Osmé a také poslední pokračování příběhů a her ze země Daventry od Roberty Williams.
Příběh začíná ve chvíli, kdy se Lucret, vůdce magické rasy na vzdušném ostrově, pomátl a bleskem zničil Masku věčnosti, která udržovala život na zemi, a ta se rozlétla na několik kousků - proměnil tak Daventry v mrtvou zemi bez života. Jediný, kdo zůstal naživu, je hráč v podobě mladíka Connora, který v té chvíli už držel v ruce jeden z fragmentů Masky věčnosti. Je tedy na něm, aby našel postupně další čtyři části Masky, vrátil ji na oltář na vzdušném ostrově a tím zachránil celou zemi.
Graficky je hra celá ve 3D na 3Space enginu od Dynamixu, který byl použit prvně právě zde. Celkově má hráč dojem, že je vše velice tmavé, ale to je záměr vývojářů, aby tak navodili atmosféru mrtvého světa. I postavy a světelné efekty zdařile tento směr podporují. Stejně tak atmosferická hudba, která je v každé části Daventry zcela jiná a přesně podchycující danou atmosféru.
Herní systém je vcelku rychle pochopitelný, zejména díky dobře zpracovanému systému nápovědy v raných začátcích hry, kdy vám automaticky skočí nápověda u každé akce, kterou jste ještě neměli možnost použít. Vývoj postavy se drží základních RPG prvků, kdy dostáváte za zabití nepřátel, splnění hádanek a úkolů zkušenosti, za které vám naskakují nové úrovně, přidávající životy, síla, obranu atd... Vývoj není komplikovaný a i pro zaryté odpůrce komplikovaných RPG je přijatelný. Dalším výrazným RPG prvkem je získávání lepších zbraní a zbroje a s tím spojené i jednoduché obchodování s NPC. Boje také nejsou nijak zvláště složité a sestávají se z vyndání zbraně a její použití levým myšítkem. Při stisku klávesy Shift je umožněn ještě jakýsi speciální útok danou zbraní a tím celá bojová věda končí.
Jak se vyjádřila sama autorka díla - paní Roberta Williams, Mask of Eternity je od samého začátku koncipována pro co nejširší okruh hráčů a tím se od ní nedají očekávat obsáhlé, propracované dialogy, složité hádanky, spousty předmětů a hlubší ponoření do příběhu, jako u předchozích sedmi čistě adventurních her, ale své příznivce si jistě našla.
Příběh začíná ve chvíli, kdy se Lucret, vůdce magické rasy na vzdušném ostrově, pomátl a bleskem zničil Masku věčnosti, která udržovala život na zemi, a ta se rozlétla na několik kousků - proměnil tak Daventry v mrtvou zemi bez života. Jediný, kdo zůstal naživu, je hráč v podobě mladíka Connora, který v té chvíli už držel v ruce jeden z fragmentů Masky věčnosti. Je tedy na něm, aby našel postupně další čtyři části Masky, vrátil ji na oltář na vzdušném ostrově a tím zachránil celou zemi.
Graficky je hra celá ve 3D na 3Space enginu od Dynamixu, který byl použit prvně právě zde. Celkově má hráč dojem, že je vše velice tmavé, ale to je záměr vývojářů, aby tak navodili atmosféru mrtvého světa. I postavy a světelné efekty zdařile tento směr podporují. Stejně tak atmosferická hudba, která je v každé části Daventry zcela jiná a přesně podchycující danou atmosféru.
Herní systém je vcelku rychle pochopitelný, zejména díky dobře zpracovanému systému nápovědy v raných začátcích hry, kdy vám automaticky skočí nápověda u každé akce, kterou jste ještě neměli možnost použít. Vývoj postavy se drží základních RPG prvků, kdy dostáváte za zabití nepřátel, splnění hádanek a úkolů zkušenosti, za které vám naskakují nové úrovně, přidávající životy, síla, obranu atd... Vývoj není komplikovaný a i pro zaryté odpůrce komplikovaných RPG je přijatelný. Dalším výrazným RPG prvkem je získávání lepších zbraní a zbroje a s tím spojené i jednoduché obchodování s NPC. Boje také nejsou nijak zvláště složité a sestávají se z vyndání zbraně a její použití levým myšítkem. Při stisku klávesy Shift je umožněn ještě jakýsi speciální útok danou zbraní a tím celá bojová věda končí.
