Mandagon je relaxační 2D plošinovka v pixelové grafice inspirující se kultovní hrou Metroid. Hráč je vtažen do nevelkého otevřeného světa založeného na tibetské mytologii a filozofii. Jako malý totem cestuje rozmanitým prostředím, skáče po plošinkách a sbírá kamenné destičky, které potřebuje na své pouti dál. Svět je interpretací slova "Bardo", tibetského výrazu pro "limbo" nebo "předpeklí". Ne zcela jednoznačný příběh tvoří důležitou složku hry. Cílem hráče je odhalit okolnosti, které ho na toto místo přivedly.
Herní doba se pohybuje okolo 1 hodiny v závislosti na pečlivosti hráče a chuti vysbírat nevelké množství achievementů. Hra je zcela zdarma, avšak tvůrce lze za mírný poplatek podpořit koupí dodatečného DLC, které obsahuje digitální art book, papírového hlavního hrdinu, soundtrack a několik wallpaperů.
Bez mučení se přiznám, že jsem to nepochopil. Chvíli jsem se snažil poslouchat totemy, ale až na ten první, který ve skutečnosti zadá první a jediný úkol hry, byly ostatní na mě až příliš nicneříkající. Po zhruba 10 minutách bezcílného bloudění po prakticky jediné úrovni hry jsem konečně pochopil, co mám dělat. Poté již byla jen otázka času, než proskáču všechny oblasti, které je třeba. Ve hře se nedá zemřít, nejsou v ní žádné těžké skoky, dohraje jí úplně každý, kdo přežije ty první seznamovací minuty.
Až na fakt, že hlavní postavou je vlastně jakási divná hlava, se mi líbila grafika i hudba a zvuky. Skákalo se docela příjemně a když jsem si zvykl, že vlastně ve hře o nic nejde, strávil jsem těch 40 minut příjemným hopsáním v relativně zajímavé lokaci.
Až na fakt, že hlavní postavou je vlastně jakási divná hlava, se mi líbila grafika i hudba a zvuky. Skákalo se docela příjemně a když jsem si zvykl, že vlastně ve hře o nic nejde, strávil jsem těch 40 minut příjemným hopsáním v relativně zajímavé lokaci.
Pro: Zdarma, grafika, hudba
Proti: Neexistence příběhu, jednoduchost, délka hry