Druhý díl série z doby, kdy exkluzivně pro Mac ještě vycházely výpravné AAA hry. Trilogie Marathon je často charakterizována jako duchovní předchůdce série Halo. To, že za trilogií stojí stejný tým, který Halo vytvořil, i zápletka, kdy proti nebezpečí ohrožující celé, vesmírné univerzum stane bezpečnostní důstojník, anonymní jako Master Chief a skutečnost, že například ještě Halo: Combat Evolved mělo být hrou pro Mac, než si jej všiml Microsoft, toto tvrzení jen podporuje.
Durandal jedna ze tří umělých inteligencí, představených v původní hře. Hlavního hrdinu a armáda složená z bývalých kolonistů je poslána na planetu rasy S'pht, prozkoumat ruiny Lh'owon. Přesný účel mise chytrý počítač neprozradil avšak totéž místo je velmi důležité pro rasu Pfhor, která chce zničit Zemi. K tomuto účelu oživili Tycha, umělou inteligenci kterou zničili předtím sami, při útoku na Durandal. Jestli dopadne situace pro lidstvo a jejich mimozemské spojence S'pht příznivě už záleží jen na hráčově postřehu, rychlosti a schopnostech zacházet s všemožnými futuristickými zbraněmi.
Už v půli 90. let sázela série Marathon velmi na multiplayer, nachází se zde celkem 6 módů, z nichž 5 je určeno pro hru přes LAN a jeden přes síť. Módy jsou víceméně tradiční od „každý sám za sebe", přes „král kopce“, po „kooperace“. Méně obvyklý je například mód „vybíjená“.
Durandal je však jedinou hrou z celkem tří, která byla portována na PC. Díl první, který zůstal na počítačích Apple a na nějž tento díl přímo navazuje, má důležité prvenství v zapojení myši do hry, což je dnes jednou z klíčových výhod všech stříleček na PC. Nicméně ani Durandal nepřišel bez novinek. První díl se odehrával v tmavých koutech vesmírného korábu a obsahoval hororové prvky, i mise odehrávající se ve vakuu. V díle druhém však spousta rozsáhlých, světlých lokací, na povrchu planety. Přibyly kapaliny v podobě vodních ploch, lávových řek i nebezpečných kyselin. Velký důraz byl kladen na samotnou prezentaci hry. Krabice hry dodnes dokáže svým netradičním krychlovitým pojetím zaujmout a nejinak je tomu se soundtrackem.
Celá série už je dnes uvolněna zdarma.
Durandal jedna ze tří umělých inteligencí, představených v původní hře. Hlavního hrdinu a armáda složená z bývalých kolonistů je poslána na planetu rasy S'pht, prozkoumat ruiny Lh'owon. Přesný účel mise chytrý počítač neprozradil avšak totéž místo je velmi důležité pro rasu Pfhor, která chce zničit Zemi. K tomuto účelu oživili Tycha, umělou inteligenci kterou zničili předtím sami, při útoku na Durandal. Jestli dopadne situace pro lidstvo a jejich mimozemské spojence S'pht příznivě už záleží jen na hráčově postřehu, rychlosti a schopnostech zacházet s všemožnými futuristickými zbraněmi.
Už v půli 90. let sázela série Marathon velmi na multiplayer, nachází se zde celkem 6 módů, z nichž 5 je určeno pro hru přes LAN a jeden přes síť. Módy jsou víceméně tradiční od „každý sám za sebe", přes „král kopce“, po „kooperace“. Méně obvyklý je například mód „vybíjená“.
Durandal je však jedinou hrou z celkem tří, která byla portována na PC. Díl první, který zůstal na počítačích Apple a na nějž tento díl přímo navazuje, má důležité prvenství v zapojení myši do hry, což je dnes jednou z klíčových výhod všech stříleček na PC. Nicméně ani Durandal nepřišel bez novinek. První díl se odehrával v tmavých koutech vesmírného korábu a obsahoval hororové prvky, i mise odehrávající se ve vakuu. V díle druhém však spousta rozsáhlých, světlých lokací, na povrchu planety. Přibyly kapaliny v podobě vodních ploch, lávových řek i nebezpečných kyselin. Velký důraz byl kladen na samotnou prezentaci hry. Krabice hry dodnes dokáže svým netradičním krychlovitým pojetím zaujmout a nejinak je tomu se soundtrackem.
