Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Killing Room

20.10.2016
62
7 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Killing Room je rogue-like střílečka od českých Alda Games. Hra je zasazena do dekadentní nepříliš vzdálené budoucnosti. Lidstvo se baví reality show, v níž musí soutěžící bojovat v bludištích o holý život s hordami nepřátel. Hráč se stává právě takovým soutěžícím a prochází jednotlivými procedurálně generovanými úrovněmi. Bojuje přitom s různými podivnými monstry, mutanty nebo oživlými sochami.

Hráč k boji využije celý arzenál zbraní. K dispozici jsou pistole, útočné pušky, brokovnice, ale i poněkud výbušnější zbraně. Taktéž lze narazit i na plácačku na mouchy nebo zahradnické nůžky. Proti nepřátelům lze využít i prostředí, které tvoří vybuchující barely či pasti, do nichž je možné nepřítele nalákat. Hráč si přitom musí dávat pozor na sympatie publika. Vše, co hráč udělá se publiku bude líbit, nebo také nemusí. Podle toho pak obdrží body, které mu další hru mohou zjednodušit nebo naopak. Hra přitom umožňuje streamování, kdy hráč může mít "živé publikum" ze skutečných hráčů.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
Skvělá béčková řežba z českých luhů a sídlišť. Jak jsem po Zigguratu zjistil, podobní FPS-roguelite kříženci mi přesně sedí. Trocha toho tančení kolem pastí zatímco mě z dálky bombardují sněhuláci. Špetka toho modlení, aby se konečně objevila kachnička a né další budka pro sebevrahy. Samozřejmě opáčko ze slovníku nádavek, páč umírání přichází často a kolikrát nečekaně. A v neposledku se mi líbil i drsnější humor, který hlavně v popiskách předmětů sedí.

Ano, některé negativní předměty jsou skutečně nemilosrdné a občas jste nuceni se slzou v oku dopajdat (při předmětu amputace doslova) k nejbližšímu explozivnímu barelu a ukončit to brokovnicí. Ale opatrným postupem se dá podobným čárám přes rozpočet vyhnout. Tudíž největší zlo pro mě byla technická stránka (engine?), poklesy fps (obzvlášť nepříjemný úsek byl kolem 6. bosse), asi dva pády do Windows a zasekávání postavy v okolních předmětech - v boji to většinou znamenalo smrt, mimo boj to bylo smutnější, že se mi v jednom případě ani nepovedlo z té skříně vysoukat a bez možnosti hnutí z místa jsem byl nucen restartovat postup.

Pro: balanc mezi náhodou a učením správného postupu, humor, solidní množství předmětů, fungující systém popularity.

Proti: technické zádrhely, menší počet typů místností a prostředí, některé zabijácké předměty, většina nezákladních zbraní a jejich perky mají nízké využití

+12