Normálně hlásíš bugy a připomínky na spešl fórum...Jinak online se stejně asi muselo být, jelo to přes steam.
Diskuze
jak vypadá beta u offline RPG? To jste online a občas vám to hodí nějakej dotazník?
Doporučuju přečíst recenzi na RPS, ta to shrnuje celkem dobře - víceméně vystihla moje dojmy z bety.
Byl jsem v alfě/betě a je to docela zajímavý, ale chyby to má. Postapokalyptický Švédsko s takovým odlehčeným TF2like výtvarným stylem má svoje kouzlo, ale omezení na pár typů charakterů s několika málo schopnostmi nedává moc možností, jak se vypořádávat se souboji. Navíc je záměrně omezená jakákoli charakterizace postav v partě. Jsou naprosto zaměnitelný a dokonce tě hra přímo nutí v jejím průběhu najímat nový a střídat je (díky nizoučkejm level capům základních postav). Nemastnost a neslanost se týká i ostatních NPC, což je imho dost škoda, protože postapo by mělo bejt především o lidech a ne o mlácení zmutovanejch krys.
Samotnej boj nabízí variabilitu jen v tom, jak si sestavíte partu (jsou tam klasický třídy jako tank, DPS, healer atd.), s tím, že některý třídy můžete nahradit třeba instalací speciálních módů ke skillům jiný postavy. Problém je, že když už si nějak sestavíte partu a vytvoříte si nějakou bojovou rutinu, každej boj probíhá úplně stejně. Všichni nepřátelé se chovají stejně, takže člověk nemusí nijak měnit taktiku či cokoli.
Navíc je to rychlej realtime boj bez pauzy se třemi postavami, a člověk tak tak stíhá ovládat všechny jejich skilly (každá postava má dva, jsou pohromadě na jednom panelu), na jejich rozmisťování už nezbejvá čas.
Samotnej boj nabízí variabilitu jen v tom, jak si sestavíte partu (jsou tam klasický třídy jako tank, DPS, healer atd.), s tím, že některý třídy můžete nahradit třeba instalací speciálních módů ke skillům jiný postavy. Problém je, že když už si nějak sestavíte partu a vytvoříte si nějakou bojovou rutinu, každej boj probíhá úplně stejně. Všichni nepřátelé se chovají stejně, takže člověk nemusí nijak měnit taktiku či cokoli.
Navíc je to rychlej realtime boj bez pauzy se třemi postavami, a člověk tak tak stíhá ovládat všechny jejich skilly (každá postava má dva, jsou pohromadě na jednom panelu), na jejich rozmisťování už nezbejvá čas.
láká mě, že je to post apo. Designově, ale nevím jestli to je úplně můj šálek kávy. Ve hře bych si ale asi rychle zvyknul...
@Sinister (22.06.2012 00:42): Je to steamworks - stejně jako FNV
A dělali to FatShark(dělají pro/s Paradoxem), kteří mají na triku Lead and Gold: Gangs of the Wild West(docela slabota) a teď makají na Válce růží.
Co se Kráteru týče, nejvíce prý trpí na gameplayi. Má to nějaké podivné řešení a je to příliš repetitivní.
A dělali to FatShark(dělají pro/s Paradoxem), kteří mají na triku Lead and Gold: Gangs of the Wild West(docela slabota) a teď makají na Válce růží.
Co se Kráteru týče, nejvíce prý trpí na gameplayi. Má to nějaké podivné řešení a je to příliš repetitivní.
@Sinister (22.06.2012 00:42): V krabici nevím, ale na Steamu jsem to viděl.
Tahle hra vypadá úžasně! To je nezávislý projekt? Dá se sehnat i v krabici nebo jen download? Případně kde a za kolik download?