Celá série už je dnes uvolněna zdarma.
Druhý díl série Marathon pochází z doby, kdy exkluzivně pro Mac ještě vycházely výpravné AAA tituly. Trilogie Marathon je často charakterizována jako duchovní předchůdce série Halo. Fakt, že za trilogií stojí stejný tým, který vytvořil Halo, stejně jako zápletka, ve které proti nebezpečí ohrožující celé vesmírné univerzum stane neohrožený bezpečnostní důstojník, anonymní jako Master Chief a konečně skutečnost, že ještě Halo: Combat Evolved mělo být původně Mac-only hrou, než o ni projevil zájem Microsoft, toto tvrzení jen podporuje.
Durandal jedna ze tří umělých inteligencí, představených v původní hře. Hlavního hrdinu a armáda složená z bývalých kolonistů je poslána na planetu rasy S'pht, prozkoumat ruiny Lh'owon. Přesný účel mise chytrý počítač neprozradil avšak totéž místo je velmi důležité pro rasu Pfhor, která chce zničit Zemi. K tomuto účelu oživili Tycha, umělou inteligenci kterou zničili předtím sami, při útoku na Durandal. Jestli dopadne situace pro lidstvo a jejich mimozemské spojence S'pht příznivě už záleží jen na hráčově postřehu, rychlosti a schopnostech zacházet s všemožnými futuristickými zbraněmi.
Už v půli 90. let sázela série Marathon velmi na multiplayer, nachází se zde celkem 6 módů, z nichž 5 je určeno pro hru přes LAN a jeden přes síť. Módy jsou víceméně tradiční od „každý sám za sebe", přes „král kopce“, po „kooperace“. Méně obvyklý je například mód „vybíjená“.
Durandal je však jedinou hrou z celkem tří, která byla portována na PC. Díl první, který zůstal na počítačích Apple a na nějž tento díl přímo navazuje, má důležité prvenství v zapojení myši do hry, což je dnes jednou z klíčových výhod všech stříleček na PC. Nicméně ani Durandal nepřišel bez novinek. První díl se odehrával v tmavých koutech vesmírného korábu a obsahoval hororové prvky, i mise odehrávající se ve vakuu. V díle druhém však spousta rozsáhlých, světlých lokací, na povrchu planety. Přibyly kapaliny v podobě vodních ploch, lávových řek i nebezpečných kyselin. Velký důraz byl kladen na samotnou prezentaci hry. Krabice hry dodnes dokáže svým netradičním krychlovitým pojetím zaujmout a nejinak je tomu se soundtrackem.
Celá série už je dnes uvolněna zdarma.
Durandal jedna ze tří umělých inteligencí, představených v původní hře. Hlavního hrdinu a armáda složená z bývalých kolonistů je poslána na planetu rasy S'pht, prozkoumat ruiny Lh'owon. Přesný účel mise chytrý počítač neprozradil avšak totéž místo je velmi důležité pro rasu Pfhor, která chce zničit Zemi. K tomuto účelu oživili Tycha, umělou inteligenci kterou zničili předtím sami, při útoku na Durandal. Jestli dopadne situace pro lidstvo a jejich mimozemské spojence S'pht příznivě už záleží jen na hráčově postřehu, rychlosti a schopnostech zacházet s všemožnými futuristickými zbraněmi.
Už v půli 90. let sázela série Marathon velmi na multiplayer, nachází se zde celkem 6 módů, z nichž 5 je určeno pro hru přes LAN a jeden přes síť. Módy jsou víceméně tradiční od „každý sám za sebe", přes „král kopce“, po „kooperace“. Méně obvyklý je například mód „vybíjená“.
