Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Red (31.10.2022 15:21): Sice nemůžu moc porovnávat, ale je tam nová mechanika - kovářství, kde si můžeš vyrábět zbraně. Definitivně je to víc "smoothed out", méně otravné UI, mnoho quality of life změn a samože jiná doba, ve které se to odehravá, Je to raný středověk/konec doby temna, takže je tam v rozpadu říše (byzant), feudální vlandia, battanie (lesní muži od bahna), sturgia (vikingové), mongolské kmeny a blízký východ.
Co mi přijde opravdu špatné, je vizuál postav.
Lidičky, jak vlastně můžu přijít na to, že už je hra dokončena, tedy kdy se změní nehotová verze na hotovou?
@Jessy (12.06.2021 13:14): Popravdě netuším a myslím, že pokud nepřijdou s něčím dechberoucím nebo to někdy za deset let, až to vyjde ve full verzi, nepředělají moddeři včetně soubojáku, tak to už možná ani nezapnu. Každopádně jednodušší by asi bylo oživit Warband mody. :D
Tak koukám, že vývojáři s lidmi vytřeli listí. Poslední update v dubnu. A stále rozbité. Nedivím se, že jsou lidé naštvaní.



@FildasCZ (16.03.2021 20:37): Pro mě je to ostuda a jen výběrčí peněz. Kromě minimálního grafického posunu spíš horší.



@Adieu (26.03.2021 11:34):  Jak to vypadá ted s hrou. Slyším na to jen nadávky. Lidé to koupili s nadějí nástupce warbandu a ono nic.
Tak jsem včera zkoušel mulťák a musím trochu poopravit dojmy. Vyjma pohybu ve smyslu přesunu to není lopotnější, ba naopak jsou ty nápřahy a údery lehké jako light sabery, dohromady s nefunkčním kolizním systémem to působí fakt strašně. Něco jako když člověka zasáhne plastová hračka do ramene a on spadne a protočí se, jako by mu nohu podetnul silný úder kosou. Tvl, jak mohou takhle podělat nejzábavnější souboják v PC hrách (Warbandu).

@Adieu (26.03.2021 11:34):  Nice! Já mám taky přes tisíc hodin, ale minimálně další dva tisíce navíc nezapočítaných, protože to Steam začal počítat později, než hra vyšla, a některé mody fungovaly skrze script extender, ať už cRPG či Vikingr. Ach jo, když si vzpomenu na Vikingr, ve své největší slávě to byla nejzábavnější věc, co jsem kdy hrál, ale pak se změnil vývojářský tým, ujmul se toho troll Moeckeralfie a udělal z toho nehratelnou kokotinu, určenou na klanové bitvy, což dávalo vzhledem k malé a postupem času skomírající komunitě vskutku obrovský smysl... a mod tak definitivně zabil. Damn that motherfucker!
@FildasCZ (16.03.2021 19:33): Já jsem Bannerlord ještě moc nezkoušel, MP vlastně vůbec, ale jsem Mount & Blade: Warband MP veterán (od bety) a popravdě řečeno mě nejvíc odrazuje souboják, který se více než předchůdce snaží simulovat jakousi lopotnost a těžkopádnost boje, ale ve výsledku ten gameplay působí akorát méně precizně ovladatelný a dynamický než ve Warbandu, až to skoro připomíná War of the Roses, které bylo strašně humpolácké. Prostě a jednoduše mi ta hratelnost - až na luky, které jsem skoro nikdy nehrál, a jízdu na koni - přijde jako downgrade.

Ale předpokládám, že obdobných fajnšmekrů bude méně a komunitě vadí asi především nedostatek záživných MP game modes a pak samozřejmě contentu.
@Gordon (21.04.2020 20:26):
Odehrál jsem asi 15 hodin, tak to zkusím trochu shrnout, jestli má někdo stejný pocity.

