Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock
Ice-Pick Lodge
Ice-Pick Lodge
Ice-Pick Lodge
Ice-Pick Lodge
Ice-Pick Lodge
Ice-Pick Lodge
Ice-Pick Lodge
Ice-Pick Lodge
Ice-Pick Lodge
Ice-Pick Lodge
PC
04.10.2013
PC
04.10.2013
PC
04.10.2013
PC
04.10.2013
PC
04.10.2013
PS4
10.09.2015
Vita
23.02.2016
PC
04.10.2013
PS4
10.09.2015
Vita
23.02.2016
XOne
23.08.2017
PC
04.10.2013
PS4
10.09.2015
Vita
23.02.2016
XOne
23.08.2017
Switch
31.10.2018
PC
04.10.2013
iOS
05.03.2014
Android
14.05.2014
WPhone
16.09.2014
PS4
10.09.2015
Vita
23.02.2016
XOne
23.08.2017
Switch
31.10.2018
PC
04.10.2013
iOS
05.03.2014
Android
14.05.2014
WPhone
16.09.2014
PS4
10.09.2015
Vita
23.02.2016
XOne
23.08.2017
Switch
31.10.2018
PS5
kompatibilní
PC
04.10.2013
iOS
05.03.2014
Android
14.05.2014
WPhone
16.09.2014
PS4
10.09.2015
Vita
23.02.2016
XOne
23.08.2017
Switch
31.10.2018
PS5XboxX/S
kompatibilní
Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock Knock-Knock
Žánr
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne

V dvourozměrné hororové hříčce Knock-Knock se vžijete do postavy hocha se smrtelně bílým obličejem a ohromnými kruhy pod očima od věčné nevyspalosti. Má mrtvolný výraz a v ruce drží lucernu na svíčky. Jako příbytkem mu slouží opuštěný dřevěný domek, situovaný v lokalitě u hrůzu nahánějícího lesa.

Příčinou chlapcových "očních pytlů" jsou noční nájezdy příšer, které po setmění ožívají a podmaňují si prostory onoho osamělého obydlí. "Nespavec" dohání probdělý čas v noci ulehnutím za bílého dne, kdy střádá energii na večerní stráž.

Úkol je jasný, udržet se naživu pod hvězdami ozářeném nočním nebi, až do prvních zlatavých paprsků ranního slunce. Musíte být neustále v pohybu s rozsvícenou lucernou a vyvarovat se střetu s nezvanými "hosty". Současně je při obchůzkách potřeba domek průběžně opravovat, přestavovat a postupně získávat předměty odhalující nitro zápletky.
V dvourozměrné hororové hříčce Knock-Knock se vžijete do postavy hocha se smrtelně bílým obličejem a ohromnými kruhy pod očima od věčné nevyspalosti. Má mrtvolný výraz a v ruce drží lucernu na svíčky. Jako příbytek mu slouží opuštěný dřevěný domek, situovaný v lokalitě u hrůzu nahánějícího lesa.

Příčinou chlapcových "očních pytlů" jsou noční nájezdy příšer, které po setmění ožívají a podmaňují si prostory onoho osamělého obydlí. "Nespavec" dohání probdělý čas v noci ulehnutím za bílého dne, kdy střádá energii na večerní stráž.

Úkol je jasný, udržet se naživu pod hvězdami ozářeném nočním nebi, až do prvních zlatavých paprsků ranního slunce. Musíte být neustále v pohybu s rozsvícenou lucernou a vyvarovat se střetu s nezvanými "hosty". Současně je při obchůzkách potřeba domek průběžně opravovat, přestavovat a postupně získávat předměty odhalující nitro zápletky.
V dvourozměrné hororové hříčce Knock-Knock se vžijete do postavy hocha se smrtelně bílým obličejem a ohromnými kruhy pod očima od věčné nevyspalosti. Má mrtvolný výraz a v ruce drží lucernu na svíčky. Jako příbytek mu slouží opuštěný dřevěný domek, situovaný v lokalitě u hrůzu nahánějícího lesa.

