Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já už mám v T3 dvě postavičky (sorceress a berserka) a třetí už je na cestě :D a pak to budu hrát stylem, že altové budou vydělávat na maina (kterého se neumím zatím rozhodnout jestli berserka nebo toho mága nechat..)
@HELLER (20.03.2022 20:56): Já googlil a prej 1600. Nicméně, u kováře se dají vycraftit itemy 1302, takže hádám, že to se asi neresetuje ta šance na úspěch?

Hlavně ještě ani nikdo nehitnul level 60. Jsem zvědavej, kdy to někdo trefí.
Vypadá to, že to je asi 1445. Nicméně to jde tak těžko a pomalu, že nevím, zda někdo vůbec dal 1400 :)
Ono na 1370 se dá jít první Abyssal Raid Argos a tam je podle mě velice málo lidí .. uvidíme časem.
Já jsem v T3 na iLVL 1350 a další level itemu jde jen o 5 (na 1355) a honing šance je 15% .. takže jsem udělal po 3 dnech asi 10 pokusů a upgradoval 2 itemy :D ... pro představu jak to bude trvat později :D
Podle mě není kam spěchat .. taky mě to štvalo, ke konci T2 to bylo zdlouhavé, den lovím matroš a za pár vteřin failed a od znova další dny .. :D
A na endgamu v T3 to je 10x horší ... ale já si to užívám, neudělám upgrade dneska ? nevadí .. udělám ho zítra nebo za týden ...
Jako mě by to úplně nevadilo, kdyby všechno nebylo tak omezený. Když chci farmit ty stars na podporu honingu, tak musím buď chodit Cube anebo Chaos Gate. Na Cube potřebuju vstupenku, která padá v Chaos Dungeonech, kde ten droprate je úplně mizernej a navíc tam můžu jen dvakrát za den. Nebo si můžu koupit bednu za bloodstone krystaly, jenže i tam je podivnej droprate a ta jde koupit jen jednou za den. Chaos Gate se zase otevírá v předem určené dny a hodiny a šance na zisk legendární mapy k secret dungu je opět mizivá a v aukci ty goldy šplhají do astronomických výšek :D Chybí mi ještě jednou projet celej equip upgradem, abych byl Tier 2 a vypadá to, že se tam budu ještě týden plácat :(
@kristmeister (18.03.2022 22:01): Tady je to úplně v pohodě, příjdeš jen o matroš. To takový Black Desert, tam ti neúspěch při vylepšení zmrvil předmět podobně jak píše Charllize. To byl teprve adrenalin :D
@kristmeister (18.03.2022 22:01): Je to korejský ne? :)
To oni rádi. V lineage 2 jsem čtvrt roku šetřil na poradny dual swordy. Kazdej den grind. Když sem je koupil sem to chtěl plusovat. Item na plusovani drahej jak prase. A šance ze se to povede nebyla 100%. Čím vyšší plus tím vetsi šance ze se to nepovede. A když to failnulo ta zbraň se rozpadla na krystaly. Měl jsem nervy udělat jeden plus týdne a vždycky tak hodinu před tím si dodával odvahu to vůbec udělat. Dal jsem je na +6 a dal jsem to už psychicky nezvládl. Proste už zůstaly na +6. Když by se mi ty dualy rozpadly šel bych spáchat sebevrazdu :D

Jako je to strašně drsný ale proste pak když někdo měl zbraň třeba +12 tak to bylo jako by byl polobuh. Mělo to něco do sebe a vlastně to povazuju za to nejlepší co se v nějakým mmo a podobne muže stat. Ne ze jsou pak všichni stejný a každý má vsechno :)

Jasne není to úplně to co se ti stalo, ale já jen ze proste Korejci :)
Jak mi se ze začátku ten grind líbil, tak už mě začíná srát. Upgrade gearu je naprogranovanej hůř než automaty v non-stopu. Když mi failne honing na 80% i po tom, co jsem do něj naházel veškerý hvězdy a tailoring recipe, tak už je asi něco špatně.
Tak po páteční velké ban wave se konečně dá hrát a už mnohdy i nečekat v queue :) (Kadan server)
Užívám si bleskový matchmaking na jakýkoliv kontent to je parádička.
Včera večer jsem úspěšně dokončil T2 (iLvl 1100) a přesunul se na endgame T3 ostrov Puniku. Opět nádherný svět, super bossové a celkově je to velmi cool, nemůžu říct že by se mi nějaký svět nelíbil.
K tomu drtím 2 alty, takže to dělám tak, že projdu daily věci s mainem, pak přepnu na alta, s ním produ prozatím T1 daily a ve finále dolevlovávám druhého alta a je o zábavu postaráno :D
Však o tom mluvím .. ale my jsme na Kadanu a tam je to furt obrovský problém. Ale mě osobně to až tak nevadí, já si pustím na dálku queue z práce a pak si hraju exploračky ... a kolem půlnoci se vrhnu na party play :D
Ostatně hlavní (main) quest (hnědý-oranžový) je, že má hráč posbírat 7x ark. A každá archa je dokončení hlavního questu na důležitém kampaňovém ostrově. Já včera dokončil po 150 hodinách předposlední 6. ostrov a na ten závěrečný je potřeba mít ilvl gearu 1100+, to ještě potrvá dalších desítek hodin :D

Diablo to připomíná jen na první dobrou pohledem kamery a ovládání postavičky. A primárně je v tom hlavně cítit to MMO, to je pravda.

Největší problém nyní tkví v extrémní době čekání ve frontě pro Europe Central servery. Pokud se nenapojíte na server kolem poledne, tak musíte počítat s frontou v řádu hodin. A jakmile se dostanete do hry, není důvod se radovat. Hra momentálně má pokažený matchmaking systém a hrát v partě dungy, raidy ... je nemožné do cca půlnoci. Vše se týká asi jen toho Europe Centralu, kde už jsme od začátku a máme tam guildu. Jinde by to mělo být cajk.
@AlieN (23.02.2022 17:22): Ono to dost klame tělem, diablovku bych v tom úplně nehledal. Hlavně proto, že do toho 50lvl je skoro zázrak chcípnout, je to natažený průvodce hrou, příběhem, mechanikama. Pořád je v tom primárně MMO. Hlavně ten svět a příběh pokračuje dá i v tom endgame a jak postupně nabíráš lepší vybavení, tak se ti dál otevírá, takže to bez toho ani moc nejde dohrát.
@Widl (23.02.2022 15:36): A jaká je ta hra do lvl 50? Příběh, questy? Vypadá to na fajn diablovku, ale endgame, multiplayer a nekonečný grind mě vůbec nezajímají.

Tak jako u Path of Exile - dohrál jsem ho několikrát za různé postavy, ale s žádnou nepokračoval po konci kampaně.
Proč se o tehle MMO poslední dobu tak mluví? Z toho co jsem viděl mě moc nezaujala, i když já naposledy hrál jen FFXIV před pár lety.
Já už se pohybuju v Tieru 2 ... a je to tam epické :) já si hru užívám ve všech ohledech (pokud se nepočítají ty fronty a nemožnost matchmakingu přes den :D ).
Hm, zatím teda musím říct, že mě tenhle přístup k MMO baví. Jo, jsou tam věci, který nepotěší - fronty, nefunkční obchod, malá obtížnost "základní hry". Ale pak je tu odladěnost mechanik, které bobtnají i po odehraných 20 hodinách. A taky správná asijská pompéznost, takže tisíce mrtvých enemáků, pěkní bossové a souboje s nimi. Jsem zvědavý na end game, prý se konečně obtížnost srovná :)