Hrozně věcí je strašně nedotaženejch a trošku těžkopádně se s nima pracuje. Například, když vyšlu společníka na karavanu, tak nemám vůbec žádné možnosti, kam a s čím bude jezdit. Možnosti zásobování vlastního hradu minimální. Stačí ho obsadit, nasypat do reserv 50k a je hotovo. Navíc ho nemůžu spravovat, když v něm hlavní hrdina fyzicky není, což je trochu opruz, když máte hrady po celé mapě. Jasný, můžu tam nechat správce, ale tolik lidí v partě nemám a stavět mě baví. Škoda, že se nedaj poslat instrukce poštovním holubem :)

Peníze opět není za co utrácet. Mám 800k a nemám co s nima. Proč tu není možnost podplacení lidí v království a získat tak větší vliv nebo něco podobnýho? Vliv je hrozně důležitej a je divný, že je úplně jedno, že jsem nejbohatší člověk v Království. Furt musím chytat vězně a vozit je do vězení, aby si mě někdo vážil :)

Bitvy jsou dobrý, ale občas se bugujou vojáci při dobývání hradu. Nechápu moc automatické bitvy, když vyšlu vojáky samotný, tak vždycky někdo umře, ale docela dost jich i postoupí na vyšší úroveň. Když se ale bitvy zúčastním a hned na začátku dám všem "charge" soupeře rozdrtěj, nikdo neumře a lvl postoupí tak jeden. Zvláštní, asi morálka v týmu.

Nový systém perků mi přijde fajn. Je to takový styl Oblivion - jestli se chceš v něčem zlepšit, tak to dělej / používej furt dokola. To mi sedí.

Hra je i tak hrozně návyková, alespoň prvních 10 hodin. Věta "ještě jednu bitvu a pak půjdu spát" je klasika

Questy vedlejších postav jsou stráááááššná nuda. Opakuje se jich cca pět a fakt nic v nich není. To byla hrozná nuda na jedničce a oni jí jenom zkopírovali do dvojky. Ještě, že se na mapě dá kouknout, jaký quest u postavy s vykřičníkem je a nemusím to zjišťovat při rozhovoru. Jestli to není chytání banditu (což není skoro vždycky) tak je nedělám.
Je to opravdu skoro stejné jako první M&B, včetně nemožnosti se od hry nějak rozumně odtrhnout :)). Povedlo se někomu vytvořit postavu, která nevypadá jako neandrtálec?
@FildasCZ (10.04.2020 13:31): Já musím bohužel souhlasit, že těch změn tam vidí proklatě málo. Některé otravné věci jsou pryč, ale zase jiný přibyly. Za deset let práce to zatím vypadá, jako masivní mód na jedničku.
@Widl (10.04.2020 18:42): Tak ono je beta a beta, že jo :). V zásadě prej toho hodně slíbili, ale nevím, co přesně.

Tak ve warbendech si měl taky hrady apd akorát to mělo nulový efekt. Já singl dohrál a stálo mě to asi 200-300 hodin času v singlu. TO cheatování AI mě dost sralo. Uvidíme, jak moc to bude dobré.

Hlavně mě zajímá multas. Tam jsem nechal přes 600 hodin.
@FildasCZ (10.04.2020 13:31): Vidíšto, pro mě je Bannellord premiéra a tak nemohu porovnávat. Ale zatím mě to baví, je to dost těžké, člověk konečně získá pod správu město a vono na něj o měsíce později zautočí Brit.... Vláďové. :-)

Ale ta mapa světa je dobrej prasečinec!
@FildasCZ (10.04.2020 13:31): Tak ten základ je jaký je, to je jádro celé hratelnosti a obliby. Jsem rád, že do toho nesahali a soustředili se hlavně na ty otravný věci. Na betu je to super až podezřele moc :D
Mě celkem sere, že je to vlastně jen warband v lepším kabátku defakto člověk čeká novou hru. Nové vylepšení a oni to takhle doprasí.
@Gordon (07.04.2020 11:29): Je tam perk, kterej ti umožní rozestavovat vojáky před začátkem bitvy (v Tactics tuším). Do tý doby musíš rozkazovat kvapně. :) A zrovna banditi, myslím, vždycky dělají charge, proti lordům je obvykle na taktiku času dost.
V těch bitcách mi celkem vadí, jak se to načte a už se jede na ostro, žádná příprava na bitvu, nic.
v kombinaci s tím extrémně neintuitivním rozhraním rozkazování sotva rozkážu formaci a už mi na ně hází kameny. Jinak hraju na nejvyšší obtížnost a dostavám na budku. :-D

Snad jsem neudělal chybu tím, že moje postava je malinká ženská a na boj to nemá vliv.
Oooooo, to je tak skvělé :) Moc se těším na finální verzi a nějaké parádní mody z jiných fantasy světů. To samé co původní hry, jen je to přehlednější, příjemnější, líbivější. Je třeba doladit ještě spoustu věcí, ale díky tomu zpřehlednění, zpříjemnění ovládání, jsem tam už teď nechal 15 hodin. A to jsem si říkal, že jen nakouknu :D