Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Mladý Vito se nechce smířit se svým osudem chudého, údřeného imigranta a chce se odlišit od svého otce. Vydá se tedy na dráhu zločinu, kde ho však krom peněz, úspěchu a respektu čekají taky opakované pády až na samotné dno.
Gameplay je moderní, akční s dobrým systémem krytí a střelby. Grafika je na svou dobu pěkná a jako v jedničce se můžeme těšit na stará vozidla. Skvěle se taky vizuálně povedlo město, které je bohužel zase spíš kulisa pro příběh, než opravdová součást hry.

Na hře je vidět, že původně měla obsahovat větší množství vedlejších úkolů a místy se to už autoři nesnažili ani zamaskovat. (například když Derek opakuje, jak pro vás zrovna dneska nic nemá). V Empire Bay nemáte kde vydělat peníze a když už je máte, tak je nemáte za co utratit. Nejlepší je tedy se nechat vést misi za misí po příběhu a v otevřeném světě moc dlouho ani neprobíhat.

Hra je tedy velmi okatě osekaná z původních plánů az na dřeň - na hlavní příběh, který je, ale skvělý a sám o sobě určitě stojí za zahrání.

Pro: Grafika, příběh, akce, vozidla a jízdní model

Proti: Nic navíc

+12
  • PC 75
My Češi a náš flegmaticko-individualistický přístup k životu, se najednou promění v opravdový patriotismus, pokud je zmíněno téma českého piva, sportu a z nějakého důvodu videoher. Proto Mafia (ta první) je nedotknutelná a nemůže na ní nikdo říct špatného slova. S tou druhou se to má jinak.

Dohráno bylo asi za 8 hodin na střední obtížnost, jednoduchou matikou odečteme 2 hodiny cutscén. Vyjde nám 6 hodin. Z toho bez přehánění 4 hodin jezdíte z bodu A do bodu B. Jízdní model je příjemný a jízda po nádherném zasněženém Empire Bay za doprovodu Joea, aka sprostějšího Homera Simpsona, je fajn. Jenže, pak zjistíte, že musíte jezdit pro Joea, či jinou postavu, abyste vůbec zahájili misi. Pak na konci mise musíte jet domů, abyste ji ukončili. Sami. Jistě, můžete si pustit hudbu v rádiu, ale stačí to?

Střílení je super, můžete se krýt, můžete střílet s přiblížením a doplní se vám samo zdraví. Nepřátelé správně reagují na zásahy a headshoty jsou velmi uspokojivé. Tedy moderní zábavná střílečka. Jenže, střílení, pokud máte dobrou mušku, je vážně jen malá část z celé hry. Protože mimo cutscén je zde spousta dialogů, kdy hráč stojí a čeká, než se postava (například telefonování) vykecá, což ještě více ukrojí z čisté herní doby.

Příběh je fajn, ale přišlo mi, že v druhé polovině je jistý pokles kvality. Je zde vidět určitá zkratkovitost ve vývoji některých postav. Některé motivace postav jsou zvláštní. A velká část děje postrádá logiku. Celá Leova linka je tomu perfektním příkladem. Během jízdy a boje se často opakovaly generické Joeovy monology, které vás prostě začnou štvát, pokud hru hrajete 2 hodiny v kuse.

Každopádně výsledný zážitek byl obdobný, jako když jsem v lednu zahrál Definite Edition jedničky. Mafii 2 jsem poprvé hrál ihned po vydání, a jako puberťák si ji nesmírně užil a užil jsem si jí i nyní v Definitive kabátku.

Pro: Audiovizuál, zábavné střílení, zasazení a atmosféra 40. a 50. let.

Proti: Neustále za volantem. Scénář v druhé polovině hry.

+12 +13 −1
  • PC --
Oprocentovat Mafii II je docela problém, rozhodně jsem z ní ale radostí první Máj neslavil. Po nějakých nemastných neslaných událostech jsem dříve odložil hru na neurčito, přičemž po rozmlsání nejrůznějšími kurewskými nátěry a nářezy nějak nemám šmak se k dílu vrátit. Rámcově ale pořád nějak věřím tomu, že bych ji mohl k určité spokojenosti dohrát.

