Simulace populárního amerického formulového závodu 500 mil Indianapolis. Tento závod je specifický tím, že se jede pouze na oválném okruhu a na výběr máte celkem tři závodní týmy March/Cosworth, Lola/Buick nebo Penske/Chevrolet.
Závody se snaží být maximálně realistické. Při kolizích se objevují žluté vlajky, počítá se i se zastávkami v depu. Model vozu je taktéž realistický. Prudší náraz do zdi, nebo do okolních vozů, může pro hráče znamenat konec. Závod může pro hráče skončit také spotřebováním paliva, opotřebením pneumatik, nebo i nadměrnou teplotou motoru. Model vozu také umožňuje upravit řadu nastavení, která ovlivňují jeho výkon a chování na trati.
Závodní nabídka je jednoduchá, nabízí tréninkový mód, kvalifikaci a závod samotný. Hlavní závod je ale dosti zdlouhavý, proto je zde i nabídka několika kratších závodů s nižší obtížností. Pro nezkušené je tu například závod pouze na 10 kol, bez žlutých vlajek a bez možnosti zničení vozu. Největší výzvou je samozřejmě hlavní závod na 200 kol, který je plně realistický.
Závody se snaží být maximálně realistické. Při kolizích se objevují žluté vlajky, počítá se i se zastávkami v depu. Model vozu je taktéž realistický. Prudší náraz do zdi, nebo do okolních vozů, může pro hráče znamenat konec. Závod může pro hráče skončit také spotřebováním paliva, opotřebením pneumatik, nebo i nadměrnou teplotou motoru. Model vozu také umožňuje upravit řadu nastavení, která ovlivňují jeho výkon a chování na trati.
Závodní nabídka je jednoduchá, nabízí tréninkový mód, kvalifikaci a závod samotný. Hlavní závod je ale dosti zdlouhavý, proto je zde i nabídka několika kratších závodů s nižší obtížností. Pro nezkušené je tu například závod pouze na 10 kol, bez žlutých vlajek a bez možnosti zničení vozu. Největší výzvou je samozřejmě hlavní závod na 200 kol, který je plně realistický.
Jak již sám název hry napovídá, jde o simulaci populárního amerického formulového závodu 500 mil Indianapolis. Hra nabízela pouze jeden jediný oválný okruh a umožňovala závodit za tři různé závodní týmy, March/Cosworth, Lola/Buick nebo Penske/Chevrolet. Vše bylo zpracováno v poněkud primitivní 3D grafice, která ovšem zajišťovala oproti jiným tehdejším formulovým hrám solidní realistické závodění.
Závody působily věrohodně a nechybělo jim snad nic, co k pravým závodům Indycar patří. Při tréninkových jízdách jste na svém monopostu mohli upravovat řadu nastavení, které měly vliv na vaši výslednou rychlost. Začátek závodu probíhal letmým startem. Při závodech jste se museli vyvarovat nárazům do zdi, nebo do okolních vozů. Při haváriích nechyběly žluté vlajky se zákazem předjíždění. Museli jste také hlídat stav paliva v nádrži a včas měnit pneumatiky, aby nedošlo k defektu. Ze závodu vás mohlo vyřadit také přehřátí motoru.
Závodní nabídka je jednoduchá. Nabízí tréninkový mód, kvalifikaci a závod samotný. Hlavní závod je ale dosti zdlouhavý, proto je v nabídce i několik kratších závodů s nižší obtížností pro nezkušené řidiče. Například závod pouze na 10 kol, bez žlutých vlajek, ve kterém je váš monopost nezničitelný. Největší výzvou je samozřejmě hlavní závod na 200 kol, který je již plně realistický.
Hra kromě IBM PC verze vyšla také na Amigu.
Závody působily věrohodně a nechybělo jim snad nic, co k pravým závodům Indycar patří. Při tréninkových jízdách jste na svém monopostu mohli upravovat řadu nastavení, které měly vliv na vaši výslednou rychlost. Začátek závodu probíhal letmým startem. Při závodech jste se museli vyvarovat nárazům do zdi, nebo do okolních vozů. Při haváriích nechyběly žluté vlajky se zákazem předjíždění. Museli jste také hlídat stav paliva v nádrži a včas měnit pneumatiky, aby nedošlo k defektu. Ze závodu vás mohlo vyřadit také přehřátí motoru.
Závodní nabídka je jednoduchá. Nabízí tréninkový mód, kvalifikaci a závod samotný. Hlavní závod je ale dosti zdlouhavý, proto je v nabídce i několik kratších závodů s nižší obtížností pro nezkušené řidiče. Například závod pouze na 10 kol, bez žlutých vlajek, ve kterém je váš monopost nezničitelný. Největší výzvou je samozřejmě hlavní závod na 200 kol, který je již plně realistický.
Hra kromě IBM PC verze vyšla také na Amigu.
Jak již sám název hry napovídá, jde o simulaci populárního amerického formulového závodu 500 mil Indianapolis. Hra nabízela pouze jeden jediný oválný okruh a umožňovala závodit za tři různé závodní týmy, March/Cosworth, Lola/Buick nebo Penske/Chevrolet. Vše bylo zpracováno v poněkud primitivní 3D grafice, která ovšem zajišťovala oproti jiným tehdejším formulovým hrám solidní realistické závodění.
