokud je ztratí všechny, tak hra končí. Je ovšem možné sníst speciální bonus, načež se Pac-man stává na chvíli nesmrtelným a může své nepřátele sežrat a zneškodnit.

Po sesbírání všech Pac-dots se hráč dostává do další úrovně, kterých je ve hře celkem 256. Ukazatel "High score" se zastaví na hodnotě 999.990 bodů, i když hráč může získat více. Poslední úroveň obsahuje bug, kvůli kterému nejde dokončit (proto se jí říká "Kill screen") - původní myšlenka autorů byla, že hráč má být schopný pokračovat donekonečna, dokud neztratí všechny životy, tzn. po dokončení by měl začít opět na 1. úrovni, k tomu ovšem nedochází. Hráči se tedy alespoň snaží dosáhnout tzv. "perfektní hry". To znamená dosáhnout maximálního možného skóre (3.333.360 bodů) v prvních 256 úrovních (sníst všechny pac-dots, nepřátele a bonusy a neztratit při tom ani jeden život). To se zatím povedlo zhruba 20 hráčům, přičemž rekordní čas jsou 3 hodiny a 28 minut.

Později vyšlo pokračování Ms. Pac-Man (1981) a neoficiální PC klon PC-Man (1982).