Příčinou chlapcových "očních pytlů" jsou noční nájezdy příšer, které po setmění ožívají a podmaňují si prostory onoho osamělého obydlí. "Nespavec" dohání probdělý čas v noci ulehnutím za bílého dne, kdy střádá energii na večerní stráž.

Úkol je jasný, udržet se naživu pod hvězdami ozářeném nočním nebi, až do prvních zlatavých paprsků ranního slunce. Musíte být neustále v pohybu s rozsvícenou lucernou a vyvarovat se střetu s nezvanými "hosty". Současně je při obchůzkách potřeba domek průběžně opravovat, přestavovat a postupně získávat předměty odhalující nitro zápletky.
V dvourozměrné hororové hříčce Knock-Knock se vžijete do postavy hocha se smrtelně bílým obličejem a ohromnými kruhy pod očima od věčné nevyspalosti. Má mrtvolný výraz a v ruce drží lucernu na svíčky. Jako příbytek mu slouží opuštěný dřevěný domek, situovaný v lokalitě u hrůzu nahánějícího lesa.

Příčinou chlapcových "očních pytlů" jsou noční nájezdy příšer, které po setmění ožívají a podmaňují si prostory onoho osamělého obydlí. "Nespavec" dohání probdělý čas v noci ulehnutím za bílého dne, kdy střádá energii na večerní stráž.

Úkol je jasný, udržet se naživu pod hvězdami ozářeným nočním nebem až do prvních zlatavých paprsků ranního slunce. Musíte být neustále v pohybu s rozsvícenou lucernou a vyvarovat se střetu s nezvanými "hosty". Současně je při obchůzkách potřeba domek průběžně opravovat, přestavovat a postupně získávat předměty odhalující nitro zápletky.
V dvourozměrné hororové hříčce Knock-Knock se vžijete do postavy hocha se smrtelně bílým obličejem a ohromnými kruhy pod očima od věčné nevyspalosti. Má mrtvolný výraz a v ruce drží lucernu na svíčky. Jako příbytek mu slouží opuštěný dřevěný domek, situovaný v lokalitě u hrůzu nahánějícího lesa.

Příčinou chlapcových "očních pytlů" jsou noční nájezdy příšer, které po setmění ožívají a podmaňují si prostory onoho osamělého obydlí. "Nespavec" dohání probdělý čas v noci ulehnutím za bílého dne, kdy střádá energii na večerní stráž.

Úkol je jasný, udržet se naživu pod hvězdami ozářeným nočním nebem až do prvních zlatavých paprsků ranního slunce. Musíte být neustále v pohybu s rozsvícenou lucernou a vyvarovat se střetu s nezvanými "hosty". Současně je při obchůzkách potřeba domek průběžně opravovat, přestavovat a postupně získávat předměty odhalující nitro zápletky.
V dvourozměrné hororové hříčce Knock-Knock se vžijete do postavy hocha se smrtelně bílým obličejem a ohromnými kruhy pod očima od věčné nevyspalosti. Má mrtvolný výraz a v ruce drží lucernu na svíčky. Jako příbytek mu slouží opuštěný dřevěný domek, situovaný v lokalitě u hrůzu nahánějícího lesa.

Příčinou chlapcových "očních pytlů" jsou noční nájezdy příšer, které po setmění ožívají a podmaňují si prostory onoho osamělého obydlí. "Nespavec" dohání probdělý čas v noci ulehnutím za bílého dne, kdy střádá energii na večerní stráž.

Úkol je jasný, udržet se naživu pod hvězdami ozářeným nočním nebem až do prvních zlatavých paprsků ranního slunce. Musíte být neustále v pohybu s rozsvícenou lucernou a vyvarovat se střetu s nezvanými "hosty". Současně je při obchůzkách potřeba domek průběžně opravovat, přestavovat a postupně získávat předměty odhalující nitro zápletky.
V dvourozměrné hororové hříčce Knock-Knock se vžijete do postavy hocha se smrtelně bílým obličejem a ohromnými kruhy pod očima od věčné nevyspalosti. Má mrtvolný výraz a v ruce drží lucernu na svíčky. Jako příbytek mu slouží opuštěný dřevěný domek, situovaný v lokalitě u hrůzu nahánějícího lesa.

