La-Mulana je kasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzavném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje složky dvou významných sérií - Metroidu (zvláště SNES titulu Super Metroid) a Castelvanie (předně playstationovské Symphony of the Night). Posledním výrazným zdrejme pro La-Mulanu, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jenž vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovky s 16 barvy. Podstatnou složkou hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jenž stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je kasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzavném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje složky dvou významných sérií - Metroidu (zvláště SNES titulu Super Metroid) a Castlevanie (předně playstationovské Symphony of the Night). Posledním výrazným zdrejme pro La-Mulanu, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jenž vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovky s 16 barvy. Podstatnou složkou hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jenž stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzavném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje složky dvou významných sérií - Metroidu (zvláště SNES titulu Super Metroid) a Castlevanie (předně playstationovské Symphony of the Night). Posledním výrazným zdrojme pro La-Mulanu, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jenž vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovky s 16 barvy. Podstatnou složkou hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jenž stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzavném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje složky dvou významných sérií - Metroidu (zvláště SNES titulu Super Metroid) a Castlevanie (předně playstationovské Symphony of the Night). Posledním výrazným zdrojem pro La-Mulanu, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jenž vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složkou hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jenž stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných - Super Metroidu z SNES a Castlevanie. Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných her - Super Metroidu z SNES a Castlevanie. Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných her - Super Metroidu z SNES a Castlevanie. Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných her - Super Metroidu z SNES a Castlevanie. Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metroidvania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných herních sérii – sérií Metroid a Castlevania (především dílu Symphony of the Night a pozdějších). Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
V roce 2018 vyšlo pokračování La-Mulana 2.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
V roce 2018 vyšlo pokračování La-Mulana 2.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metroidvania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných herních sérii – sérií Metroid a Castlevania (především dílu Symphony of the Night a pozdějších). Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
V roce 2018 vyšlo pokračování La-Mulana 2.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
V roce 2018 vyšlo pokračování La-Mulana 2.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metroidvania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných herních sérii – sérií Metroid a Castlevania (především dílu Symphony of the Night a pozdějších). Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
V roce 2018 vyšlo pokračování La-Mulana 2.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
V roce 2018 vyšlo pokračování La-Mulana 2.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metroidvania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných herních sérii – sérií Metroid a Castlevania (především dílu Symphony of the Night a pozdějších). Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
V roce 2018 vyšlo pokračování La-Mulana 2.
Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
V roce 2018 vyšlo pokračování La-Mulana 2.