Jde hlavně o to, že graficky a designérsky je precizní a dobrá, příběh, figury a prvek mafiánství obecně však postrádá vůni, koule, charisma a - Martina Scorseseho? Uznávám a vyhledávám Vávru jako kritika, jako pyskatou osobnost, docela i jako vývojáře a jsem relativně zvědavý, jak si utržený z řetězů velikého a zlého vydavatele(TM) povede s tím veselým husitským matrůškem, ale tenhle výsledek se mu přece nemůže líbit.

Jakožto opakovaný previewer hry na českých internetech:) jsem byl do nějaké míry insidersky informován o jasném odkládání hry, o tom, co všechno je x časových jednotek od "oficiálního" vydání špatně a čí je to zaručeně vina, takže jsem s jistou průsernatostí počítal (hra se jak známo odkládala tak dlouho, že jsem se do té doby zcela přestal o hraní zajímat). Takhle blbý dialogy a nesympatický hlavní postavy mě ale šokly.

Hlavní hrdina je vlastně takový postpubertální gaunerek, věnující se kriminalitě nejhrubšího zrna, protože doma v baráku není co žrát, přičemž jeho "upe nej kámoš" snad hubu nikdy nezavře, kdy mě při vykládání "vtipných" historek o buchtách tuze scházela klávesa, která by daného kamaráda vystřelila z auta nejlépe až do jezera Erie. Hodně bídné je i to intermezzo v chládku, které spočívá v úsměvném kopírování Shawshanku a valení různých Irů, kteří tam byli vstrčeni nejspíš proto, že byli děsně vostrý v Casinu. Celkově autorům nelze upřít lásku a inspiraci v žánru, ale jestli jsem se u hry v poslední době někdy cítil trapně, tak to bylo bohužel u Mafie. Chápu, že záměrem tvůrců bylo asi vytvořit rámcově něco jako Goodfellas minus pár let, jenže ne každý režíruje jako Scorsese a už vůbec ne každý může charismaticky fuckovat jako Joe Pesci.

Moje psaní a v něm jasně promítnuté zklamání, myslím, nemá nic společného s očekáváním totálních miráklů po zázračné (?!) a hodně nadčasové Mafii 1 (která mě velmi bavila, ale nikdy jsem si ji skutečně nezamiloval). Z dosud odehraného vidím největší rozdíl mezi M1 a M2 v morálce a vážnosti. A sice tam, kde M1 působila realisticky, vážně a nebyla (zbytečně) ukillovaná a krvavá (hodně dlouho mě třeba ale mrzelo, že se celá rodinka nade mnou slezla zrovna ve chvíli, kdy jsem z nějakého panáka ve jménu nějakého questu vytřískával poslední zuby), tam M2 vypadá zbytečně násilně a hlavně nemafiánsky a směšně. (To platí i o scéně ve skladech, kde si hráč může KOUPIT nějaký flek ve famiglii - wtf) Myslím, že když se hra tváří takhle vážně, a má-li v Česku takovou pozici, jakou Mafia u široké novinářsko-hráčské obce má, tak je celkem PROBLÉM, když pak ingame odděláte několik policajtů jen kvůli prosté vloupačce.

Je v pohodě, a vypadá to k pominutí dobře, že se hra snaží být rozmáchlá od WW2 přes 40s a 50s, že si v ní káry, počasí a roční období podávají dveře. Že se konečně v nějaké gamese můžu opravdu dobře oblíknout atd. V důležitých prvcích ale u mě selhává.