Durandal je však jedinou hrou z celkem tří, která byla portována na PC. Díl první, který zůstal na počítačích Apple a na nějž tento díl přímo navazuje, má důležité prvenství v zapojení myši do hry, což je dnes jednou z klíčových výhod všech stříleček na PC. Nicméně ani Durandal nepřišel bez novinek. První díl se odehrával v tmavých koutech vesmírného korábu a obsahoval hororové prvky, i mise odehrávající se ve vakuu. V díle druhém však spousta rozsáhlých, světlých lokací, na povrchu planety. Přibyly kapaliny v podobě vodních ploch, lávových řek i nebezpečných kyselin. Velký důraz byl kladen na samotnou prezentaci hry. Krabice hry dodnes dokáže svým netradičním krychlovitým pojetím zaujmout a nejinak je tomu se soundtrackem.
Celá série už je dnes uvolněna zdarma.
Durandal, jedna ze tří umělých inteligencí, představených v původní hře. Hlavního hrdinu a armáda složená z bývalých kolonistů je poslána na planetu rasy S'pht, prozkoumat ruiny Lh'owon. Přesný účel mise chytrý počítač neprozradil avšak totéž místo je velmi důležité pro rasu Pfhor, která chce zničit Zemi. K tomuto účelu oživili Tycha, umělou inteligenci, kterou zničili předtím sami, při útoku na Durandal. Jestli dopadne situace pro lidstvo a jejich mimozemské spojence S'pht příznivě už záleží jen na hráčově postřehu, rychlosti a schopnostech zacházet s všemožnými futuristickými zbraněmi.
Už v půli 90. let sázela série Marathon velmi na multiplayer, nachází se zde celkem 6 módů, z nichž 5 je určeno pro hru přes LAN a jeden přes síť. Módy jsou víceméně tradiční od „každý sám za sebe", přes „král kopce“, po „kooperace“. Méně obvyklý je například mód „vybíjená“.
Durandal je však jedinou hrou z celkem tří, která byla portována na PC. Díl první, který zůstal na počítačích Apple a na nějž tento díl přímo navazuje, má důležité prvenství v zapojení myši do hry, což je dnes jednou z klíčových výhod všech stříleček na PC. Nicméně ani Durandal nepřišel bez novinek. První díl se odehrával v tmavých koutech vesmírného korábu a obsahoval hororové prvky, i mise odehrávající se ve vakuu. V díle druhém však je i spousta rozsáhlých, světlých lokací na povrchu planety. Přibyly kapaliny v podobě vodních ploch, lávových řek i nebezpečných kyselin. Velký důraz byl kladen na samotnou prezentaci hry. Krabice hry dodnes dokáže svým netradičním krychlovitým pojetím zaujmout a nejinak je tomu se soundtrackem.
Celá série už je dnes uvolněna zdarma.
Už v půli 90. let sázela série Marathon velmi na multiplayer, nachází se zde celkem 6 módů, z nichž 5 je určeno pro hru přes LAN a jeden přes síť. Módy jsou víceméně tradiční od „každý sám za sebe", přes „král kopce“, po „kooperace“. Méně obvyklý je například mód „vybíjená“.
Durandal je však jedinou hrou z celkem tří, která byla portována na PC. Díl první, který zůstal na počítačích Apple a na nějž tento díl přímo navazuje, má důležité prvenství v zapojení myši do hry, což je dnes jednou z klíčových výhod všech stříleček na PC. Nicméně ani Durandal nepřišel bez novinek. První díl se odehrával v tmavých koutech vesmírného korábu a obsahoval hororové prvky, i mise odehrávající se ve vakuu. V díle druhém však je i spousta rozsáhlých, světlých lokací na povrchu planety. Přibyly kapaliny v podobě vodních ploch, lávových řek i nebezpečných kyselin. Velký důraz byl kladen na samotnou prezentaci hry. Krabice hry dodnes dokáže svým netradičním krychlovitým pojetím zaujmout a nejinak je tomu se soundtrackem.
Celá série už je dnes uvolněna zdarma.
Durandal, jedna ze tří umělých inteligencí, představených v původní hře. Hlavního hrdinu a armáda složená z bývalých kolonistů je poslána na planetu rasy S'pht, prozkoumat ruiny Lh'owon. Přesný účel mise chytrý počítač neprozradil avšak totéž místo je velmi důležité pro rasu Pfhor, která chce zničit Zemi. K tomuto účelu oživili Tycha, umělou inteligenci, kterou zničili předtím sami, při útoku na Durandal. Jestli dopadne situace pro lidstvo a jejich mimozemské spojence S'pht příznivě už záleží jen na hráčově postřehu, rychlosti a schopnostech zacházet s všemožnými futuristickými zbraněmi.
