Tak tahle hospodská hádka se trochu zvrtla, ze středověké krčmy vyráží několik postav, aby svůj vyostřený spor vyřešily pomocí podomácku vyrobených obrněných katapultů.
Hra pochází z dílny českých NoSense (tvůrci adventury Dračí Historie), jedná se o jednoduchou akční hru. Na shora viděných mapách proti sobě bojují 2-4 hráči, AI lze nahradit kamarády (pouze na jednom počítači). Úrovně zabírají pouze jednu obrazovku a cílem hry je zůstat na bojišti jako poslední pohybu schopný. Ničením nepřátelských katapultů hráči získávají peníze, za které si mezi úrovněmi můžou nakupovat silnější zbraně, munici a štíty. Zbraně se náhodně objevují i v bednách na bojištích.
Hra obsahuje editor vlastních úrovní.
Inspirovali se lidé z NoSense Scorched Earth nebo prvními Worms? Tak jako tak, k těmto dvěma titulům bych Katapult přirovnal nejlépe. Jedna obrazovka, tančíky, pidi překážky, mini miny, bedničky s bonusy a lidičkové (tak ne, jsou to prasata - aspoň si můžete udělat přestavu o tom, jak velké to všechno je) co se rozprsknou v krvavý flek, pokud je přejedete. Do toho si započítejte nějaké ty zvuky, animace s postavami, které by jako z oka vypadly těm z Gobliiins - ale ani jednoho jsem si moc neužil, hra se mi během animací (a během explozí) pravidelně sekala.
EDIT: A hraje se to na rozdíl od titulů zmíněných v první větě v reálném čase!
Katapult obsahuje i jednoduchý editor, ve kterém si potenciální zájemce může vytvořit vlastní mapu a třeba ji celou zasypat sračkami. Bez legrace, v těch několika možných předmětech co je možné napasovat do mapy je i nahnědlá hromádka takto nazvaná...
EDIT: A hraje se to na rozdíl od titulů zmíněných v první větě v reálném čase!
Katapult obsahuje i jednoduchý editor, ve kterém si potenciální zájemce může vytvořit vlastní mapu a třeba ji celou zasypat sračkami. Bez legrace, v těch několika možných předmětech co je možné napasovat do mapy je i nahnědlá hromádka takto nazvaná...