Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
DLC Legend of Dead Kel určitě představuje pro Kingdoms of Amalur: Reckoning značné zpestření. V první řadě je určitě příjemné spatřit nové prostředí a nestvůry, ale to co mě skutečně zaujalo je budování vlastní pevnosti. Vždy když mám ve hře možnost získat vlastní pevnost, ať už se jedná o nějaký kamenný hrad, nebo třeba jen nějakou budovu tak vždy tuto možnost využiju. Mám rád v rpgčkách, když máte nějaké místo, které můžete považovat za své vlastní a hromadit tam své cennosti. Je sice pravda, že už v původní hra dávala možnost získat několik baráčků, ale jednalo se spíše o menší domečky s truhlou, sice lepší než nic, ale s pevností na ostrově se to nedá srovnávat. Můžete si v ní totiž vytvořit vlastní knihovnu, kovárnu, trůnní sál i kotce pro zvířata, která když si vytrénujete, vám budou poskytovat určité bonusy. Díky vlastnictví pevnosti se však stáváte také svrchovaným vládcem ostrova, což vám dává přístup k několika diplomatickým misím, které považuji za další zajímavé zpestření. Můžete například díky tomu vytvořit spojenectví s okolními ostrovy, nebo některému z okolních ostrovů vyhlásit válku.

Příběh DLCčka není moc zajímavý, celá zápletka se motá jen kolem piráta, který ohrožuje tento ostrov a vy ho musíte vyřídit, ale je to zajímavé odpoutání od zajímavější hlavní dějové linie hry.

Poslední věcí, která určitě mnohým lidem udělala radost, ale mě přišla naprosto zbytečná, je velké množství setů. Mezitím co v základní hře si sestavit set není žádná sranda (pokud nemáte DLC, které vám do začátku dá set na každou postavu) na tomto ostrově narazíte asi na 5 setů, které najdete snad vždy kompletní. Naštěstí jsem toto DLC odehrával až po dojetí hlavní linie na téměř maximálním levelu, takže žádný ze setů nebyl tak užitečný, jako ten můj, ale i tak bych spíše ocenil, kdyby na ostrově byl třeba jen jeden, nebo dva sety, které by bylo alespoň trochu obtížné složit.

Pro: pevnost, spousta dalších nepovinných questů

Proti: zbytečně moc setů, strnulý příběh

+10