Už v půli 90. let sázela série Marathon velmi na multiplayer, nachází se zde celkem 6 módů, z nichž 5 je určeno pro hru přes LAN a jeden přes síť. Módy jsou víceméně tradiční od „každý sám za sebe", přes „král kopce“, po „kooperace“. Méně obvyklý je například mód „vybíjená“.
Durandal je však jedinou hrou z celkem tří, která byla portována na PC. Díl první, který zůstal na počítačích Apple a na nějž tento díl přímo navazuje, má důležité prvenství v zapojení myši do hry, což je dnes jednou z klíčových výhod všech stříleček na PC. Nicméně ani Durandal nepřišel bez novinek. První díl se odehrával v tmavých koutech vesmírného korábu a obsahoval hororové prvky, i mise odehrávající se ve vakuu. V díle druhém však je i spousta rozsáhlých, světlých lokací na povrchu planety. Přibyly kapaliny v podobě vodních ploch, lávových řek i nebezpečných kyselin. Velký důraz byl kladen na samotnou prezentaci hry. Krabice hry dodnes dokáže svým netradičním krychlovitým pojetím zaujmout a nejinak je tomu se soundtrackem.
Celá série už je dnes uvolněna zdarma.
Už v půli 90. let sázela série Marathon velmi na multiplayer, nachází se zde celkem 6 módů, z nichž 5 je určeno pro hru přes LAN a jeden přes síť. Módy jsou víceméně tradiční od „každý sám za sebe", přes „král kopce“, po „kooperace“. Méně obvyklý je například mód „vybíjená“.
Durandal je však jedinou hrou z celkem tří, která byla portována na PC. Díl první, který zůstal na počítačích Apple a na nějž tento díl přímo navazuje, má důležité prvenství v zapojení myši do hry, což je dnes jednou z klíčových výhod všech stříleček na PC. Nicméně ani Durandal nepřišel bez novinek. První díl se odehrával v tmavých koutech vesmírného korábu a obsahoval hororové prvky, i mise odehrávající se ve vakuu. V díle druhém však je i spousta rozsáhlých, světlých lokací na povrchu planety. Přibyly kapaliny v podobě vodních ploch, lávových řek i nebezpečných kyselin. Velký důraz byl kladen na samotnou prezentaci hry. Krabice hry dodnes dokáže svým netradičním krychlovitým pojetím zaujmout a nejinak je tomu se soundtrackem.
Celá série už je dnes uvolněna zdarma.
Durandal, jedna ze tří umělých inteligencí UESC Marathon vyslala ze své kolonie na Tau Ceti IV armádu složenou z bývalé lodní posádky, zachráněné před 17 lety v součinnosti s neohroženým bezpečnostním důstojníkem na planetu rasy S'pht, aby prozkoumala záhadné ruiny Lh'owon. Místo je přitom důležité i pro dobyvatelskou rasu Pfhor, která až doposud zotročovala S'pht a plánuje zničit Zemi. Za tímto účelem Pfhorové oživili Tycha, umělou inteligenci, kterou při útoku na Marathon předtím sami zničili. Přesný účel mise však intrikánská AI neprozradila, na to budete muset přijít sami.
Zatímco první díl se odehrával výhradně na palubě Marathonu, tady se můžete připravit na mise odehrávající se i ve vakuu a na rozsáhlé venkovní lokace planetárního povrchu. Mapy výrazně nabyly na rozloze i světlosti a místy dokonce zaplavitelná prostředí zpestřily vodní plochy, lávové řeky, kalová a kyselinová jezírka. Vylepšený engine každé z tekutin určil vlastnosti (výše hladiny, směr proudu, hustota). Atmosféru dokresluje ambientní hudební doprovod a zvuky prostředí. Do inventáře přiberete brokovnici, přičemž interface výrazně zeštíhlel, což znamená širší zorné pole.
