Mini Motorways je druhým titulem vývojářů z Dinosaur Polo Games, autorů kritikou oceněné hry Mini Metro. Hra vyšla exkluzivně pro Apple Arcade a v průběhu roku 2020 by měla vyjít i pro PC. Princip hratelnosti je velmi podobný již zmíněnému titulu, pro úplnost ho však zde popíšeme od začátku.
Na startu každé z map, která odpvídá jedné ze světových metropolí (namátkou LA, Peking nebo Moskva), dostanete nejprve za úkol spojit dvě budovy silnici, aby auta mohli proudit z jednoho místa na druhé a nazpět. S ubíhajícím časem se na mapě náhodně objevují další budovy a ty opět musíte spojit tak, aby všechny objevivší se auta mohla dojet tam, kam potřebují. Požadavky řidičů se navíc mění a jejich počet se neúprosně zvyšuje. Hra končí ve chvíli, kdy se síť zahltí a dojde k fatální zácpě.
Pro hráče Míní Metra je kromě zasazení zásadní změnou zejména to, že tentokrát ovlivňujete i podobu spojení dvou míst, tedy to, jak se silnice klikatí a kudy přesně vede, což hratelnosti přidává úplně nový rozměr.
Grafické zpracování je vyvedeno v jemných pastelových tónech a je celkově minimalistické. Není však nevariabilní a každé město má tak svůj specifický styl. O soundtrack se postarali Disasterpeace a stejně jako u Mini Metra jde o ambientní hudbu, jejíž tempo se mění s tím, jak roste vaše síť a mapa.
Na startu každé z map, která odpvídá jedné ze světových metropolí (namátkou LA, Peking nebo Moskva), dostanete nejprve za úkol spojit dvě budovy silnici, aby auta mohli proudit z jednoho místa na druhé a nazpět. S ubíhajícím časem se na mapě náhodně objevují další budovy a ty opět musíte spojit tak, aby všechny objevivší se auta mohla dojet tam, kam potřebují. Požadavky řidičů se navíc mění a jejich počet se neúprosně zvyšuje. Hra končí ve chvíli, kdy se síť zahltí a dojde k fatální zácpě.
Pro hráče Míní Metra je kromě zasazení zásadní změnou zejména to, že tentokrát ovlivňujete i podobu spojení dvou míst, tedy to, jak se silnice klikatí a kudy přesně vede, což hratelnosti přidává úplně nový rozměr.
Grafické zpracování je vyvedeno v jemných pastelových tónech a je celkově minimalistické. Není však nevariabilní a každé město má tak svůj specifický styl. O soundtrack se postarali Disasterpeace a stejně jako u Mini Metra jde o ambientní hudbu, jejíž tempo se mění s tím, jak roste vaše síť a mapa.
Mini Motorways je druhým titulem vývojářů z Dinosaur Polo Club, autorů kritikou oceněné hry Mini Metro, které se principem hratelnosti značně podobá.
Na startu každé z map, která odpovídá jedné ze světových metropolí (namátkou Los Angeles, Peking nebo Moskva), dostanete nejprve za úkol spojit dvě budovy silnici, aby auta mohly proudit z jednoho místa na druhé a nazpět. S ubíhajícím časem se na mapě náhodně objevují další budovy a ty opět musíte spojit tak, aby všechna auta mohla dojet tam, kam potřebují. Požadavky řidičů se navíc mění a jejich počet se neúprosně zvyšuje. Hra končí ve chvíli, kdy se síť zahltí a dojde k fatální zácpě. Pro hráče Mini Metro je kromě zasazení zásadní změnou zejména to, že tentokrát ovlivňujete i podobu spojení dvou míst, tedy to, jak se silnice klikatí a kudy přesně vede, což hratelnosti přidává úplně nový rozměr.
Grafické zpracování je vyvedeno v jemných pastelových tónech a je celkově minimalistické. Není však nevariabilní a každé město má tak svůj specifický styl. O soundtrack se postarali Disasterpeace a stejně jako u Mini Metro jde o ambientní hudbu, jejíž tempo se mění s tím, jak roste vaše síť a mapa.
Na startu každé z map, která odpovídá jedné ze světových metropolí (namátkou Los Angeles, Peking nebo Moskva), dostanete nejprve za úkol spojit dvě budovy silnici, aby auta mohly proudit z jednoho místa na druhé a nazpět. S ubíhajícím časem se na mapě náhodně objevují další budovy a ty opět musíte spojit tak, aby všechna auta mohla dojet tam, kam potřebují. Požadavky řidičů se navíc mění a jejich počet se neúprosně zvyšuje. Hra končí ve chvíli, kdy se síť zahltí a dojde k fatální zácpě. Pro hráče Mini Metro je kromě zasazení zásadní změnou zejména to, že tentokrát ovlivňujete i podobu spojení dvou míst, tedy to, jak se silnice klikatí a kudy přesně vede, což hratelnosti přidává úplně nový rozměr.
Grafické zpracování je vyvedeno v jemných pastelových tónech a je celkově minimalistické. Není však nevariabilní a každé město má tak svůj specifický styl. O soundtrack se postarali Disasterpeace a stejně jako u Mini Metro jde o ambientní hudbu, jejíž tempo se mění s tím, jak roste vaše síť a mapa.
