@PavelU (11.01.2025 11:38): Diky! Nevíš jestli ten port podporuje gamepad? Rád bych hrál na ROG Ally.
Diskuze
@Feidias (11.01.2025 10:56): Zřejmě to nemá plnou kompatibilitu. U takového kombinování modů to právě pak může skončit tím, že se ti hra nějak rozbije. A to zjistíš tehdy, kdy je něco takto neaktivní. Měl jsem ve velké míře modifikován NfS: Underground 2, kde po absolvování závodu nebylo aktivní odkliknutí Continue, čímž nešlo dál pokračovat. Dotyčný mod smazán a hra nahozena do předešlého stavu.
Doporučuji tebou zmíněný přídavek hrát ve Quakespasm. Viz můj příspěvek ze dne 13: 11. 2020. Spouštěcí parametr je následující: quakespasm.exe" -game malice .
Doporučuji tebou zmíněný přídavek hrát ve Quakespasm. Viz můj příspěvek ze dne 13: 11. 2020. Spouštěcí parametr je následující: quakespasm.exe" -game malice .
Snažím se rozjet přes Quake Enhanced. Sice se podařilo, ale po dokončení Academy a finální obrazovce levelu mi nejde kliknout do dalšího. Hra nezámrzné, ale prostě to nejde od kliknout.
V roce 2008 Abyss of Pandemonium: The Final Mission, nyní Malice for Quake. Vyzkoušeno. Jede dobře. Ta muzika je fajnová. Funkční s tímhle quakespasm-0.93.2_windows.zip. Barvy doporučuji nastavit přes OSD monitoru, případně ovládače grafiky. Ve hře je to moc tmavé. A při světlých odstínech se ztrácí položky na HUDu.
Loni se revize dočkal i Shrak for Quake, viz zde. To raději zkoušet nebudu. Ale rok 1997 byl ve FPS, u komerčních her a modů, neoficiálních add-onů a tak, opravdu našláplej.
Quakespasm port.
Loni se revize dočkal i Shrak for Quake, viz zde. To raději zkoušet nebudu. Ale rok 1997 byl ve FPS, u komerčních her a modů, neoficiálních add-onů a tak, opravdu našláplej.
Quakespasm port.