Hratelnost obecně nedoznala žádných změn, avšak multiplayer čítající 6 módů (např. king of the hill, deathmatch) byl doplněn o kooperativní hru singleplayerové kampaně. Marathon 2: Durandal vyšel rok po Mac verzi, následoval po Marathon (Mac 1994, PC 2011) a předcházel Marathon Infinity (Mac 1996, PC 2011).
Zatímco první díl se odehrával výhradně na palubě Marathonu, tady se můžete připravit na mise odehrávající se i ve vakuu a na rozsáhlé venkovní lokace planetárního povrchu. Mapy výrazně nabyly na rozloze i světlosti a místy dokonce zaplavitelná prostředí zpestřily vodní plochy, lávové řeky, kalová a kyselinová jezírka. Vylepšený engine každé z tekutin určil vlastnosti (výše hladiny, směr proudu, hustota). Atmosféru dokresluje ambientní hudební doprovod a zvuky prostředí. Do inventáře přiberete brokovnici, přičemž interface výrazně zeštíhlel, což znamená širší zorné pole.
Hratelnost obecně nedoznala žádných změn, avšak multiplayer čítající 6 módů (např. king of the hill, deathmatch) byl doplněn o kooperativní hru singleplayerové kampaně. Marathon 2: Durandal vyšel rok po Mac verzi, následoval po Marathon (Mac 1994, PC 2011) a předcházel Marathon Infinity (Mac 1996, PC 2011).
Durandal, jedna ze tří umělých inteligencí UESC Marathon vyslala ze své kolonie na Tau Ceti IV armádu složenou z bývalé lodní posádky, zachráněné před 17 lety v součinnosti s neohroženým bezpečnostním důstojníkem na planetu rasy S'pht, aby prozkoumala záhadné ruiny Lh'owon. Místo je přitom důležité i pro dobyvatelskou rasu Pfhor, která až doposud zotročovala S'pht a plánuje zničit Zemi. Za tímto účelem Pfhorové oživili Tycha, umělou inteligenci, kterou při útoku na Marathon předtím sami zničili. Přesný účel mise však intrikánská AI neprozradila, na to budete muset přijít sami.
Zatímco první díl se odehrával výhradně na palubě Marathonu, tady se můžete připravit na mise odehrávající se i ve vakuu a na rozsáhlé venkovní lokace planetárního povrchu. Mapy výrazně nabyly na rozloze i světlosti a místy dokonce zaplavitelná prostředí zpestřily vodní plochy, lávové řeky, kalová a kyselinová jezírka. Vylepšený engine každé z tekutin určil vlastnosti (výše hladiny, směr proudu, hustota). Atmosféru dokresluje ambientní hudební doprovod a zvuky prostředí. Do inventáře přiberete brokovnici, přičemž interface výrazně zeštíhlel, což znamená širší zorné pole.
Hratelnost obecně nedoznala žádných změn, avšak multiplayer čítající 6 módů (např. king of the hill, deathmatch) byl doplněn o kooperativní hru singleplayerové kampaně. Marathon 2: Durandal vyšel rok po Mac verzi, následoval po Marathon (Mac 1994, PC 2011) a předcházel Marathon Infinity (Mac 1996, PC 2011).
Zatímco první díl se odehrával výhradně na palubě Marathonu, tady se můžete připravit na mise odehrávající se i ve vakuu a na rozsáhlé venkovní lokace planetárního povrchu. Mapy výrazně nabyly na rozloze i světlosti a místy dokonce zaplavitelná prostředí zpestřily vodní plochy, lávové řeky, kalová a kyselinová jezírka. Vylepšený engine každé z tekutin určil vlastnosti (výše hladiny, směr proudu, hustota). Atmosféru dokresluje ambientní hudební doprovod a zvuky prostředí. Do inventáře přiberete brokovnici, přičemž interface výrazně zeštíhlel, což znamená širší zorné pole.
Hratelnost obecně nedoznala žádných změn, avšak multiplayer čítající 6 módů (např. king of the hill, deathmatch) byl doplněn o kooperativní hru singleplayerové kampaně. Marathon 2: Durandal vyšel rok po Mac verzi, následoval po Marathon (Mac 1994, PC 2011) a předcházel Marathon Infinity (Mac 1996, PC 2011).
