Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Marco je vlastně správně označený jako vývojář z Islandu, protože na Islandu žije. Ale jinak je to Ital :)
New lands konecne na ios. Ale ty kurvy za to chteji $9.99 coz je 2x vic nez by to melo stat.
Nejvíc frustrující je, když po dvou hodinách hraní zničím na pravé straně oba portály, na levé zaútočím úspěšně na třetí, přičemž mi ale při protiútoku zničí celou levou stranu obrany a když se jí pak snažím všemožně doplnit, tak zjistím, že noví lučišníci mi nechodí doleva, kde jsou nejvíc potřeba, ale obsazují nelogicky věže na pravé straně, kde mi jsou uplně k ničemu.... ach, nemám sílu to hrát znovu, pokud to takhle funguje. :(
rytíři jsou na tankování při útoku na portály, protože potvory vybíhaj po malých skupinkách, ale jakmile je portál zničen, tak celá výprava je zničena během pár vteřin. Při obraně království během rudých nocí je to obdobné. Pokud padne zeď (občas AI jim zavelí se stáhnout, když už zeď blízko zničení) a jsou to hordy, tak padnou během chvilky. Proti trolům taky nic nezmůžou, ty je třeba rozstřílet lučištníky s bonusem. Jediné, co jsem si možná všiml, je jejich odolnost proti lítacím potvorám.
Dobrý trikem je při zničení portálu nebo rudých nocí naházet na zem nějaký zlaťáky (prachy v týhle fázi hry nejsou problém, lidi jsou) a mírně zredukovat ty hordy. Často to pomáhá katapultům, který se pak líp strefují.
Dost nepříjemný jsou trollové házející šutry, ale ti vždycky přišli až hlavní voj hordy byl rozstřílen. V týhle chvíli je dobrý vyběhnout s králem/královnou těsně k nim a nalákat je na sebe. Opět se pak lépe strefuje katapult. Obdobný trik platí pro létavce, i když ti útočí mezi prvními.
@Longin (18.05.2016 19:27): tak cekal bych, ze farmari tam nepolezou kdyz nemaji pred sebou aspon jednu hradbu ale tak to asi nefunguje. Rytiri taky nejsou zadna vyhra, minule mi je rozjebali behem 3 vterin. Spis doufam ze snizili pocet nepratel co leze z portalu behem dne.
@ugraugra (24.03.2016 10:51): zrovna před chvilkou jsem to dohrál, ale verzi 1.1 Některé novinky jsou podle mě až moc velký berličky (nelimitovanej počet rytířů).
Dohráno 56. den (první dva portály zničeny v průběhu 20-32 dne, třetí 45).
Nějaký tipy:
-Dost dobrý je na první tři portály útočit hned po rudým měsící, protože následující noc potvory neútočí. Pokud vás tyto útoky úplně decimují, že ráno vám trollové klepou na dveře hradu, tak děláte něco špatně :D
-zezačátku se vůbec nevyplatí upgradovat farmy na druhý level, protože potřebujete mít farmáře v bezpečí (jejich ztráty se draze nahrazují). Upgrade je vhodný, když mají před sebou alespoň dvě obranné linie
-nekácejte příliš lesy, ať máte zdroj poddaných
-ve finální fázi je zásadní mít aktivní upgrady pro lukostřelce a budovy a mít rozběhnutou ekonomiku, kdy veškeré ztráty se rychle nahradí
Týjo, konečně běhají, takže je to všechno svižnější a už nepostávají kolem a nenechávají se zabít!
Potřebuju Dělníky? Mám plnou prdel rolníků. Potřebuju lučištníky? Mám plnou prdel dělníků. Potřebuju rolníky? Mám plnou prdel lučištníků... Kdyby tak nějak šli bourat věci a uvolňovat lidi z aktivní profese :/
Update 1.20
All characters can now run. They will run if they need to get to a job, or run away if they are threatened by enemies.
The AI has had a complete overhaul, it should process much faster and with less glitches. This means game runs significantly smoother under most conditions, even late in the game when many enemies show up.
New menu with more options: change sound / music volume separately. Allow change zoom level if available.
Collision resolution has been improved to decrease lag with many coins.
Saving (by quitting the game) is possible at night and in combat.
Borders aren’t moved while a wall is under construction. This means archers will stay in position while walls are upgraded.
Knights will retreat to an intact wall if the outer wall takes too much damage.
Knight attack procedure makes them more consistent.
Overhaul for the boss monster.
Allow an unlimited number of knights to be built.
Many, many fixes for bugs from the forums.
New (faster) horses.


