Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@RNDr. Gunár Pavel (21.08.2013 10:24): I když mi je koncept sidescrollingu jasný, neříká mi to o hře vše. Když napíšu, že nějaká hra je FPS, taky bys rád asi věděl víc. To, že jde v tomhle případě teda o standardní sidescrolling akci té doby, ničím se nevymykající, se taky dozvídám až teď a ne z popisu. To, že je něco ve videu není argument. Popisek má být přece dostatečný sám o sobě.

Popis měnit nebudu, hru neznám (a tvůj popis v tom nic nezměnil), nezajímá mě a nenapsal si nic, co by se snad nutně muselo přepisovat. Ale jelikož nejde o první popis od tebe, který mě zarazil svou rozepsaností v části, jež by naopak stačila daleko stručnější, musel jsem se ozvat. Je na tobě, jestli si z toho něco vezmeš nebo ne. Jasně, že jsou lidi, kteří popisy nikdy nečtou, ale obávám se, že kvůli tvým popisů se množství takových lidí může zvyšovat.
@Daemon (21.08.2013 09:59): A proč by nemohl být? Film po letech skoro nikdo nezná, zato koncept sidescrollingu je každému jasný a jsou tu videa, pokud snad ne. Kdyby bylo na hratelnosti něco skutečně výjimečného, něco vymykajícího se zavedeným normám své doby, napsal bych to. Hratelnost je ale příšerná a monotónní (carchase jsem na samém konci zmínil), vlastně dvoudruhová. Pokud hru znáš, připadá ti, že by popisek hratelnosti mohl být bohatší, nic ti nebrání v editaci.

Her jsem přidal skoro 400 , některé mají delší, jiné střední a další kratší popisky s různým poměrem popisovaných aspektů hratelnosti. Někde je hratelnost hlavní složkou hry s průměrnými vizuály a anemickým příběhem a někde je to zase jen laciná filmová licence, která by se stejně tak dobře mohla hrát sama a hráč by mohl být divákem, jako třeba LAH. Ideální formu stále hledám, což by měl každý a neustrnout na zavedených schématech.

Mě se taky nelíbí, jakým, podle mě otrockým/nezáživným způsobem, řada uživatelů DH, na body nehledě, píše, ale píši jim jen v případě zásadních gramatických chyb a do pošty - jejich styl neřeším pokud možno vlastně vůbec, je to každého styl a věc, vím jak o lidech, kterým se mé psaní nelíbí, i o lidech kterým ano. Nejvíc je však takových, kteří to neřeší a popisky nečtou, ať mají odstavce tři nebo jeden.
@RNDr. Gunár Pavel (21.08.2013 09:44): V tvém odkazu na Wiki skoro žádná zmínka o příběhu není a je tam kus textu o samotné hře, což je tvůj argument pro rozepsání příběhu? A na MobyGames příběh filmu (který stejně skoro každý zná) dokázali popsat daleko stručněji než ty.
Nemusíš popisovat generickou sidescrollingovou akci, spíš by to chtělo popsat, čím se tahle vyznačuje. Například za jakou postavu z filmu se hraje (EDIT: OK, to je tam zmíněno, jakou roli tam teda hraje ten kluk?), používají se zbraně a případně jaké, ... Taky píšeš o různých verzích. O tom v čem se liší by se hodilo napsat víc.

Možná jsem takhle po ránu přehnaně kritický, ale podle mě by ses měl opravdu zamyslet nad tím, že popisek o hře by měl pořádně zmiňovat i samotnou hru ne jen příběh a popis světa, jak u tebe často bývá. A taky, že víc textu neznamená automaticky lepší text. Někdy je to tak dlouhé, že si to málokdo celé přečte.

K trpaslíkovi - Jo, dál se to vyjasní, ale třeba "mladý Američan" nebo "americký mladík/chlapec" by asi sedělo líp.
@Daemon (21.08.2013 09:34): Nezaměnitelná kvalita se prostě pozná. ;) Tak a teď vážně k tvým výtkám, rozepsat se o příběhovém pozadí, z něhož hra těží mi přišlo zajímavější, než se po tisícáté rozepisovat o tom, jak se hraje generická sidescrollingová akce a na databázích mobygames a wikipedii to zřejmě viděli podobně, až na to, že se neobtěžovali ani s příběhem.

Trpaslíci asi moc nerostou (v té samé větě mám i "dítě") a do školy nechodí.
Jsem jediný, kdo neomylně pozná Gunárův popis hry? Rozvleklý popis děje bývá spolehlivým vodítkem :) Tady je to vlastně popis filmu a samotné hře, myšleno její hratelnosti, se jen tak mimochodem věnuje pouze poslední souvětí.

btw. "Malý Američan" - Neznat film, myslel bych si, že jde o amerického trpaslíka :-)