Durandal, jedna ze tří umělých inteligencí UESC Marathon vyslala ze své kolonie na Tau Ceti IV armádu složenou z bývalé lodní posádky, zachráněné před 17 lety v součinnosti s neohroženým bezpečnostním důstojníkem na planetu rasy S'pht, aby prozkoumala záhadné ruiny Lh'owon. Místo je přitom důležité i pro dobyvatelskou rasu Pfhor, která až doposud zotročovala S'pht a plánuje zničit Zemi. Za tímto účelem Pfhorové oživili Tycha, umělou inteligenci, kterou při útoku na Marathon předtím sami zničili. Přesný účel mise však intrikánská AI neprozradila, na to budete muset přijít sami.
Zatímco první díl se odehrával výhradně na palubě Marathonu, tady se můžete připravit na mise odehrávající se i ve vakuu a na rozsáhlé venkovní lokace planetárního povrchu. Mapy výrazně nabyly na rozloze i světlosti a místy dokonce zaplavitelná prostředí zpestřily vodní plochy, lávové řeky, kalová a kyselinová jezírka. Vylepšený engine každé z tekutin určil vlastnosti (výše hladiny, směr proudu, hustota). Atmosféru dokresluje ambientní hudební doprovod a zvuky prostředí. Do inventáře přiberete brokovnici, přičemž interface výrazně zeštíhlel, což znamená širší zorné pole.
Hratelnost obecně nedoznala žádných změn, avšak multiplayer čítající 6 módů (např. king of the hill, deathmatch) byl doplněn o kooperativní hru singleplayerové kampaně. Marathon 2: Durandal vyšel rok po Mac verzi, následoval po Marathon (Mac 1994, PC 2011) a předcházel Marathon Infinity (Mac 1996, PC 2011).
Zatímco první díl se odehrával výhradně na palubě Marathonu, tady se můžete připravit na mise odehrávající se i ve vakuu a na rozsáhlé venkovní lokace planetárního povrchu. Mapy výrazně nabyly na rozloze i světlosti a místy dokonce zaplavitelná prostředí zpestřily vodní plochy, lávové řeky, kalová a kyselinová jezírka. Vylepšený engine každé z tekutin určil vlastnosti (výše hladiny, směr proudu, hustota). Atmosféru dokresluje ambientní hudební doprovod a zvuky prostředí. Do inventáře přiberete brokovnici, přičemž interface výrazně zeštíhlel, což znamená širší zorné pole.
Hratelnost obecně nedoznala žádných změn, avšak multiplayer čítající 6 módů (např. king of the hill, deathmatch) byl doplněn o kooperativní hru singleplayerové kampaně. Marathon 2: Durandal vyšel rok po Mac verzi, následoval po Marathon (Mac 1994, PC 2011) a předcházel Marathon Infinity (Mac 1996, PC 2011).
Durandal, jedna ze tří umělých inteligencí UESC Marathon vyslala ze své kolonie na Tau Ceti IV armádu složenou z bývalé lodní posádky, zachráněné před 17 lety v součinnosti s neohroženým bezpečnostním důstojníkem na planetu rasy S'pht, aby prozkoumala záhadné ruiny Lh'owon. Místo je přitom důležité i pro dobyvatelskou rasu Pfhor, která až doposud zotročovala S'pht a plánuje zničit Zemi. Za tímto účelem Pfhorové oživili Tycha, umělou inteligenci, kterou při útoku na Marathon předtím sami zničili. Přesný účel mise však intrikánská AI neprozradila, na to budete muset přijít sami.
Zatímco první díl se odehrával výhradně na palubě Marathonu, tady se můžete připravit na mise odehrávající se i ve vakuu a na rozsáhlé venkovní lokace planetárního povrchu. Mapy výrazně nabyly na rozloze i světlosti a místy dokonce zaplavitelná prostředí zpestřily vodní plochy, lávové řeky, kalová a kyselinová jezírka. Vylepšený engine každé z tekutin určil vlastnosti (výše hladiny, směr proudu, hustota). Atmosféru dokresluje ambientní hudební doprovod a zvuky prostředí. Do inventáře přiberete brokovnici, přičemž interface výrazně zeštíhlel, což znamená širší zorné pole.