Příčinou chlapcových "očních pytlů" jsou noční nájezdy příšer, které po setmění ožívají a podmaňují si prostory onoho osamělého obydlí. "Nespavec" dohání probdělý čas v noci ulehnutím za bílého dne, kdy střádá energii na večerní stráž.

Úkol je jasný, udržet se naživu pod hvězdami ozářeným nočním nebem až do prvních zlatavých paprsků ranního slunce. Musíte být neustále v pohybu s rozsvícenou lucernou a vyvarovat se střetu s nezvanými "hosty". Současně je při obchůzkách potřeba domek průběžně opravovat, přestavovat a postupně získávat předměty odhalující nitro zápletky.
V dvourozměrné hororové hříčce Knock-Knock se vžijete do postavy hocha se smrtelně bílým obličejem a ohromnými kruhy pod očima od věčné nevyspalosti. Má mrtvolný výraz a v ruce drží lucernu na svíčky. Jako příbytek mu slouží opuštěný dřevěný domek, situovaný v lokalitě u hrůzu nahánějícího lesa.

Příčinou chlapcových "očních pytlů" jsou noční nájezdy příšer, které po setmění ožívají a podmaňují si prostory onoho osamělého obydlí. "Nespavec" dohání probdělý čas v noci ulehnutím za bílého dne, kdy střádá energii na večerní stráž.

Úkol je jasný, udržet se naživu pod hvězdami ozářeným nočním nebem až do prvních zlatavých paprsků ranního slunce. Musíte být neustále v pohybu s rozsvícenou lucernou a vyvarovat se střetu s nezvanými "hosty". Současně je při obchůzkách potřeba domek průběžně opravovat, přestavovat a postupně získávat předměty odhalující nitro zápletky.
V dvourozměrné hororové hříčce Knock-Knock se vžijete do postavy hocha se smrtelně bílým obličejem a ohromnými kruhy pod očima od věčné nevyspalosti. Má mrtvolný výraz a v ruce drží lucernu na svíčky. Jako příbytek mu slouží opuštěný dřevěný domek, situovaný v lokalitě u hrůzu nahánějícího lesa.

Příčinou chlapcových "očních pytlů" jsou noční nájezdy příšer, které po setmění ožívají a podmaňují si prostory onoho osamělého obydlí. "Nespavec" dohání probdělý čas v noci ulehnutím za bílého dne, kdy střádá energii na večerní stráž.

Úkol je jasný, udržet se naživu pod hvězdami ozářeným nočním nebem až do prvních zlatavých paprsků ranního slunce. Musíte být neustále v pohybu s rozsvícenou lucernou a vyvarovat se střetu s nezvanými "hosty". Současně je při obchůzkách potřeba domek průběžně opravovat, přestavovat a postupně získávat předměty odhalující nitro zápletky.
V dvourozměrné hororové hříčce Knock-Knock se vžijete do postavy hocha se smrtelně bílým obličejem a ohromnými kruhy pod očima od věčné nevyspalosti. Má mrtvolný výraz a v ruce drží lucernu na svíčky. Jako příbytek mu slouží opuštěný dřevěný domek, situovaný v lokalitě u hrůzu nahánějícího lesa.

Příčinou chlapcových "očních pytlů" jsou noční nájezdy příšer, které po setmění ožívají a podmaňují si prostory onoho osamělého obydlí. "Nespavec" dohání probdělý čas v noci ulehnutím za bílého dne, kdy střádá energii na večerní stráž.

Úkol je jasný, udržet se naživu pod hvězdami ozářeným nočním nebem až do prvních zlatavých paprsků ranního slunce. Musíte být neustále v pohybu s rozsvícenou lucernou a vyvarovat se střetu s nezvanými "hosty". Současně je při obchůzkách potřeba domek průběžně opravovat, přestavovat a postupně získávat předměty odhalující nitro zápletky.
Oficiální stránky hry (http://knock.ice-pick.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://knock.ice-pick.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://knock.ice-pick.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://knock.ice-pick.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://knock.ice-pick.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://knock.ice-pick.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://knock.ice-pick.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://knock.ice-pick.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://knock.ice-pick.com/index.html)
Oficiální stránky hry (http://knock.ice-pick.com/index.html)