Mae Borowski se vrací po neúspěšném studiu na univerzitě domů a chce ve svém životě navázat tam, kde předtím skončila. Poflakovat se s kamarády, vrátit se ke kapele a proplouvat životem bez problémů a závazků. Nebude to však tak jednoduché, jak se může zdát. Dříve rušné těžařské městečko dnes téměř zeje prázdnotou, její přátelé dospěli a řeší své osobní trable a v lese se dějí zlověstné věci.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Mae Borowski se vrací po neúspěšném studiu na univerzitě domů a chce ve svém životě navázat tam, kde předtím skončila. Poflakovat se s kamarády, vrátit se ke kapele a proplouvat životem bez problémů a závazků. Nebude to však tak jednoduché, jak se může zdát. Dříve rušné těžařské městečko dnes téměř zeje prázdnotou, její přátelé dospěli a řeší své osobní trable a v lese se dějí zlověstné věci.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Mae Borowski se vrací po neúspěšném studiu na univerzitě domů a chce ve svém životě navázat tam, kde předtím skončila. Poflakovat se s kamarády, vrátit se ke kapele a proplouvat životem bez problémů a závazků. Nebude to však tak jednoduché, jak se může zdát. Dříve rušné těžařské městečko dnes téměř zeje prázdnotou, její přátelé dospěli a řeší své osobní trable a v lese se dějí zlověstné věci.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Mae Borowski se vrací po neúspěšném studiu na univerzitě domů a chce ve svém životě navázat tam, kde předtím skončila. Poflakovat se s kamarády, vrátit se ke kapele a proplouvat životem bez problémů a závazků. Nebude to však tak jednoduché, jak se může zdát. Dříve rušné těžařské městečko dnes téměř zeje prázdnotou, její přátelé dospěli a řeší své osobní trable a v lese se dějí zlověstné věci.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Mae Borowski se vrací po neúspěšném studiu na univerzitě domů a chce ve svém životě navázat tam, kde předtím skončila. Poflakovat se s kamarády, vrátit se ke kapele a proplouvat životem bez problémů a závazků. Nebude to však tak jednoduché, jak se může zdát. Dříve rušné těžařské městečko dnes téměř zeje prázdnotou, její přátelé dospěli a řeší své osobní trable a v lese se dějí zlověstné věci.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Mae Borowski se vrací po neúspěšném studiu na univerzitě domů a chce ve svém životě navázat tam, kde předtím skončila. Poflakovat se s kamarády, vrátit se ke kapele a proplouvat životem bez problémů a závazků. Nebude to však tak jednoduché, jak se může zdát. Dříve rušné těžařské městečko dnes téměř zeje prázdnotou, její přátelé dospěli a řeší své osobní trable a v lese se dějí zlověstné věci.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Mae Borowski se vrací po neúspěšném studiu na univerzitě domů a chce ve svém životě navázat tam, kde předtím skončila. Poflakovat se s kamarády, vrátit se ke kapele a proplouvat životem bez problémů a závazků. Nebude to však tak jednoduché, jak se může zdát. Dříve rušné těžařské městečko dnes téměř zeje prázdnotou, její přátelé dospěli a řeší své osobní trable a v lese se dějí zlověstné věci.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Mae Borowski se vrací po neúspěšném studiu na univerzitě domů a chce ve svém životě navázat tam, kde předtím skončila. Poflakovat se s kamarády, vrátit se ke kapele a proplouvat životem bez problémů a závazků. Nebude to však tak jednoduché, jak se může zdát. Dříve rušné těžařské městečko dnes téměř zeje prázdnotou, její přátelé dospěli a řeší své osobní trable a v lese se dějí zlověstné věci.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.
Jedná se o 2D adventuru, která klade velký důraz na průzkum okolí a dialogy. Ve hře vystupují personifikovaná zvířata, a přestože může svou stylizací budit dojem, že se jedná o hru pro děti, ve hře se často řeší nejen psychologické, ale i sociální problémy řady postav.
Hra byla v roce 2013 úspěšně zafinancována přes Kickstarter, kde vybrala čtyřnásobek požadované částky.