Mrštná archeoložka se v pobočném titulu rozvětvené série Tomb Raider vypravila do ruin chrámového komplexu kdesi v jihoamerické divočině. Ve svém tradičně sporém úboru bude na svém "raidu" za poklady čelit monstrům, nástrahám prostředí i pastím. Dál ji dostanou klíče, pohyblivé platformy, posuvné pilíře, táhla a tlačítka. Jednotlivé položky menu jsou stylizovány do podoby nejnutnějšího vybavení správného dobrodruha a každá nahrávací obrazovka slouží zároveň coby mapa postupu komplexem v podobě Lařina deníkového črtu.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. Cirkulární čepele se posunují drážkami kopírující úseky drah pospojovaných kosočtverců.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují, jiné pronásledují. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Primárně mobilní Lara Croft GO vyšla poprvé pro iOS po Hitman GO (2014) a před Deus Ex GO (2016), se kterými kromě tahovosti sdílí i střídmě pojatou grafiku na Unity enginu, charakterizovanou geometrickými tvary objektů a nepřítomností textur, čímž připomíná například indie titul Grow Home (2015).
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. Cirkulární čepele se posunují drážkami kopírující úseky drah pospojovaných kosočtverců.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují, jiné pronásledují. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Primárně mobilní Lara Croft GO vyšla poprvé pro iOS po Hitman GO (2014) a před Deus Ex GO (2016), se kterými kromě tahovosti sdílí i střídmě pojatou grafiku na Unity enginu, charakterizovanou geometrickými tvary objektů a nepřítomností textur, čímž připomíná například indie titul Grow Home (2015).
Mrštná archeoložka se v pobočném titulu rozvětvené série Tomb Raider vypravila do ruin chrámového komplexu kdesi v jihoamerické divočině. Ve svém tradičně sporém úboru bude na svém "raidu" za poklady čelit monstrům, nástrahám prostředí i pastím. Dál ji dostanou klíče, pohyblivé platformy, posuvné pilíře, táhla a tlačítka. Jednotlivé položky menu jsou stylizovány do podoby nejnutnějšího vybavení správného dobrodruha a každá nahrávací obrazovka slouží zároveň coby mapa postupu komplexem v podobě Lařina deníkového črtu.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. Cirkulární čepele se posunují drážkami kopírující úseky drah pospojovaných kosočtverců.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují, jiné pronásledují. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Primárně mobilní Lara Croft GO vyšla poprvé pro iOS po Hitman GO (2014) a před Deus Ex GO (2016), se kterými kromě tahovosti sdílí i střídmě pojatou grafiku na Unity enginu, charakterizovanou geometrickými tvary objektů a nepřítomností textur, čímž připomíná například indie titul Grow Home (2015).
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. Cirkulární čepele se posunují drážkami kopírující úseky drah pospojovaných kosočtverců.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují, jiné pronásledují. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Primárně mobilní Lara Croft GO vyšla poprvé pro iOS po Hitman GO (2014) a před Deus Ex GO (2016), se kterými kromě tahovosti sdílí i střídmě pojatou grafiku na Unity enginu, charakterizovanou geometrickými tvary objektů a nepřítomností textur, čímž připomíná například indie titul Grow Home (2015).
