Plošinovka Jump King pojednává to tom, kterak se titulní rytíř bez bázně a hany vydal za dobrodružstvím jen chvilku poté, co zaslechl zvěst, že kdesi nahoře na samém vrcholu věže dlí extra sexy šťabajzna. Jedinou překážku v cestě vzhůru pro něj představují plošinky, na něž musí udatný rek doskákat. To se jistě neobejde bez držkopádů, ale cožpak by něco takového mohlo zastavit nadrženého atleta v brnění od získání jeho vysněné budoucí vyvolené?
Herní mechanismy jsou prosté - pro skok hráč musí držet tlačítko, po jehož uvolnění rytíř vyskočí, přičemž do jakého směru a jaké výšky se mu skok povede závisí na směrových šipkách a délce držení. Ovšem když už je hrdina ve vzduchu, akci nelze vzít zpět a hráč pak už jen může pozorovat, zda skokan doskočí na požadované místo nebo cíl mine a spadne dolů. Hrdina nemůže umřít, ale při skocích po vertikálně designovaném světě se také může stát, že spadne úplně dolů na začátek hry a proto nutné předem taktizovat, zvážit situaci a mistrovsky zvládnout na první pohled jednoduché skákací mechaniky.
Herní mechanismy jsou prosté - pro skok hráč musí držet tlačítko, po jehož uvolnění rytíř vyskočí, přičemž do jakého směru a jaké výšky se mu skok povede závisí na směrových šipkách a délce držení. Ovšem když už je hrdina ve vzduchu, akci nelze vzít zpět a hráč pak už jen může pozorovat, zda skokan doskočí na požadované místo nebo cíl mine a spadne dolů. Hrdina nemůže umřít, ale při skocích po vertikálně designovaném světě se také může stát, že spadne úplně dolů na začátek hry a proto nutné předem taktizovat, zvážit situaci a mistrovsky zvládnout na první pohled jednoduché skákací mechaniky.
Plošinovka Jump King pojednává to tom, kterak se titulní rytíř bez bázně a hany vydal za dobrodružstvím jen chvilku poté, co zaslechl zvěst, že kdesi nahoře na samém vrcholu věže dlí extra sexy šťabajzna. Jedinou překážku v cestě vzhůru pro něj představují plošinky, na něž musí udatný rek doskákat. To se jistě neobejde bez držkopádů, ale cožpak by něco takového mohlo zastavit nadrženého atleta v brnění od získání jeho vysněné budoucí vyvolené?
Herní mechanismy jsou prosté - pro skok hráč musí držet tlačítko, po jehož uvolnění rytíř vyskočí, přičemž do jakého směru a jaké výšky se mu skok povede závisí na směrových šipkách a délce držení. Ovšem když už je hrdina ve vzduchu, akci nelze vzít zpět a hráč pak už jen může pozorovat, zda skokan doskočí na požadované místo nebo cíl mine a spadne dolů. Hrdina nemůže umřít, ale při skocích po vertikálně designovaném světě se také může stát, že spadne úplně dolů na začátek hry a proto nutné předem taktizovat, zvážit situaci a mistrovsky zvládnout na první pohled jednoduché skákací mechaniky.
Herní mechanismy jsou prosté - pro skok hráč musí držet tlačítko, po jehož uvolnění rytíř vyskočí, přičemž do jakého směru a jaké výšky se mu skok povede závisí na směrových šipkách a délce držení. Ovšem když už je hrdina ve vzduchu, akci nelze vzít zpět a hráč pak už jen může pozorovat, zda skokan doskočí na požadované místo nebo cíl mine a spadne dolů. Hrdina nemůže umřít, ale při skocích po vertikálně designovaném světě se také může stát, že spadne úplně dolů na začátek hry a proto nutné předem taktizovat, zvážit situaci a mistrovsky zvládnout na první pohled jednoduché skákací mechaniky.
Plošinovka Jump King pojednává to tom, kterak se titulní rytíř bez bázně a hany vydal za dobrodružstvím jen chvilku poté, co zaslechl zvěst, že kdesi nahoře na samém vrcholu věže dlí extra sexy šťabajzna. Jedinou překážku v cestě vzhůru pro něj představují plošinky, na něž musí udatný rek doskákat. To se jistě neobejde bez držkopádů, ale cožpak by něco takového mohlo zastavit nadrženého atleta v brnění od získání jeho vysněné budoucí vyvolené?
Herní mechanismy jsou prosté - pro skok hráč musí držet tlačítko, po jehož uvolnění rytíř vyskočí, přičemž do jakého směru a jaké výšky se mu skok povede závisí na směrových šipkách a délce držení. Ovšem když už je hrdina ve vzduchu, akci nelze vzít zpět a hráč pak už jen může pozorovat, zda skokan doskočí na požadované místo nebo cíl mine a spadne dolů. Hrdina nemůže umřít, ale při skocích po vertikálně designovaném světě se také může stát, že spadne úplně dolů na začátek hry a proto nutné předem taktizovat, zvážit situaci a mistrovsky zvládnout na první pohled jednoduché skákací mechaniky.
Herní mechanismy jsou prosté - pro skok hráč musí držet tlačítko, po jehož uvolnění rytíř vyskočí, přičemž do jakého směru a jaké výšky se mu skok povede závisí na směrových šipkách a délce držení. Ovšem když už je hrdina ve vzduchu, akci nelze vzít zpět a hráč pak už jen může pozorovat, zda skokan doskočí na požadované místo nebo cíl mine a spadne dolů. Hrdina nemůže umřít, ale při skocích po vertikálně designovaném světě se také může stát, že spadne úplně dolů na začátek hry a proto nutné předem taktizovat, zvážit situaci a mistrovsky zvládnout na první pohled jednoduché skákací mechaniky.
