V PSP variantě Need for Speed: Carbon (2006) se hráč vžije do role ilegálního závodníka, který jedné noci závodí se svým bratrem Mickem a po nešťastné nehodě skončí na půl roku v kómatu. Po probuzení trpí amnézií a jeho kamarád Carter s Mickovou přítelkyní Sarou mu oznamují, že Mick onu nehodu nepřežil a ve městě se mezitím vytvořila spousta gangů, které si nárokují nadvládu nad městem. Začíná tak divoká jízda za znovudobytím jeho pouličních závodišť.
Jedná se o vůbec první handheldový díl, který dovoluje volné brázdění městem. Na rozdíl od Carbonu pro konzole a PC neobsahuje Own The City herní módy jako Drift Race a Canyon Race. Zbývají tak jenom módy Circuit, Sprint, Delivery, Escape, Lap Knockout a Crew Takedown. Změnou prošly i úpravy některých z celkem 29 vozidel. Upustilo se od na nejmenší detaily zaměřeného Autosculpt modelu ve prospěch formy úprav známé třeba z Need for Speed: Underground (2003).
Jedná se o vůbec první handheldový díl, který dovoluje volné brázdění městem. Na rozdíl od Carbonu pro konzole a PC neobsahuje Own The City herní módy jako Drift Race a Canyon Race. Zbývají tak jenom módy Circuit, Sprint, Delivery, Escape, Lap Knockout a Crew Takedown. Změnou prošly i úpravy některých z celkem 29 vozidel. Upustilo se od na nejmenší detaily zaměřeného Autosculpt modelu ve prospěch formy úprav známé třeba z Need for Speed: Underground (2003).
V PSP variantě Need for Speed: Carbon (2006) se hráč vžije do role ilegálního závodníka, který jedné noci závodí se svým bratrem Mickem a po nešťastné nehodě skončí na půl roku v kómatu. Po probuzení trpí amnézií a jeho kamarád Carter s Mickovou přítelkyní Sarou mu oznamují, že Mick onu nehodu nepřežil a ve městě se mezitím vytvořila spousta gangů, které si nárokují nadvládu nad městem. Začíná tak divoká jízda za znovudobytím jeho pouličních závodišť.
Jedná se o vůbec první handheldový díl, který dovoluje volné brázdění městem. Na rozdíl od Carbonu pro konzole a PC neobsahuje Own The City herní módy jako Drift Race a Canyon Race. Zbývají tak jenom módy Circuit, Sprint, Delivery, Escape, Lap Knockout a Crew Takedown. Změnou prošly i úpravy některých z celkem 29 vozidel. Upustilo se od na nejmenší detaily zaměřeného Autosculpt modelu ve prospěch formy úprav známé třeba z Need for Speed: Underground (2003).
Jedná se o vůbec první handheldový díl, který dovoluje volné brázdění městem. Na rozdíl od Carbonu pro konzole a PC neobsahuje Own The City herní módy jako Drift Race a Canyon Race. Zbývají tak jenom módy Circuit, Sprint, Delivery, Escape, Lap Knockout a Crew Takedown. Změnou prošly i úpravy některých z celkem 29 vozidel. Upustilo se od na nejmenší detaily zaměřeného Autosculpt modelu ve prospěch formy úprav známé třeba z Need for Speed: Underground (2003).