Mrštná archeoložka se v pobočném titulu rozvětvené série Tomb Raider vypravila do ruin chrámového komplexu kdesi v jihoamerické divočině. V tradičně sporém úboru bude na svém "raidu" za poklady čelit monstrům, nástrahám prostředí i pastím. Dál ji dostanou klíče, pohyblivé platformy, posuvné pilíře, táhla a tlačítka. Jednotlivé položky menu jsou stylizovány do podoby nejnutnějšího vybavení správného dobrodruha a každá nahrávací obrazovka slouží zároveň coby mapa postupu komplexem v podobě Lařina deníkového črtu.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Mrštná archeoložka se v pobočném titulu rozvětvené série Tomb Raider vypravila do ruin chrámového komplexu kdesi v jihoamerické divočině. V tradičně sporém úboru bude na svém "raidu" za poklady čelit monstrům, nástrahám prostředí i pastím. Dál ji dostanou klíče, pohyblivé platformy, posuvné pilíře, táhla a tlačítka. Jednotlivé položky menu jsou stylizovány do podoby nejnutnějšího vybavení správného dobrodruha a každá nahrávací obrazovka slouží zároveň coby mapa postupu komplexem v podobě Lařina deníkového črtu.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Mrštná archeoložka se v pobočném titulu rozvětvené série Tomb Raider vypravila do ruin chrámového komplexu kdesi v jihoamerické divočině. V tradičně sporém úboru bude na svém "raidu" za poklady čelit monstrům, nástrahám prostředí i pastím. Dál ji dostanou klíče, pohyblivé platformy, posuvné pilíře, táhla a tlačítka. Jednotlivé položky menu jsou stylizovány do podoby nejnutnějšího vybavení správného dobrodruha a každá nahrávací obrazovka slouží zároveň coby mapa postupu komplexem v podobě Lařina deníkového črtu.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Mrštná archeoložka se v pobočném titulu rozvětvené série Tomb Raider vypravila do ruin chrámového komplexu kdesi v jihoamerické divočině. V tradičně sporém úboru bude na svém "raidu" za poklady čelit monstrům, nástrahám prostředí i pastím. Dál ji dostanou klíče, pohyblivé platformy, posuvné pilíře, táhla a tlačítka. Jednotlivé položky menu jsou stylizovány do podoby nejnutnějšího vybavení správného dobrodruha a každá nahrávací obrazovka slouží zároveň coby mapa postupu komplexem v podobě Lařina deníkového črtu.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Mrštná archeoložka se v pobočném titulu rozvětvené série Tomb Raider vypravila do ruin chrámového komplexu kdesi v jihoamerické divočině. V tradičně sporém úboru bude na svém "raidu" za poklady čelit monstrům, nástrahám prostředí i pastím. Dál ji dostanou klíče, pohyblivé platformy, posuvné pilíře, táhla a tlačítka. Jednotlivé položky menu jsou stylizovány do podoby nejnutnějšího vybavení správného dobrodruha a každá nahrávací obrazovka slouží zároveň coby mapa postupu komplexem v podobě Lařina deníkového črtu.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Mrštná archeoložka se v pobočném titulu rozvětvené série Tomb Raider vypravila do ruin chrámového komplexu kdesi v jihoamerické divočině. V tradičně sporém úboru bude na svém "raidu" za poklady čelit monstrům, nástrahám prostředí i pastím. Dál ji dostanou klíče, pohyblivé platformy, posuvné pilíře, táhla a tlačítka. Jednotlivé položky menu jsou stylizovány do podoby nejnutnějšího vybavení správného dobrodruha a každá nahrávací obrazovka slouží zároveň coby mapa postupu komplexem v podobě Lařina deníkového črtu.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Mrštná archeoložka se v pobočném titulu rozvětvené série Tomb Raider vypravila do ruin chrámového komplexu kdesi v jihoamerické divočině. V tradičně sporém úboru bude na svém "raidu" za poklady čelit monstrům, nástrahám prostředí i pastím. Dál ji dostanou klíče, pohyblivé platformy, posuvné pilíře, táhla a tlačítka. Jednotlivé položky menu jsou stylizovány do podoby nejnutnějšího vybavení správného dobrodruha a každá nahrávací obrazovka slouží zároveň coby mapa postupu komplexem v podobě Lařina deníkového črtu.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.
Čekejte však více než nostalgické ohlédnutí za dvěma dekádami Lařiných dobrodružství. Úrovně komplexu jsou totiž koncipovány jako "tahové dráhy" tvořené symboly stejně vzdálených kosočtverců, jejichž spojnice jsou vyznačeny čarami. Váš pohyb po takové čáře z jednoho bodu do druhého, ať už ve vertikální nebo horizontální rovině, představuje jeden tah z jednoho pole do druhého, po kterém tak musí učinit i všichni pohybliví protivníci za předpokladu, že se mají kam pohnout. I cirkulární čepele se s každým tahem posunují drážkami kopírujícími linku dané dráhy.
Některé z platforem lze bez úhony použít pouze 1x, některé druhy protivníků vás ignorují až do bezprostředního přiblížení, jiné pronásledují, jen co vás zahlédnou. Obtížnost se během 41 úrovní v pěti kapitolách stupňuje a záhy tak bude třeba pečlivě plánovat každý tah, aby vaši hrdinku nestihla náhlá smrt. Nepřátele lze odpravit dvojicí ikonických pistolí pouze zezadu či ze strany a jen do vzdálenosti jednoho pole. Cokoliv vzdálenějšího řeší rituální oštěpy dostupné v omezených počtech. V každé kapitole můžete z nálezů sestavit zlatou relikvii, odemknout Laře nový obleček a nasbírat určitý počet drahokamů.