Jak se vyjádřila sama autorka díla - paní Roberta Williams, Mask of Eternity je od samého začátku koncipována pro co nejširší okruh hráčů a tím se od ní nedají očekávat obsáhlé, propracované dialogy, složité hádanky, spousty předmětů a hlubší ponoření do příběhu, jako u předchozích sedmi čistě adventurních her, ale své příznivce si jistě našla.
Osmé a také poslední pokračování příběhů a her ze země Daventry od Roberty Williams.
Příběh začíná ve chvíli, kdy se Lucreto, vůdce magické rasy na vzdušném ostrově, pomátl a bleskem zničil Masku věčnosti, která udržovala život na zemi, a ta se rozlétla na několik kousků - proměnil tak Daventry v mrtvou zemi bez života. Jediný, kdo zůstal naživu, je hráč v podobě mladíka Connora, který v té chvíli už držel v ruce jeden z fragmentů Masky věčnosti. Je tedy na něm, aby našel postupně další čtyři části Masky, vrátil ji na oltář na vzdušném ostrově a tím zachránil celou zemi.
Graficky je hra celá ve 3D na 3Space enginu od Dynamixu, který byl použit prvně právě zde. Celkově má hráč dojem, že je vše velice tmavé, ale to je záměr vývojářů, aby tak navodili atmosféru mrtvého světa. I postavy a světelné efekty zdařile tento směr podporují. Stejně tak atmosferická hudba, která je v každé části Daventry zcela jiná a přesně podchycující danou atmosféru.
Herní systém je vcelku rychle pochopitelný, zejména díky dobře zpracovanému systému nápovědy v raných začátcích hry, kdy vám automaticky skočí nápověda u každé akce, kterou jste ještě neměli možnost použít. Vývoj postavy se drží základních RPG prvků, kdy dostáváte za zabití nepřátel, splnění hádanek a úkolů zkušenosti, za které vám naskakují nové úrovně, přidávající životy, sílu, obranu, atd. Vývoj není komplikovaný a i pro zaryté odpůrce komplikovaných RPG je přijatelný. Dalším výrazným RPG prvkem je získávání lepších zbraní a zbroje a s tím spojené jednoduché obchodování s NPC. Boje také nejsou nijak zvláště složité a sestávají z vyndání zbraně a jejím použití levým myšítkem. Při stisku další klávesy je umožněn ještě jakýsi speciální útok danou zbraní a tím celá bojová věda končí.
Jak se vyjádřila sama autorka díla - paní Roberta Williams, Mask of Eternity je od samého začátku koncipována pro co nejširší okruh hráčů a tím se od ní nedají očekávat obsáhlé, propracované dialogy, složité hádanky, spousty předmětů a hlubší ponoření do příběhu, jako u předchozích sedmi čistě adventurních her, ale své příznivce si jistě našla.
Příběh začíná ve chvíli, kdy se Lucreto, vůdce magické rasy na vzdušném ostrově, pomátl a bleskem zničil Masku věčnosti, která udržovala život na zemi, a ta se rozlétla na několik kousků - proměnil tak Daventry v mrtvou zemi bez života. Jediný, kdo zůstal naživu, je hráč v podobě mladíka Connora, který v té chvíli už držel v ruce jeden z fragmentů Masky věčnosti. Je tedy na něm, aby našel postupně další čtyři části Masky, vrátil ji na oltář na vzdušném ostrově a tím zachránil celou zemi.