Většinu her ohodnocených 60% a níže jsem nikdy nedohrál, pokud ty hry nebyly nějak vyloženě špatné, tj. bez naděje na drastické budoucí zlepšení, tkvící např. v naprosto pojebaném gameplayi či zmršených mechanismech, nechci je do budoucna hodnotit, protože mi to přijde k devs takové lehce šejdrem a košer. To je i případ Mafie II, kde zrovna věřím tomu, že většina kritizovaných jevů by se třeba zlepšila. Ověřovat si to v dohledné době nicméně nehodlám.
+10 +11 −1
  • PC 75
Jarni (2010) betatesting na Xboxu me hodne navnadil a tak jsem s koupi nevahal, protoze jsem mel prakticky jistotu, ze tohle bude opravdu kvalitni pocin. Tomu tak nakonec skutecne je. Je zde vsak rozdil mezi hranim na konzoli a na PC a ten nakonec u me srazi hru nejvic. Je tim nevyvazena obtiznost, kterou se tvurci snazili hru priblizit co nejsirsi mase hracu.

Pote, co jsem byl skoro zdesen snadnosti demicka (na PC) jsem nevahal u zvoleni obtiznosti "hard" u plne hry a i presto pro me hra byla jen malou vyzvou. Policie me behem honicek v aute ani jednou (!) nedokazala dostat do uzkych a muj uprk byl vzdy uspesny. Naopak prestrelky diky tomu nabyvaji skveleho spadu a dynamicnosti a je opravdu radost je hrat. Je tedy docela sporne, zdali je nizka obtiznost vyraznym minusem, ci ne, protoze casta umrti z predchoziho dilu vedla spolu s dementne rozlozenymi savepointy k nefalsovane frustraci.

Pribeh neni ani zdaleka tak silny, jak jsem ocekaval a vidina penez, ktere v praxi stejne nemuzu po meste skoro nijak vyuzit, me opravdu nemotivovala. Misto tvorby cool artworku, ktere se postupne odemykaji v menu, se meli chlapci v 2K zamerit spise na obsah hry samotne... ac, musim uznat, Playboye jsou napad skvely ;)

Pres vsechna negativa ale musim rict, ze hra slape skvele. Hratelnost je primo vynikajici a ac neni pribeh zrovna AAA, tak dokaze navnadit a hrace udrzet - uz jen svym smyslem pro humor. A diky dokonale atmosfere mesta a doby (audiovizualni zpracovani + hudba) jsem byl opravdu hrou pohlcen. V tomhle smeru prokazali tvurci opravdu puntickarsky smysl pro detail, coz rozhodne dokazu ocenit.
Skvelou dynamicnost prestrelek jsem jiz zminoval a stejne tak je radost jenom tak si jezdit po meste. Hrac hned po prvnich ujetych metrech zjisti, ze i tentokrat neridi pouhy x-polygonovy model auta ale masinu, ktera skutecne neco vazi a ktera mu toho behem jizdy mnohe nepromine. I tak jsem se ale dokazal s jizdnim modelem prakticky ihned szit a pokazde si tak jizdu uzit.

Kdyby nebyla hra tak kratka a dala hraci vice moznosti k vyblbnuti a k prozkoumavani, muj dojem by byl o hodne lepsi. Absence "Free ride" je neodpustitelna. Politika DLC smutna.
+9 +10 −1
  • PC 70
Mafia 2? = dlouhá ježdění, krátká akce

