Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 95
Pamatuji si, když jsem tuto hru viděl poprvé. I když jenom trhaně v softwarovém rozlišení. Jediné strategie, které jsem do té doby znal byli Warcraft: Orcs & Humans a Warcraft II: Tides of Darkness. Byl jsem v šoku. Nejvíc mě samozřejmě zaujala grafika. Na tu dobu neuvěřitelná fyzika. A to, že si jednotky nevyrábíte.

V první misi jsem vyslal jednotky podle klasického schématu. Dědka dopředu. Footmany, ehm. Válečníky za něj a lučištníky dozadu. Šel jsem proti skupince duchů, zombií a ghoulů. Samozřejmě jsem všechno poslal najednou. Už druhá dědkova láhev se zastavila o hlavy mých Válečníků a pěkně je provětrala. Moji lučištníci, ještě než je zmasakrovali ghoulové, kteří je oběhli, válečníky pokropili, protože jim stáli v dráze letu. Casualties. Mision failed. Uvědomil, jsem si, že to chce použít taktiku a respektovat zákony fyziky. Kopec je opravdu výhoda a v lese nikoho šíp nejspíš netrefí.

Dále mě hodně zaujala brutalita, kde krev stříká a mrtvoly nemizí. Možnost nahrát si misi, kterou jste elegantně vyřešili, pak si jí pouštět. Možnost pojmenovat si vojáka a pak s ním projet třeba půlku hry. Různorodost misí a pestrost prostředí. Slušná délka. Obtížnost je po pochopení bojové taktiky podprůměrná. Skvělá hudba a vynikající kreslené animace.

K příběhu se vyjadřovat nebudu, protože nejsem dobrý angličtinář a češtinu jsem nesehnal. Hlas co ho nastiňuje v brífingu mise je hustý. Podle toho co jsem pochopil, jde o klasický boj dobra se zlem. Brífingy mají ale skvělou atmosféru, a už jenom kvůli té skvělé hudbě jsem si každý užíval.

Teď, nedávno jsem hru dohrál znova. Pocity jsou pořád stejné. Určitě jedna z nejzásadnějších strategií, kterou už bohužel moc lidí nezná.

Pro: Důraz na taktiku, pestrost, realistická grafika, s tím souvisí fyzika, krev, mrtvoly nemizí

Proti: málo misí

+6 +7 −1