Graficky je hra celá ve 3D na 3Space enginu od Dynamixu, který byl použit prvně právě zde. Celkově má hráč dojem, že je vše velice tmavé, ale to je záměr vývojářů, aby tak navodili atmosféru mrtvého světa. I postavy a světelné efekty zdařile tento směr podporují. Stejně tak atmosferická hudba, která je v každé části Daventry zcela jiná a přesně podchycující danou atmosféru.
Herní systém je vcelku rychle pochopitelný, zejména díky dobře zpracovanému systému nápovědy v raných začátcích hry, kdy vám automaticky skočí nápověda u každé akce, kterou jste ještě neměli možnost použít. Vývoj postavy se drží základních RPG prvků, kdy dostáváte za zabití nepřátel, splnění hádanek a úkolů zkušenosti, za které vám naskakují nové úrovně, přidávající životy, sílu, obranu, atd. Vývoj není komplikovaný a i pro zaryté odpůrce komplikovaných RPG je přijatelný. Dalším výrazným RPG prvkem je získávání lepších zbraní a zbroje a s tím spojené jednoduché obchodování s NPC. Boje také nejsou nijak zvláště složité a sestávají z vyndání zbraně a jejím použití levým myšítkem. Při stisku další klávesy je umožněn ještě jakýsi speciální útok danou zbraní a tím celá bojová věda končí.
Jak se vyjádřila sama autorka díla - paní Roberta Williams, Mask of Eternity je od samého začátku koncipována pro co nejširší okruh hráčů a tím se od ní nedají očekávat obsáhlé, propracované dialogy, složité hádanky, spousty předmětů a hlubší ponoření do příběhu, jako u předchozích sedmi čistě adventurních her, ale své příznivce si jistě našla.
Osmé a také poslední pokračování příběhů a her ze země Daventry od Roberty Williams.
Příběh začíná ve chvíli, kdy se Lucreto, vůdce magické rasy na vzdušném ostrově, pomátl a bleskem zničil Masku věčnosti, která udržovala život na zemi, a ta se rozlétla na několik kousků - proměnil tak Daventry v mrtvou zemi bez života. Jediný, kdo zůstal naživu, je hráč v podobě mladíka Connora, který v té chvíli už držel v ruce jeden z fragmentů Masky věčnosti. Je tedy na něm, aby našel postupně další čtyři části Masky, vrátil ji na oltář na vzdušném ostrově a tím zachránil celou zemi.
Herní systém je jednoduchý, zejména díky systému nápovědy v raných začátcích hry. Vývoj postavy se drží základních RPG prvků, kdy dostáváte za zabití nepřátel, splnění hádanek a úkolů zkušenosti, za které vám naskakují nové úrovně, přidávající životy, sílu, obranu, atd. Dalším výrazným RPG prvkem je získávání lepších zbraní a zbroje a s tím spojené jednoduché obchodování s NPC. Boje sestávají z vyndání zbraně a jejím použití levým myšítkem. Při stisku další klávesy je umožněn ještě jakýsi speciální útok danou zbraní.
Podle slov Roberty Williams byla Mask of Eternity od samého začátku koncipována pro co nejširší okruh hráčů a tím se od ní nedají očekávat prvky známé z předchozích sedmi čistě adventurních her této série. Graficky je hra celá ve 3D na 3Space enginu od Dynamixu, který byl použit prvně právě zde. Na první pohled tmavší vizuál je záměrem vývojářů, sloužící k navození atmosféry mrtvého světa.
Příběh začíná ve chvíli, kdy se Lucreto, vůdce magické rasy na vzdušném ostrově, pomátl a bleskem zničil Masku věčnosti, která udržovala život na zemi, a ta se rozlétla na několik kousků - proměnil tak Daventry v mrtvou zemi bez života. Jediný, kdo zůstal naživu, je hráč v podobě mladíka Connora, který v té chvíli už držel v ruce jeden z fragmentů Masky věčnosti. Je tedy na něm, aby našel postupně další čtyři části Masky, vrátil ji na oltář na vzdušném ostrově a tím zachránil celou zemi.