Mafia byla českou verzí GTA, takový náš Jiří Trnka vedle Disneye. Srovnávat ale mafia s mafia 2 je jako srovnavat Operaci Flashpoint s Call of duty (první mise mimochodem je jak kdyby jí vyráběli přímo autoři CoD).
Mafia 2 je v první řadě poněkud jiný žánr a to ryze lineární arkádová akce v na první pohled živém městě. Hra vytváří bohužel jen iluzi volného světa a spolu s velkým množstvím vynikajících detailů, týkajících se chování spoluobčanů a přítomnosti holubů, krys, koček apod. klame člověka o tom, že umělá inteligence je na novém levelu. Pravda je taková, že žádná vyjímečná živá interakce vás nečeká, vše je jen přesně nalinkovaná hra dolaďující hollywoodskou atmosféru např. když u policistů, kteří vašemu sousedovi vyyhrozuji, ze vykopnou dvere, zustanete dele, zjistite, ze po vyhruzce "posledni sance" zacne smycka dialogu od zacatku a vy jste zpet v Thrumen show plnych hercu a kulis. Stejne jako v Gta4 tu narážím na absenci mnohých vychytávek z jednicky - tramvaje, vlaky, vedlejší mise, bankovní vloupačky, oldschool závody, vyklánění z oken apod. Zůstali ovšem klasické mafiánské bugy, které mě naplnují nostalgii, ale když vás donutí opakovat misi, tak je to neprijemne. To, že hlavní hrdina neumí plavat, by se dalo tolerovat, vzhledem k tomu, že do vody díky nemoderním a všudekdeautořipotřebujícím neviditelným zdem se ani nedostanete. Dokonce díky nim nemáte ani šanci zabít se při seskoku z budovy apod. To jen na lineárnosti přidává. Při dalším srovnávání s konkurencí mi tu chybí více způsobů, jak vyhodit člověka z auta, případně majitel vztekle držící kliku, zatímco s ním auto smýká. Absenci kaskadérských kousků oželím, ale možnost vyskočit z auta za jízdy být mohla. Stejně jako při velkém strčení nedocílím spadnutí člověka na zem, tak při velkém nárazu autem také nejsem přesvědčen o realitě destrukce modelů. Příběh neni sice nijak originální, ale ve stylu Kmotra, Road to Perdition, nebo třeba Pulp fiction opravdu napínavý a zábavný. Škoda jen, že není delší. Pravda je, že celá hra jde dohrát za 10-11 hodin, s tím, že animace a přejezdy do postele po každé misy zaberou minimálně 70 procent a opravdové střílecí akce si člověk užije až na konci. Mise jsou sice originální, ale je jich málo a myslím, že žádná z nich nepřekonala mnoho památných misí z jedničky. Jasně, je tu spostu vylepšení, od grafiky až po ničení sloupů při přestřelce apod.. Hodnotím zábavu a stejně jako u CoD vysokou návykovost a navíc zde hraje roli i trocha toho vlastenectví.

Pro: grafika, filmová atmosféra, systém odemykání zámků, možnost kradení všech typů aut od začátku, první a vězenska kapitola, zimni a letni verze mesta, systém životů, vliv na zraneni pri narazu, odkaz na první díl, zatím nejchytřejší policie ze všech her

Proti: mnoho kroků zpět, krátké, lineární, neukončený děj, otravné přejezdy, málo akce,vliv na zraneni pri narazu, nejotravnější policie ze všech her

+7 +10 −3
  • PC 55
1. Úkol: Jeď za Joem na druhou stranu města.
2. Úkol: Jeďte s Joem za svým kontaktem do restaurace.
3. Úkol: Jeďte na začátek mise.
4. Úkol: Příběhové a střílecí intermezzo.
5. Úkol: Jeďte v rámci mise a příběhu na určité místo.
6. Úkol: Jeďte se domů vyspat.

Jeďte... Jeďte... Jeďte... Furt někam jeďte...

V tomhle mě dost sr*la už původní Mafie, kterou jsem ale dohrál, protože jsem tehdá moc co nahraní ani neměl. Dvojku jsem ale v 8. kapitole zabalil. (Jel jsem totiž na druhou stranu města, kde jsem ano, svoji chybou, blbě zemřel. No a checkpoint byl zase na začátku. Byl to ten "Tak to teda ne..." moment) To ježdění je naprostý mor! Drtivou většinu hry, a to opravdu DRTIVOU, jste zalezlí za volantem! A to nejen abyste se dostali na misi a z mise, ale ono je to ježdění většinou i součásti té mise. Při takovém prodeji cigaret jsem házel salta. Tím jakkoliv sebelepší příběh hrozně rozbředne a vás vlastně i přestane zajímat. Kdyby bylo alespoň zábavné, ale vy musíte jezdit podle předpisů, jinak máte neustále za zadkem chlupatý, když si na ně nedáváte pozor. Až nyní jsem plně docenil možnost taxíku v GTA, nebo ježdění úplně přeskočit v LA Noire.

