Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 75
Po dlouhé době od hraní základního Majesty, se mi znovu do pracek dostala tato výtečná strategie a co víc, s datadiskem. Pamatoval jsem si ji jako téměř bezchybnou. Jak se na ní podepsalo 9 let? A hlavně, co s ní provedl datadisk?

Hraní bez přídavku byla opět zábava jak se patří a stáří se podepsalo pouze na grafice. Pak jsem ovšem začal plnit nové úkoly... První čeho jsem si všiml, obtížnost. Hra znatelně přituhla a díky tomu mi začaly vadit věci, které jsem si dřív pochvaloval nebo s přimhouřeným okem přehlížel. Hrdinové umírají mnohem častěji, protože přecení své síly, začít utíkat z boje s deseti životy je opravdu trošku pozdě... V časově omezených mapách je problém hrdiny dostat na cílové místo, tučná odměna nepomáhá. Jednotky by potřebovaly dokouzlit mozek nebo aspoň vylepšit AI.

Teď k obsahu. Nové úkoly jsou i přes obtížnost zábavné, nových potvor je dost a ideálně doplňují ty původní. To se bohužel nedá říct o nových budovách, z nich je polovina na nic, hlavně díky ceně a technologické nedostupnosti. A hrdinové? Na ty autoři zapomněli uplně, žádný nový přírustek, velká škoda.

Celkově jsem se u hry výborně bavil, ale na 95%, co od mě schytalo samotné Majesty, to není.

Pro: Nové monstra, tržiště s elixíry, kouzla, dotažený multiplayer.

Proti: AI, nevyužitelné budovy.

+2