Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana

La-Mulana EX

La-Mulana EX

La-Mulana EX

La-Mulana EX

La-Mulana EX

GR3 Project •  Nigoro
GR3 Project •  Nigoro
GR3 Project •  Nigoro
GR3 Project •  Nigoro
GR3 Project •  Nigoro
GR3 Project •  Nigoro
GR3 Project •  Nigoro
GR3 Project •  Nigoro (Wii, PC) •  Pygmy Studio (Vita)
GR3 Project •  Nigoro (Wii, PC) •  Pygmy Studio (Vita)
GR3 Project •  Nigoro (Wii, PC) •  Pygmy Studio (Vita)
GR3 Project •  Nigoro (Wii, PC) •  Pygmy Studio (Vita)
GR3 Project •  Nigoro (Wii, PC) •  Pygmy Studio (Vita)
PC
13.07.2012
PC
13.07.2012
PC
13.07.2012
PC
13.07.2012
PC
13.07.2012
PC
13.07.2012
PC
13.07.2012
Wii
20.09.2012
Vita
03.03.2015
PC
13.07.2012
Wii
20.09.2012
Vita
03.03.2015
PC
13.07.2012
Wii
20.09.2012
Vita
03.03.2015
PC
13.07.2012
Wii
20.09.2012
Vita
03.03.2015
PS4XOneSwitch
17.03.2020
PC
13.07.2012
Wii
20.09.2012
Vita
03.03.2015
PS4XOneSwitch
17.03.2020
PS5
kompatibilní
PC
13.07.2012
Wii
20.09.2012
Vita
03.03.2015
PS4XOneSwitch
17.03.2020
PS5XboxX/S
kompatibilní
La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana La-Mulana
Žánr
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne

La-Mulana je kasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzavném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje složky dvou významných sérií - Metroidu (zvláště SNES titulu Super Metroid) a Castelvanie (předně playstationovské Symphony of the Night). Posledním výrazným zdrejme pro La-Mulanu, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jenž vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovky s 16 barvy. Podstatnou složkou hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jenž stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.

Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je kasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzavném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje složky dvou významných sérií - Metroidu (zvláště SNES titulu Super Metroid) a Castlevanie (předně playstationovské Symphony of the Night). Posledním výrazným zdrejme pro La-Mulanu, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jenž vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovky s 16 barvy. Podstatnou složkou hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jenž stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.

Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzavném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje složky dvou významných sérií - Metroidu (zvláště SNES titulu Super Metroid) a Castlevanie (předně playstationovské Symphony of the Night). Posledním výrazným zdrojme pro La-Mulanu, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jenž vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovky s 16 barvy. Podstatnou složkou hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jenž stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.

Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzavném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje složky dvou významných sérií - Metroidu (zvláště SNES titulu Super Metroid) a Castlevanie (předně playstationovské Symphony of the Night). Posledním výrazným zdrojem pro La-Mulanu, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jenž vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složkou hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jenž stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.

Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných - Super Metroidu z SNES a Castlevanie. Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.

Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných her - Super Metroidu z SNES a Castlevanie. Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.

Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných her - Super Metroidu z SNES a Castlevanie. Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.

Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metrovania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných her - Super Metroidu z SNES a Castlevanie. Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.

Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metroidvania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných herních sérii – sérií Metroid a Castlevania (především dílu Symphony of the Night a pozdějších). Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.

Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.

V roce 2018 vyšlo pokračování La-Mulana 2.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metroidvania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných herních sérii – sérií Metroid a Castlevania (především dílu Symphony of the Night a pozdějších). Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.

Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.

V roce 2018 vyšlo pokračování La-Mulana 2.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metroidvania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných herních sérii – sérií Metroid a Castlevania (především dílu Symphony of the Night a pozdějších). Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.

Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.

V roce 2018 vyšlo pokračování La-Mulana 2.
La-Mulana je klasickou plošinovkou, čerpající inspiraci v takzvaném "Metroidvania" stylu, jenž kombinuje prvky dvou významných herních sérii – sérií Metroid a Castlevania (především dílu Symphony of the Night a pozdějších). Posledním výrazným zdrojem, zvláště co se vizuální stránky týče, byly plošinovky pro systém MSX z 80. let. To však již ve verzi z roku 2012 neplatí, jelikož neplacenou verzi se spartánskou grafikou, jež vyšla v roce 2005, vylepšuje především právě v audiovizuálním zpracování. Hra designéra Takumi Naramuraie je tak vlastně remakem hry (původně pouze v japonštině) inspirované plošinovkami s 16 barvami. Podstatnou složku hry tvoří nákup nových předmětů, objevování pokladů a vypořádávání se s nepřáteli, jež stojí v cestě. Dle autorů La-Mulana zabere na první zahrání 25-40 hodin podle míry explorace.

Hlavním hrdinou je dobrodruh a archeolog v jednom, profesor Lemeza Kosugi, jenž se vydává zkoumat zákoutí tajemné La-Mulany. Úkol najít poklady zní zprvu jednoduše, jeho samotné provedení je však o několik řádů obtížnější.

V roce 2018 vyšlo pokračování La-Mulana 2.
Oficiální stránky hry (http://la-mulana.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://la-mulana.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://la-mulana.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://la-mulana.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://la-mulana.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://la-mulana.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://la-mulana.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://la-mulana.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://la-mulana.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://la-mulana.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://la-mulana.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://la-mulana.com/en/)