Ještě musím zmínit naprosto odfláklý český dabing. Jako když si Vito jede neustále v jediné intonační rovině i v momentě, kdy ostatní křičí "Uklidni se Vito!", je něco špatně. Ale jinak to není zle udělaná hra, jen je to ježdění hrozná nuda a cpou ho všude. Na zbytek příběhu se však raději podívám v nějakém sestřihu na YT a budu tak spokojenější.
+4 +23 −19
  • PC 75
Asi největší zklamání tohoto roku. Hru, která měla potenciál stát se nejlepší hrou posledních let dokonale zadupali do země Američani vyznávající styl Dej málo, vydělej hodně. Jejich DLC systém sice z hlediska peněz chápu, jako hráč a fanoušek prvního dílu mám chuť popadnout luparu (která mi mimochodem ve hře chyběla) a jít do Take 2 vysvětlit, že takhle tedy ne.

Pro: slušný (ale osekaný) příběh, soundtrack, Joe, cover systém, Joe, Empire Bay, Joe...

Proti: Krátká herní doba, možnost mít u sebe klidně všechny zbraně a mnohem víc

+1 +7 −6
  • PC 90
stejně jako u prvního dílu se tato hra stala legendou, a to rozhodně zaslouženě. proč si jen tak neužít promakané prostředí které je opravdu krásné. Postavy se mi zalíbili jen Vito a Joe prostě dvojka která jen tak neomrzí a joeovi hlášky jsou k nezaplacení. Paní nemáte u sebe zrcátko? protože se právě ted vidím ve vašich kalhotkách. To jsem se nasmál tak že jsem to povídal všude. Grafika je opravdu krásná nic jiného k tomu nelze říct. příběh je napínavý a nelze mu něco vyčítat. Henryuž se mi od začátku nelíbil a když jsem zjistil že je to práskač tak mě to docela ranilo :D Příběh není ale tak dlouhý asi tak cca 17 hodin teda pokud ještě budete při misích dělat blbosti a nebo mimo mise. Hudba vás určitě nezklame je hodně záživná! aut je tam docela dost a budou se vám líbit.
celé hře dávám 90% no žádné hře jsem ještě nedal 95 až 100% a to proto že mě žádná hra tolik neopřekvapila

Pro: grafika,příběh,hudba,postavy,nápadidost,auta

Proti: koupil jsem na xbox 360 a propadávám se snad všude hrozné. příběh není tak dlouhý

  • PC 80
Bezesporu sporná hra. :) Na jednu stranu špičkový CZ dabing, luxusní (na hru) scénář a dokonalý filmový dojem. Na druhou stranu z velké části nevyužitý potenciál "města" a minimum samotného hraní. 30% jsou cut scény, 40% ježdění v autě a zbytek akce. Dá se říct že je to málo, ale já se bavil náramně. každopádně je jasné že tahle hra nesedne každému.
  • PC 85
Mafia II má svoje mouchy. Má jim opravdu dost. Jenže asi to je mnou, ale já v téhle hře viděl jen to dobré. Asi u žádné hry mě nepřepadne taková nostalgie jako u této. Zároveň mě ale mrzí, jak to celé dopadlo. Hra měla určitě navíc.

Pro: Grafika, Empire Bay, jízdní model, soundtrack

Proti: Strašné krátká herní doba, přestřelky se stávají stereotypem, nevyužitý veškerý potenciál (a že ho něco bylo)

-2 +5 −7
  • PC 65
Vážně?
Na hru jsem se těšil, po několika trailerech a věřil jsem, že bude stát na dobrém příběhu a vysoké realičnosti. Téměř jsem se dočkal. Až na tu realičnost.

