Ironcast se inspiruje Viktoriánskou érou a upravuje jí do alternativní historie. Zde je steampunkové období, kdy válečné mašinerii dominují sedmimetrové mechanické kolosy zvané Ironcasty. Britská říše je ve válce s Francií, která podnikla masivní invazi na jihu Anglie. Hráč se ujímá role velitele Ironcastu a snaží se hrozbu zastavit.
Kampaň staví na modelu rogulike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energii pro štíty a chůzi Ironcastu, chladící kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů a nebo získá opravářské body na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílné obtížnosti, nabízí jinou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí, vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Kampaň staví na modelu rogulike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energii pro štíty a chůzi Ironcastu, chladící kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů a nebo získá opravářské body na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílné obtížnosti, nabízí jinou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí, vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Ironcast se inspiruje Viktoriánskou érou a upravuje jí do alternativní historie. Zde je steampunkové období, kdy válečné mašinerii dominují sedmimetrové mechanické kolosy zvané Ironcasty. Britská říše je ve válce s Francií, která podnikla masivní invazi na jihu Anglie. Hráč se ujímá role velitele Ironcastu a snaží se hrozbu zastavit.
Kampaň staví na modelu rogulike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energii pro štíty a chůzi Ironcastu, chladící kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů a nebo získá opravářské body na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílné obtížnosti, nabízí jinou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí, vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Kampaň staví na modelu rogulike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energii pro štíty a chůzi Ironcastu, chladící kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů a nebo získá opravářské body na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílné obtížnosti, nabízí jinou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí, vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Ironcast se inspiruje Viktoriánskou érou a upravuje ji do alternativní historie. Zde je steampunkové období, kdy válečné mašinerii dominují sedmimetrové mechanické kolosy zvané Ironcasty. Britská říše je ve válce s Francií, která podnikla masivní invazi na jihu Anglie. Hráč se ujímá role velitele Ironcastu a snaží se hrozbu zastavit.
Kampaň staví na modelu rogulike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energii pro štíty a chůzi Ironcastu, chladící kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů a nebo získá opravářské body na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílné obtížnosti, nabízí jinou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí, vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Kampaň staví na modelu rogulike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energii pro štíty a chůzi Ironcastu, chladící kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů a nebo získá opravářské body na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílné obtížnosti, nabízí jinou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí, vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Ironcast se inspiruje viktoriánskou érou a upravuje ji do alternativní historie. Zde je steampunkové období, kdy válečné mašinerii dominují sedmimetrové mechanické kolosy zvané Ironcasty. Britská říše je ve válce s Francií, která podnikla masivní invazi na jihu Anglie. Hráč se ujímá role velitele Ironcastu a snaží se hrozbu zastavit.
Kampaň staví na modelu roguelike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energie pro štíty a chůzi Ironcastu, chladicí kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů, anebo opravářských bodů na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílnou obtížnost, nabízejí různou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí nebo vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Kampaň staví na modelu roguelike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energie pro štíty a chůzi Ironcastu, chladicí kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů, anebo opravářských bodů na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílnou obtížnost, nabízejí různou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí nebo vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Ironcast se inspiruje viktoriánskou érou a upravuje ji do alternativní historie. Zde je steampunkové období, kdy válečné mašinerii dominují sedmimetrové mechanické kolosy zvané Ironcasty. Britská říše je ve válce s Francií, která podnikla masivní invazi na jihu Anglie. Hráč se ujímá role velitele Ironcastu a snaží se hrozbu zastavit.
Kampaň staví na modelu roguelike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energie pro štíty a chůzi Ironcastu, chladicí kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů, anebo opravářských bodů na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílnou obtížnost, nabízejí různou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí nebo vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Kampaň staví na modelu roguelike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energie pro štíty a chůzi Ironcastu, chladicí kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů, anebo opravářských bodů na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílnou obtížnost, nabízejí různou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí nebo vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Ironcast se inspiruje viktoriánskou érou a upravuje ji do alternativní historie. Zde je steampunkové období, kdy válečné mašinerii dominují sedmimetrové mechanické kolosy zvané Ironcasty. Britská říše je ve válce s Francií, která podnikla masivní invazi na jihu Anglie. Hráč se ujímá role velitele Ironcastu a snaží se hrozbu zastavit.
Kampaň staví na modelu roguelike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energie pro štíty a chůzi Ironcastu, chladicí kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů, anebo opravářských bodů na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílnou obtížnost, nabízejí různou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí nebo vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Kampaň staví na modelu roguelike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energie pro štíty a chůzi Ironcastu, chladicí kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů, anebo opravářských bodů na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílnou obtížnost, nabízejí různou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí nebo vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Ironcast se inspiruje viktoriánskou érou a upravuje ji do alternativní historie. Zde je steampunkové období, kdy válečné mašinerii dominují sedmimetrové mechanické kolosy zvané Ironcasty. Britská říše je ve válce s Francií, která podnikla masivní invazi na jihu Anglie. Hráč se ujímá role velitele Ironcastu a snaží se hrozbu zastavit.
Kampaň staví na modelu roguelike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energie pro štíty a chůzi Ironcastu, chladicí kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů, anebo opravářských bodů na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílnou obtížnost, nabízejí různou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí nebo vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.
Kampaň staví na modelu roguelike stylu, to znamená, že pokud je kdykoliv během kampaně hráč poražen, umírá, a musí začít úplně od nuly. Během hraní se získávají zkušenosti, které odemykají nové schopnosti, velitele a Ironcasty pro další hraní kampaně.
Boj je tahový, a vychází z konceptu spoj-tři stejné kameny. Čím více se jich povede spojit, tím více hráč získá munice pro zbraně, energie pro štíty a chůzi Ironcastu, chladicí kapaliny, která je potřeba pro fungování zbraní a podpůrných systémů, anebo opravářských bodů na obnovení poškozených zbraní, štítů a řídící jednotky.
Kampaň není lineární. Hráč má vždy možnost si vybrat ze tří různých misí, které mají rozdílnou obtížnost, nabízejí různou finanční odměnu, zkušenosti a hlavně průběh mise. Někdy je potřeba přežít několik tahů, jindy zachránit rukojmí nebo vyjednávat se šlechtou či s lordy, aby poskytli něco na podporu vašeho válečného úsilí.