Hratelnost obecně nedoznala žádných změn, avšak multiplayer čítající 6 módů (např. king of the hill, deathmatch) byl doplněn o kooperativní hru singleplayerové kampaně. Marathon 2: Durandal vyšel rok po Mac verzi, následoval po Marathon (Mac 1994, PC 2011) a předcházel Marathon Infinity (Mac 1996, PC 2011).
Zatímco první díl se odehrával výhradně na palubě Marathonu, tady se můžete připravit na mise odehrávající se i ve vakuu a na rozsáhlé venkovní lokace planetárního povrchu. Mapy výrazně nabyly na rozloze i světlosti a místy dokonce zaplavitelná prostředí zpestřily vodní plochy, lávové řeky, kalová a kyselinová jezírka. Vylepšený engine každé z tekutin určil vlastnosti (výše hladiny, směr proudu, hustota). Atmosféru dokresluje ambientní hudební doprovod a zvuky prostředí. Do inventáře přiberete brokovnici, přičemž interface výrazně zeštíhlel, což znamená širší zorné pole.
Hratelnost obecně nedoznala žádných změn, avšak multiplayer čítající 6 módů (např. king of the hill, deathmatch) byl doplněn o kooperativní hru singleplayerové kampaně. Marathon 2: Durandal vyšel rok po Mac verzi, následoval po Marathon (Mac 1994, PC 2011) a předcházel Marathon Infinity (Mac 1996, PC 2011).
Durandal, jedna ze tří umělých inteligencí UESC Marathon vyslala ze své kolonie na Tau Ceti IV armádu složenou z bývalé lodní posádky, zachráněné před 17 lety v součinnosti s neohroženým bezpečnostním důstojníkem na planetu rasy S'pht, aby prozkoumala záhadné ruiny Lh'owon. Místo je přitom důležité i pro dobyvatelskou rasu Pfhor, která až doposud zotročovala S'pht a plánuje zničit Zemi. Za tímto účelem Pfhorové oživili Tycha, umělou inteligenci, kterou při útoku na Marathon předtím sami zničili. Přesný účel mise však intrikánská AI neprozradila, na to budete muset přijít sami.
Zatímco první díl se odehrával výhradně na palubě Marathonu, tady se můžete připravit na mise odehrávající se i ve vakuu a na rozsáhlé venkovní lokace planetárního povrchu. Mapy výrazně nabyly na rozloze i světlosti a místy dokonce zaplavitelná prostředí zpestřily vodní plochy, lávové řeky, kalová a kyselinová jezírka. Vylepšený engine každé z tekutin určil vlastnosti (výše hladiny, směr proudu, hustota). Atmosféru dokresluje ambientní hudební doprovod a zvuky prostředí. Do inventáře přiberete brokovnici, přičemž interface výrazně zeštíhlel, což znamená širší zorné pole.
Hratelnost obecně nedoznala žádných změn, avšak multiplayer čítající 6 módů (např. king of the hill, deathmatch) byl doplněn o kooperativní hru singleplayerové kampaně. Marathon 2: Durandal vyšel rok po Mac verzi, následoval po Marathon (Mac 1994, PC 2011) a předcházel Marathon Infinity (Mac 1996, PC 2011).
Zatímco první díl se odehrával výhradně na palubě Marathonu, tady se můžete připravit na mise odehrávající se i ve vakuu a na rozsáhlé venkovní lokace planetárního povrchu. Mapy výrazně nabyly na rozloze i světlosti a místy dokonce zaplavitelná prostředí zpestřily vodní plochy, lávové řeky, kalová a kyselinová jezírka. Vylepšený engine každé z tekutin určil vlastnosti (výše hladiny, směr proudu, hustota). Atmosféru dokresluje ambientní hudební doprovod a zvuky prostředí. Do inventáře přiberete brokovnici, přičemž interface výrazně zeštíhlel, což znamená širší zorné pole.
Hratelnost obecně nedoznala žádných změn, avšak multiplayer čítající 6 módů (např. king of the hill, deathmatch) byl doplněn o kooperativní hru singleplayerové kampaně. Marathon 2: Durandal vyšel rok po Mac verzi, následoval po Marathon (Mac 1994, PC 2011) a předcházel Marathon Infinity (Mac 1996, PC 2011).