Mini Motorways je druhým titulem vývojářů z Dinosaur Polo Club, autorů kritikou oceněné hry Mini Metro, které se principem hratelnosti značně podobá.
Na startu každé z map, která odpovídá jedné ze světových metropolí (namátkou Los Angeles, Peking nebo Moskva), dostanete nejprve za úkol spojit dvě budovy silnici, aby auta mohly proudit z jednoho místa na druhé a nazpět. S ubíhajícím časem se na mapě náhodně objevují další budovy a ty opět musíte spojit tak, aby všechna auta mohla dojet tam, kam potřebují. Požadavky řidičů se navíc mění a jejich počet se neúprosně zvyšuje. Hra končí ve chvíli, kdy se síť zahltí a dojde k fatální zácpě. Pro hráče Mini Metro je kromě zasazení zásadní změnou zejména to, že tentokrát ovlivňujete i podobu spojení dvou míst, tedy to, jak se silnice klikatí a kudy přesně vede, což hratelnosti přidává úplně nový rozměr.
Grafické zpracování je vyvedeno v jemných pastelových tónech a je celkově minimalistické. Není však nevariabilní a každé město má tak svůj specifický styl. O soundtrack se postarali Disasterpeace a stejně jako u Mini Metro jde o ambientní hudbu, jejíž tempo se mění s tím, jak roste vaše síť a mapa.
Na startu každé z map, která odpovídá jedné ze světových metropolí (namátkou Los Angeles, Peking nebo Moskva), dostanete nejprve za úkol spojit dvě budovy silnici, aby auta mohly proudit z jednoho místa na druhé a nazpět. S ubíhajícím časem se na mapě náhodně objevují další budovy a ty opět musíte spojit tak, aby všechna auta mohla dojet tam, kam potřebují. Požadavky řidičů se navíc mění a jejich počet se neúprosně zvyšuje. Hra končí ve chvíli, kdy se síť zahltí a dojde k fatální zácpě. Pro hráče Mini Metro je kromě zasazení zásadní změnou zejména to, že tentokrát ovlivňujete i podobu spojení dvou míst, tedy to, jak se silnice klikatí a kudy přesně vede, což hratelnosti přidává úplně nový rozměr.
Grafické zpracování je vyvedeno v jemných pastelových tónech a je celkově minimalistické. Není však nevariabilní a každé město má tak svůj specifický styl. O soundtrack se postarali Disasterpeace a stejně jako u Mini Metro jde o ambientní hudbu, jejíž tempo se mění s tím, jak roste vaše síť a mapa.
Mini Motorways je druhým titulem vývojářů z Dinosaur Polo Club, autorů kritikou oceněné hry Mini Metro, které se principem hratelnosti značně podobá.
Na startu každé z map, která odpovídá jedné ze světových metropolí (namátkou Los Angeles, Peking nebo Moskva), dostanete nejprve za úkol spojit dvě budovy silnici, aby auta mohly proudit z jednoho místa na druhé a nazpět. S ubíhajícím časem se na mapě náhodně objevují další budovy a ty opět musíte spojit tak, aby všechna auta mohla dojet tam, kam potřebují. Požadavky řidičů se navíc mění a jejich počet se neúprosně zvyšuje. Hra končí ve chvíli, kdy se síť zahltí a dojde k fatální zácpě. Pro hráče Mini Metro je kromě zasazení zásadní změnou zejména to, že tentokrát ovlivňujete i podobu spojení dvou míst, tedy to, jak se silnice klikatí a kudy přesně vede, což hratelnosti přidává úplně nový rozměr.
Grafické zpracování je vyvedeno v jemných pastelových tónech a je celkově minimalistické. Není však nevariabilní a každé město má tak svůj specifický styl. O soundtrack se postarali Disasterpeace a stejně jako u Mini Metro jde o ambientní hudbu, jejíž tempo se mění s tím, jak roste vaše síť a mapa.
Na startu každé z map, která odpovídá jedné ze světových metropolí (namátkou Los Angeles, Peking nebo Moskva), dostanete nejprve za úkol spojit dvě budovy silnici, aby auta mohly proudit z jednoho místa na druhé a nazpět. S ubíhajícím časem se na mapě náhodně objevují další budovy a ty opět musíte spojit tak, aby všechna auta mohla dojet tam, kam potřebují. Požadavky řidičů se navíc mění a jejich počet se neúprosně zvyšuje. Hra končí ve chvíli, kdy se síť zahltí a dojde k fatální zácpě. Pro hráče Mini Metro je kromě zasazení zásadní změnou zejména to, že tentokrát ovlivňujete i podobu spojení dvou míst, tedy to, jak se silnice klikatí a kudy přesně vede, což hratelnosti přidává úplně nový rozměr.
Grafické zpracování je vyvedeno v jemných pastelových tónech a je celkově minimalistické. Není však nevariabilní a každé město má tak svůj specifický styl. O soundtrack se postarali Disasterpeace a stejně jako u Mini Metro jde o ambientní hudbu, jejíž tempo se mění s tím, jak roste vaše síť a mapa.