Vypadá to fakt dobře, asi tomu dám šanci a zkusím to znova dohrát. Zrovna tady mě mrzí, že jsem musel dát jen 50 %.
podle youtube to už spoustu lidí dohrálo, ale přijde mi, že je to dost o štěstí - na poslední chvíli katapult sejme armádu zmrdů s trollem před zničením hradby, obchodník doplní skladiště nástrojů, co zrovna potřebujete...
Před chvíli jsem vyrazil zničit portál...normální strategie je doprovázet útočící vojáky s plným měšcem, který pak vysypete po rozbití portálu na zem kvůli redukci obrovské armády, co se z něho vyvalí...no a co se nestane, nějakej zmrd přeskočí moji skupinu bojovníku, párkrát to mě bouchne, korunka odletí k směrem k portálu, kterou jinej zmrd sebere a game over...uninstall.
@ugraugra (24.11.2015 16:48): Mě právě nenapadlo, že ve dne na mě z toho portálu vyběhne horda. Vím, že občas z něho vylezou zmetci v řádu jednotek, tehdy pomáhá házet mince na zem, ale tohle se odehrálo tak rychle a tak těsně blízko, že jsem se nestačil divit. On tam vlastně nebyl cíl přímo portál zničit v tu chvíli, ale jenom se dostat za něj, kde je socha, kterou jsem chodíval upgradovat (jestli se to tak dá nazvat :)). Nicméně v momentě, kdy armáda vyruší takřka jakékoli útoky na základnu (nebo alespoň jejich spolehlivou většinu), tak nastane moment, kdy udělám takovouhle chybu... jáj....
@TRIAn29 (24.11.2015 16:08): Nemáš běhat sám k portálu :D A když už to uděláš, tak můžeš hodit na zem mince, čímž se potvor zbavíš.

Tohle je podle mě dost velkej problém. Kdyby potvory opravdu vybíhali jen v noci a ne pokaždé, když se přiblížíš/zaútočíš na portál, tak by to šlo v pohodě dohrát.
Tak jsem to zase na několikrát rozjel... jeden zhruba dvouhodinový pokus vypadal docela slibně, vybudoval jsem si solidní armádu lukostřelců na pravé i levé straně a pomalu si myslel, že je vše ok. A světe div se, skončil jsem ne v noci, ale ve dne, kdy na mě vyběhl jeden zmetek přímo z portálu, následován asi dalšími deseti. Tak jsem skončil, zatímco moje početná armáda se tísnila v obranném pásmu a farmáři pracovali jako o život....
@TRIAn29 (08.11.2015 21:54): jak rikam, zaklad je mason upgrade plus pri bloodmoonech chodit k oltarům a buffovat bud obranu nebo utok, idealne oboje. Blbe je, kdyz ti hra vygeneruje oba oltare nekde na kraji mapy.
@ugraugra (08.11.2015 21:28): Nekoupil,.. nenapadlo mě, že placený upgrade bude nějak řešit lepší možnost přežití.

Je to tak, že stávající verze je hodně těžko hratelná, o to spíš mě to mrzí, protože chvílema mě ta hra opravdu bavila. Do té doby, než x krát skončím na nule a říkám si, jestli má vůbec cenu pokračovat, když každý další pokus končí stejně. No nic, snad někdy vyjde nějaký patch, který tu hratelnost bude řešit, do té doby (alespoň pro mě) nemá cenu v hraní pokračovat.

Ironií mi přišly achievementy typu "dočkej se 20. dne", .... "dočkej se 50. dne", když ať dělám co dělám, tak nad těch 25 nedostanu. Tam už asi bylo opravdu otázkou náhody, že mě ještě nedostali, jinak se mi vcelku běžně stávalo, že jsem končil i kolem toho 18. dne.
@TRIAn29 (08.11.2015 20:37): funguje tu permadeath, uklada se to jen pri ukonceni hry a manual save tam je asi pro pripad ze by vypadla elektrina, jinak nevim k cemu tam je :)

Predpokladám ze si nekoupil stone mason upgrade, abys mohl stavet kamenne zdi. Bez toho se daleko nedostanes...
@ugraugra (07.11.2015 17:14): Já jsem se dostal k nějakému cca. 20. dni, ale i přes opakované pokusy jsem se výš nedostal. Marně přemýšlím nad tím, jak se Ti povedlo dostat tak daleko :) Možná to je jenom moje nepochopení save systému, který jsem vůbec nepochopil (možnost hru uložit bez možnosti ji znovu rozjet). Zkoušel jsem rozdílné typy strategií, ale vždy jsem nakonec skončil. Pokud se to stane několikrát, člověk už těžko bere motivaci to vše opakovat a snažit se znovu.
Geez, ta hra je strašně špatně vybalancovaná. Dosáhl jsem stádia, kdy jsem v nějakém 35. dnu a mám tolik zlatáků že nevím co s nima, ale přesto nejsem schopnej zničit ty podělaný portály, protože jakmile se k nim přiblíží můj oddíl, tak si je trollové daj k snídani. Co tak čtu, tak čím dříve se na portály zaútočí, tím je snažší je zničit (leze z nich méně potvor).