Herní systém je jednoduchý, zejména díky systému nápovědy v raných začátcích hry. Vývoj postavy se drží základních RPG prvků, kdy dostáváte za zabití nepřátel, splnění hádanek a úkolů zkušenosti, za které vám naskakují nové úrovně, přidávající životy, sílu, obranu, atd. Dalším výrazným RPG prvkem je získávání lepších zbraní a zbroje a s tím spojené jednoduché obchodování s NPC. Boje sestávají z vyndání zbraně a jejím použití levým myšítkem. Při stisku další klávesy je umožněn ještě jakýsi speciální útok danou zbraní.
Podle slov Roberty Williams byla Mask of Eternity od samého začátku koncipována pro co nejširší okruh hráčů a tím se od ní nedají očekávat prvky známé z předchozích sedmi čistě adventurních her této série. Graficky je hra celá ve 3D na 3Space enginu od Dynamixu, který byl použit prvně právě zde. Na první pohled tmavší vizuál je záměrem vývojářů, sloužící k navození atmosféry mrtvého světa.
Osmé a také poslední pokračování příběhů a her ze země Daventry od Roberty Williams.
Příběh začíná ve chvíli, kdy se Lucreto, vůdce magické rasy na vzdušném ostrově, pomátl a bleskem zničil Masku věčnosti, která udržovala život na zemi, a ta se rozlétla na několik kousků - proměnil tak Daventry v mrtvou zemi bez života. Jediný, kdo zůstal naživu, je hráč v podobě mladíka Connora, který v té chvíli už držel v ruce jeden z fragmentů Masky věčnosti. Je tedy na něm, aby našel postupně další čtyři části Masky, vrátil ji na oltář na vzdušném ostrově a tím zachránil celou zemi.
Herní systém je jednoduchý, zejména díky systému nápovědy v raných začátcích hry. Vývoj postavy se drží základních RPG prvků, kdy dostáváte za zabití nepřátel, splnění hádanek a úkolů zkušenosti, za které vám naskakují nové úrovně, přidávající životy, sílu, obranu, atd. Dalším výrazným RPG prvkem je získávání lepších zbraní a zbroje a s tím spojené jednoduché obchodování s NPC. Boje sestávají z vyndání zbraně a jejím použití levým myšítkem. Při stisku další klávesy je umožněn ještě jakýsi speciální útok danou zbraní.
Podle slov Roberty Williams byla Mask of Eternity od samého začátku koncipována pro co nejširší okruh hráčů a tím se od ní nedají očekávat prvky známé z předchozích sedmi čistě adventurních her této série. Graficky je hra celá ve 3D na 3Space enginu od Dynamixu, který byl použit prvně právě zde. Na první pohled tmavší vizuál je záměrem vývojářů, sloužící k navození atmosféry mrtvého světa.
Příběh začíná ve chvíli, kdy se Lucreto, vůdce magické rasy na vzdušném ostrově, pomátl a bleskem zničil Masku věčnosti, která udržovala život na zemi, a ta se rozlétla na několik kousků - proměnil tak Daventry v mrtvou zemi bez života. Jediný, kdo zůstal naživu, je hráč v podobě mladíka Connora, který v té chvíli už držel v ruce jeden z fragmentů Masky věčnosti. Je tedy na něm, aby našel postupně další čtyři části Masky, vrátil ji na oltář na vzdušném ostrově a tím zachránil celou zemi.
Herní systém je jednoduchý, zejména díky systému nápovědy v raných začátcích hry. Vývoj postavy se drží základních RPG prvků, kdy dostáváte za zabití nepřátel, splnění hádanek a úkolů zkušenosti, za které vám naskakují nové úrovně, přidávající životy, sílu, obranu, atd. Dalším výrazným RPG prvkem je získávání lepších zbraní a zbroje a s tím spojené jednoduché obchodování s NPC. Boje sestávají z vyndání zbraně a jejím použití levým myšítkem. Při stisku další klávesy je umožněn ještě jakýsi speciální útok danou zbraní.