Vito se na začátku hry jeví jako vcelku slušný dobrák. Jeho rodina má problémy, tak dělá to co dělá a je tam kde je. Vito prostě potřebuje peníze pro rodinu, tak se dá na "mafiánství", ale pořád to není bezcitný parchant.
Ale je tu první mise s Joem a zabití 10-15 policajtů je pro Vita brnkačka. Nemá žádné výčitky svědomí. Přece potřebuje peníze na zaplacení dluhů a zabití několika nevinných chlapů dělajících svoji práci k tomu přece patří. Ať jejich rodiny skončí na ulici.

Takový Vito je? To je ten správný hrdina do hry, během které se chová jako slušný chlap, který jako bokovku dělá mafiána?
To vývojáři mysleli jenom na tupou akci a kašlali na trochu smysluplnosti? Ano je to tak. Hra se stala zklamáním a ani dobrý příběh to nezachrání.

Pro: řízení auta, příběh, zvuky zbraní

Proti: nerealičnost

-3 +7 −10
  • PC 100
Mafia je snad nejlepší česká hra kterou jsem hrál. Tedy jen druhý díl. U prvního dílu jsem viděl jen videa, ale myslím, že to vůbec nevadí. Podle mě je a vždy bude nejlepší mafián Vito Scaletta. Oproti Tommy Angelovi je Vito typ mafiána který se neřídí emocemi. Když má někoho zabít udělá to bez mrknutí oka a to se mi na Vitovi hodně líbilo. Nejen to jak reaguje bez emocí, ale také hlášky s Joem. Oba dva jsou snad nejlepší dvojka celé mafii a jako druhý Tommy a Paulie. Ale abych furt mafii jen nechválil řeknu i zápory a to DLCčka snad jediný dobrý příběh je s Joem, ale příběhy s Jimmym? Kdo to ksakru vůbec je? Kdyby se objevil v hlavním příběhu tak to pochopím ale vůbec se tam ani nemihne tak k čemu tam byl? Podle mě tam byl úplně zbytečně.

Pro: Hlavní příběh, Hlavní postavy, souboje, hlášky, DLC s Joem

Proti: Vedlejší příběhy s Jimmym, nedokončený druhý díl

-5 +11 −16
  • PC 50
Hodně přeceněná hra. Mnoho věcí naprosto kazí dojem. Jako například dabing. Ten se už snad víc zkazit nedal. Jedno sprosté slovo za druhým. Ne že bych byl nějaký slušňák. Ale když v jedné větě každej, i obyčejný barman kterého neznáte, průměrně řekne dvakrát slovo ,,zkurvený" a ,,doprdele". Už to začne vadit. Například věta ,,Má tady ještě kurva někdo zkurvenej problém se zkurvenejma penězma." už je vrchol přehnanosti. Hlavní hrdina se snaží být děsnej tvrďák a pan chytrej. Po městě jsou benzínky kde můžete tankovat, ale nezažijete, že by ve vašem autě došel benzín. Policie na překročení rychlosti reaguje ale ježdění přes park a na červenou jim nevadí. Nemůžete používat vlastní auto, protože při první misi kterou se pokusíte udělat ho stejně jednou budete muset někde nechat stát a jakmile se vzdálíte, auto zmizí. V obchodech si můžete koupit maximálně pár druhů oblečení... Ale mimo to, má celkem slušnou grafiku a hratelnost. Myslim že 60% na to sedí.

A na závěr bych rád podotkl že neuvěřitelně kopíruje GTA4.