Plošinovka Jump King pojednává to tom, kterak se titulní rytíř bez bázně a hany vydal za dobrodružstvím jen chvilku poté, co zaslechl zvěst, že kdesi nahoře na samém vrcholu věže dlí extra sexy šťabajzna. Jedinou překážku v cestě vzhůru pro něj představují plošinky, na něž musí udatný rek doskákat. To se jistě neobejde bez držkopádů, ale cožpak by něco takového mohlo zastavit nadrženého atleta v brnění od získání jeho vysněné budoucí vyvolené?
Herní mechanismy jsou prosté - pro skok hráč musí držet tlačítko, po jehož uvolnění rytíř vyskočí, přičemž do jakého směru a jaké výšky se mu skok povede závisí na směrových šipkách a délce držení. Ovšem když už je hrdina ve vzduchu, akci nelze vzít zpět a hráč pak už jen může pozorovat, zda skokan doskočí na požadované místo nebo cíl mine a spadne dolů. Hrdina nemůže umřít, ale při skocích po vertikálně designovaném světě se také může stát, že spadne úplně dolů na začátek hry a proto nutné předem taktizovat, zvážit situaci a mistrovsky zvládnout na první pohled jednoduché skákací mechaniky.
Herní mechanismy jsou prosté - pro skok hráč musí držet tlačítko, po jehož uvolnění rytíř vyskočí, přičemž do jakého směru a jaké výšky se mu skok povede závisí na směrových šipkách a délce držení. Ovšem když už je hrdina ve vzduchu, akci nelze vzít zpět a hráč pak už jen může pozorovat, zda skokan doskočí na požadované místo nebo cíl mine a spadne dolů. Hrdina nemůže umřít, ale při skocích po vertikálně designovaném světě se také může stát, že spadne úplně dolů na začátek hry a proto nutné předem taktizovat, zvážit situaci a mistrovsky zvládnout na první pohled jednoduché skákací mechaniky.
Plošinovka Jump King pojednává to tom, kterak se titulní rytíř bez bázně a hany vydal za dobrodružstvím jen chvilku poté, co zaslechl zvěst, že kdesi nahoře na samém vrcholu věže dlí extra sexy šťabajzna. Jedinou překážku v cestě vzhůru pro něj představují plošinky, na něž musí udatný rek doskákat. To se jistě neobejde bez držkopádů, ale cožpak by něco takového mohlo zastavit nadrženého atleta v brnění od získání jeho vysněné budoucí vyvolené?
Herní mechanismy jsou prosté - pro skok hráč musí držet tlačítko, po jehož uvolnění rytíř vyskočí, přičemž do jakého směru a jaké výšky se mu skok povede závisí na směrových šipkách a délce držení. Ovšem když už je hrdina ve vzduchu, akci nelze vzít zpět a hráč pak už jen může pozorovat, zda skokan doskočí na požadované místo nebo cíl mine a spadne dolů. Hrdina nemůže umřít, ale při skocích po vertikálně designovaném světě se také může stát, že spadne úplně dolů na začátek hry a proto nutné předem taktizovat, zvážit situaci a mistrovsky zvládnout na první pohled jednoduché skákací mechaniky.
Postupem času vývojáři do hry zakomponovali zdarma dvě nová rozšíření v podobě dvou nových věží, na jejichž vrcholcích se nachází nové princezny. K dosažení vrcholů obou věží pak bude chrabrý rytíř potřebovat mnohem více umu, štěstí a především nervů než v případě původní mapy. Rozšíření je potřeba aktivovat v menu a následně se otevře v určitém místě přístup k dané věži. V případě prvního rozšíření jménem New Babe+ je potřeba v původní mapě sledovat bílého ptáka až do 4. lokace nesoucí jméno Bargainburg, kde hráče navede přímo do průchodu k nové věži. Vstup do druhého rozšíření jménem Ghost of the Babe je pak hned v 3. obrazovce první lokace a je naznačeno světelnou září.
Herní mechanismy jsou prosté - pro skok hráč musí držet tlačítko, po jehož uvolnění rytíř vyskočí, přičemž do jakého směru a jaké výšky se mu skok povede závisí na směrových šipkách a délce držení. Ovšem když už je hrdina ve vzduchu, akci nelze vzít zpět a hráč pak už jen může pozorovat, zda skokan doskočí na požadované místo nebo cíl mine a spadne dolů. Hrdina nemůže umřít, ale při skocích po vertikálně designovaném světě se také může stát, že spadne úplně dolů na začátek hry a proto nutné předem taktizovat, zvážit situaci a mistrovsky zvládnout na první pohled jednoduché skákací mechaniky.
Postupem času vývojáři do hry zakomponovali zdarma dvě nová rozšíření v podobě dvou nových věží, na jejichž vrcholcích se nachází nové princezny. K dosažení vrcholů obou věží pak bude chrabrý rytíř potřebovat mnohem více umu, štěstí a především nervů než v případě původní mapy. Rozšíření je potřeba aktivovat v menu a následně se otevře v určitém místě přístup k dané věži. V případě prvního rozšíření jménem New Babe+ je potřeba v původní mapě sledovat bílého ptáka až do 4. lokace nesoucí jméno Bargainburg, kde hráče navede přímo do průchodu k nové věži. Vstup do druhého rozšíření jménem Ghost of the Babe je pak hned v 3. obrazovce první lokace a je naznačeno světelnou září.