Podle slov Roberty Williams byla Mask of Eternity od samého začátku koncipována pro co nejširší okruh hráčů a tím se od ní nedají očekávat prvky známé z předchozích sedmi čistě adventurních her této série. Graficky je hra celá ve 3D na 3Space enginu od Dynamixu, který byl použit prvně právě zde. Na první pohled tmavší vizuál je záměrem vývojářů, sloužící k navození atmosféry mrtvého světa.
Osmé a také poslední pokračování příběhů a her ze země Daventry od Roberty Williams.
Příběh začíná ve chvíli, kdy se Lucreto, vůdce magické rasy na vzdušném ostrově, pomátl a bleskem zničil Masku věčnosti, která udržovala život na zemi, a ta se rozlétla na několik kousků - proměnil tak Daventry v mrtvou zemi bez života. Jediný, kdo zůstal naživu, je hráč v podobě mladíka Connora, který v té chvíli už držel v ruce jeden z fragmentů Masky věčnosti. Je tedy na něm, aby našel postupně další čtyři části Masky, vrátil ji na oltář na vzdušném ostrově a tím zachránil celou zemi.
Herní systém je jednoduchý, zejména díky systému nápovědy v raných začátcích hry. Vývoj postavy se drží základních RPG prvků, kdy dostáváte za zabití nepřátel, splnění hádanek a úkolů zkušenosti, za které vám naskakují nové úrovně, přidávající životy, sílu, obranu atd. Dalším výrazným RPG prvkem je získávání lepších zbraní a zbroje a s tím spojené jednoduché obchodování s NPC. Boje sestávají z vyndání zbraně a jejím použití levým myšítkem. Při stisku další klávesy je umožněn ještě jakýsi speciální útok danou zbraní.
Podle slov Roberty Williams byla Mask of Eternity od samého začátku koncipována pro co nejširší okruh hráčů a tím se od ní nedají očekávat prvky známé z předchozích sedmi čistě adventurních her této série. Graficky je hra celá ve 3D na 3Space enginu od Dynamixu, který byl použit prvně právě zde. Na první pohled tmavší vizuál je záměrem vývojářů, sloužící k navození atmosféry mrtvého světa.
Příběh začíná ve chvíli, kdy se Lucreto, vůdce magické rasy na vzdušném ostrově, pomátl a bleskem zničil Masku věčnosti, která udržovala život na zemi, a ta se rozlétla na několik kousků - proměnil tak Daventry v mrtvou zemi bez života. Jediný, kdo zůstal naživu, je hráč v podobě mladíka Connora, který v té chvíli už držel v ruce jeden z fragmentů Masky věčnosti. Je tedy na něm, aby našel postupně další čtyři části Masky, vrátil ji na oltář na vzdušném ostrově a tím zachránil celou zemi.
Herní systém je jednoduchý, zejména díky systému nápovědy v raných začátcích hry. Vývoj postavy se drží základních RPG prvků, kdy dostáváte za zabití nepřátel, splnění hádanek a úkolů zkušenosti, za které vám naskakují nové úrovně, přidávající životy, sílu, obranu atd. Dalším výrazným RPG prvkem je získávání lepších zbraní a zbroje a s tím spojené jednoduché obchodování s NPC. Boje sestávají z vyndání zbraně a jejím použití levým myšítkem. Při stisku další klávesy je umožněn ještě jakýsi speciální útok danou zbraní.
Podle slov Roberty Williams byla Mask of Eternity od samého začátku koncipována pro co nejširší okruh hráčů a tím se od ní nedají očekávat prvky známé z předchozích sedmi čistě adventurních her této série. Graficky je hra celá ve 3D na 3Space enginu od Dynamixu, který byl použit prvně právě zde. Na první pohled tmavší vizuál je záměrem vývojářů, sloužící k navození atmosféry mrtvého světa.