Pro: grafika, hratelnost

Proti: dabing, málo možností

-8 +7 −15
  • PC 100
Neskutečná hra, která i po letech sklízí obdiv a úspěch. Pamatuju si, když jsem ještě v 2010 měl starý počítač, to byl boj to rozjet na té sestavě, ale 30fps tam bylo a to tehdy bohatě stačilo. Není potřeba rezencovat, kdo tuto hru nezná, jakoby nebyl.
-8 +4 −12
  • PC 100
Stokrát lepší než jednička a to po všech stránkách. Charaktery nejsou tak trapný a umělý jako v jedničce. Pro mě rozhodně velké plus. Grafika je stokrát lepší a konečně do rukou dostáváte skutečnýho parchanta..., teda vlastně člověka pro kterého není nic svatějšího než jeho rodina a kariéra. Technická stránka hry je zvládnutá taky dobře, stejně jako přerod města po příběhovém "intermezzo".

Hra mi přišla mnohem přirozenější o proti jedničce, kde umělost jde cítit v každém coulu hry od pohybu postav až po závěrečný credits.

Pro: mnohem lepší než jednička

-11 +9 −20
  • PC 70
Hra rozhodně patří mezi ty, co jsou nadhodnoceny. Herní čas je 11 hodin a to jsem po prvních pěti kapitolách už vypínal videosekvence, které jsou většinou velmi nudné. Co kapitola, to 2 - 5 videosekvencí a jedna videosekvence měla vždy několik minut. Tudíž se nebojím tvrdit, že ty videa by mi to natáhli na 14-15 hodin. Nicméně v češtině je to zábava, když hrajete ale english, hra stojí za ránu obuškem. Jen pár opravdu akčních misí? To jako vývojáři myslí vážně? Jednička má ve všech ohledech navrch. Tu je hezká grafika jen v prostředí a vozidlech. Obličeje jen u pár postav (u vaší jako hráče), další jsou rozmazané, bez detajlů, odfláknuté. Hra se prostě až dokonce jen rozjížděla, nerozjela se (poslední misi nebudu považovat za dobu, kdy hra byla už rozjetá). Pokud nám vývojáři u třetího dílu neslíbí delší herní čas, či rychlejší vývoj do akčnějších situací, tak asi ani nezahraji. Tady jsem trávil moc času cutscénama, jízdama autem (mnohdy jsem se u toho i vztekal, když vám někdo schválně jede do protisměru) a rvačkama. Např. učení se boxu ve vězení, když už potom nezažijete žádnou rvačku mimo tu, kterou si z nudy vyvoláte na ulici. No verdikt jen 70 %. Nejsem zastáncem vlastenectví a podobných hovadin. Nebudu dobře hodnotit hru jen proto, že je tuzemská. Radši si zahraji první díl, abych tohle dobře spláchl.
-11 +2 −13
  • PC --
Srovnávat jedničku s dvojkou je jako nebe a dudy. Na druhé pokračování jsem se těšil převelice. Grafika se ohodně zlepšila, ale příběh narozdíl od jedničky ani tak nebyl mafiánský spíš jako takový pro něco. Asi poslední tři mise už byli opravdu napjaté a začínalo to nabíhat. Celkově vzato - úžasná hra, ale na jedničku to nemá.

Pro: Lepší grafika, více možností.

Proti: Příběh se rozjíždí příšerně pomalu.

-13 +2 −15
  • PC 100
hra je dokonalá
- výborný přiběh a dabing
-grafika také ujde
-několikrát dohrané a nikdy nepřestalo bavit
-vtipné scény

Pro: příběh,grafika,dabing,velká mapa

Proti: nic

-17 +3 −20
  • PC 80
Kde môžete afroameričanov zrážať autom? Kde môžte afroameričanom nabiť držku? Kde? No predsa tunaky. Benzín sa leje na Poliakov, v rámci korektnosti.
BEST OST: https://www.youtube.com/watch?v=npAmL15QmYM
Bol tam homoš? Nevšimol som si, pretože je to jedna z posledných dobrých hier.
PS: Nie som rasista rád si pozriem dobrú afroamerickú komédiu z Ameriky, kde afroameričania prdia pri stole.
PSII: Dúfam, že som dostatočne krát použil slovo afroameričan, v rámci korektnosti.

Pro: svet počas príbehu

Proti: svet po príbehu

-30 +4 −34