Tento singleplayerový přídavek pro hru Doom 2 obsahuje 21 levelů (včetně jednoho skrytého) a na jeho vývoji se podílelo několik nezávislých vývojářů, kteří pracovali již na Maximum Doom. Tyto unikátní levely jsou opět naplněny zlem až po okraj. Nečekejte žádné novinky, ale kvalitní zábavu na několik hodin.
Tento singleplayerový přídavek pro hru Doom 2 obsahuje 21 levelů (včetně jednoho skrytého) a na jeho vývoji se podílelo několik nezávislých vývojářů, kteří pracovali již na Maximum Doom. Tyto unikátní levely jsou opět naplněny zlem až po okraj. Nečekejte žádné novinky, ale kvalitní zábavu na několik hodin.
Master Levels for Doom II je první oficiální datadisk ke hře Doom II: Hell on Earth z roku 1995, obsahující jedenadvacet levelů, včetně jednoho tajného. Vytvořila jej pro id Software šestice nezávislých vývojářů, Tim Willits, Sverre Kvernmo, Christen Klie, John Anderson, Jim Flynn a Tom Mustaine. Ta se podílela též na edici Maximum Doom.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Master Levels for Doom II je první oficiální datadisk ke hře Doom II: Hell on Earth z roku 1995, obsahující jedenadvacet levelů, včetně jednoho tajného. Vytvořila jej pro id Software šestice nezávislých vývojářů, Tim Willits, Sverre Kvernmo, Christen Klie, John Anderson, Jim Flynn a Tom Mustaine. Ta se podílela též na edici Maximum Doom.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Master Levels for Doom II je první oficiální datadisk ke hře Doom II: Hell on Earth z roku 1995, obsahující jedenadvacet levelů, včetně jednoho tajného. Vytvořila jej pro id Software šestice nezávislých vývojářů, Tim Willits, Sverre Kvernmo, Christen Klie, John Anderson, Jim Flynn a Tom Mustaine. Ta se podílela též na edici Maximum Doom.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Master Levels for Doom II je první oficiální datadisk ke hře Doom II: Hell on Earth z roku 1995, obsahující jedenadvacet levelů, včetně jednoho tajného. Vytvořila jej pro id Software šestice nezávislých vývojářů, Tim Willits, Sverre Kvernmo, Christen Klie, John Anderson, Jim Flynn a Tom Mustaine. Ta se podílela též na edici Maximum Doom.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Master Levels for Doom II je první oficiální datadisk ke hře Doom II: Hell on Earth z roku 1995, obsahující jedenadvacet levelů, včetně jednoho tajného. Vytvořila jej pro id Software šestice nezávislých vývojářů, Tim Willits, Sverre Kvernmo, Christen Klie, John Anderson, Jim Flynn a Tom Mustaine. Ta se podílela též na edici Maximum Doom.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Master Levels for Doom II je první oficiální datadisk ke hře Doom II: Hell on Earth z roku 1995, obsahující jedenadvacet levelů, včetně jednoho tajného. Vytvořila jej pro id Software šestice nezávislých vývojářů, Tim Willits, Sverre Kvernmo, Christen Klie, John Anderson, Jim Flynn a Tom Mustaine. Ta se podílela též na edici Maximum Doom.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Master Levels for Doom II je první oficiální datadisk ke hře Doom II: Hell on Earth z roku 1995, obsahující jedenadvacet levelů, včetně jednoho tajného. Vytvořila jej pro id Software šestice nezávislých vývojářů, Tim Willits, Sverre Kvernmo, Christen Klie, John Anderson, Jim Flynn a Tom Mustaine. Ta se podílela též na edici Maximum Doom.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Master Levels for Doom II je první oficiální datadisk ke hře Doom II: Hell on Earth z roku 1995, obsahující jedenadvacet levelů, včetně jednoho tajného. Vytvořila jej pro id Software šestice nezávislých vývojářů, Tim Willits, Sverre Kvernmo, Christen Klie, John Anderson, Jim Flynn a Tom Mustaine. Ta se podílela též na edici Maximum Doom.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.
Základem je DOSovské menu s dvacítkou úrovní, kde si hráč vybere daný WAD a samostatně jej spustí. Díky tomu pokaždé začíná s pistol startem a musí si ostatní zbraně sám posbírat. Jednotlivé mapy jsou rozmanité, jde v nich o likvidování nepřátel, hledání secretů, sbírání karet nebo klíčů a řešení puzzlů.
Přídavek je dnes možno spustit buď v DosBoxu nebo source portech, umožňujících si do něj dát i řadu dalších modifikací, od lepší grafiky až po spouštěcí menu. Herní doba celého mapsetu je na čtvrté obtížnosti Ultra-Violence okolo deseti hodin, dle údajů ze statistik po dohrání hry.
Pokud si pamatujete úplný závěr z původní hry, lze na totožný souboj s bossem narazit i zde, byť není dopředu jasné v jaké mapě. Ta úplně poslední v pořadí to ale rozhodně není.