Závody působily věrohodně a nechybělo jim snad nic, co k pravým závodům Indycar patří. Při tréninkových jízdách jste na svém monopostu mohli upravovat řadu nastavení, které měly vliv na vaši výslednou rychlost. Začátek závodu probíhal letmým startem. Při závodech jste se museli vyvarovat nárazům do zdi, nebo do okolních vozů. Při haváriích nechyběly žluté vlajky se zákazem předjíždění. Museli jste také hlídat stav paliva v nádrži a včas měnit pneumatiky, aby nedošlo k defektu. Ze závodu vás mohlo vyřadit také přehřátí motoru.
Závodní nabídka je jednoduchá. Nabízí tréninkový mód, kvalifikaci a závod samotný. Hlavní závod je ale dosti zdlouhavý, proto je v nabídce i několik kratších závodů s nižší obtížností pro nezkušené řidiče. Například závod pouze na 10 kol, bez žlutých vlajek, ve kterém je váš monopost nezničitelný. Největší výzvou je samozřejmě hlavní závod na 200 kol, který je již plně realistický.
Hra kromě IBM PC verze vyšla také na Amigu.
Závody působily věrohodně a nechybělo jim snad nic, co k pravým závodům Indycar patří. Při tréninkových jízdách jste na svém monopostu mohli upravovat řadu nastavení, které měly vliv na vaši výslednou rychlost. Začátek závodu probíhal letmým startem. Při závodech jste se museli vyvarovat nárazům do zdi, nebo do okolních vozů. Při haváriích nechyběly žluté vlajky se zákazem předjíždění. Museli jste také hlídat stav paliva v nádrži a včas měnit pneumatiky, aby nedošlo k defektu. Ze závodu vás mohlo vyřadit také přehřátí motoru.
Závodní nabídka je jednoduchá. Nabízí tréninkový mód, kvalifikaci a závod samotný. Hlavní závod je ale dosti zdlouhavý, proto je v nabídce i několik kratších závodů s nižší obtížností pro nezkušené řidiče. Například závod pouze na 10 kol, bez žlutých vlajek, ve kterém je váš monopost nezničitelný. Největší výzvou je samozřejmě hlavní závod na 200 kol, který je již plně realistický.
Hra kromě IBM PC verze vyšla také na Amigu.
Jak již sám název hry napovídá, jde o simulaci populárního amerického formulového závodu 500 mil Indianapolis. Hra nabízela pouze jeden jediný oválný okruh a umožňovala závodit za tři různé závodní týmy, March/Cosworth, Lola/Buick nebo Penske/Chevrolet. Vše bylo zpracováno v poněkud primitivní 3D grafice, která ovšem zajišťovala oproti jiným tehdejším formulovým hrám solidní realistické závodění.
Závody působily věrohodně a nechybělo jim snad nic, co k pravým závodům Indycar patří. Při tréninkových jízdách jste na svém monopostu mohli upravovat řadu nastavení, která měla vliv na vaši výslednou rychlost. Začátek závodu probíhal letmým startem. Při závodech jste se museli vyvarovat nárazům do zdi, nebo do okolních vozů. Při haváriích nechyběly žluté vlajky se zákazem předjíždění. Museli jste také hlídat stav paliva v nádrži a včas měnit pneumatiky, aby nedošlo k defektu. Ze závodu vás mohlo vyřadit také přehřátí motoru.
Závodní nabídka je jednoduchá. Nabízí tréninkový mód, kvalifikaci a závod samotný. Hlavní závod je ale dosti zdlouhavý, proto je v nabídce i několik kratších závodů s nižší obtížností pro nezkušené řidiče. Například závod pouze na 10 kol, bez žlutých vlajek, ve kterém je váš monopost nezničitelný. Největší výzvou je samozřejmě hlavní závod na 200 kol, který je již plně realistický.
Hra kromě IBM PC verze vyšla také na Amigu.
Závody působily věrohodně a nechybělo jim snad nic, co k pravým závodům Indycar patří. Při tréninkových jízdách jste na svém monopostu mohli upravovat řadu nastavení, která měla vliv na vaši výslednou rychlost. Začátek závodu probíhal letmým startem. Při závodech jste se museli vyvarovat nárazům do zdi, nebo do okolních vozů. Při haváriích nechyběly žluté vlajky se zákazem předjíždění. Museli jste také hlídat stav paliva v nádrži a včas měnit pneumatiky, aby nedošlo k defektu. Ze závodu vás mohlo vyřadit také přehřátí motoru.
Závodní nabídka je jednoduchá. Nabízí tréninkový mód, kvalifikaci a závod samotný. Hlavní závod je ale dosti zdlouhavý, proto je v nabídce i několik kratších závodů s nižší obtížností pro nezkušené řidiče. Například závod pouze na 10 kol, bez žlutých vlajek, ve kterém je váš monopost nezničitelný. Největší výzvou je samozřejmě hlavní závod na 200 kol, který je již plně realistický.
Hra kromě IBM PC verze vyšla také na Amigu.
Jak již sám název hry napovídá, jde o simulaci populárního amerického formulového závodu 500 mil Indianapolis. Hra nabízela pouze jeden jediný oválný okruh a umožňovala závodit za tři různé závodní týmy, March/Cosworth, Lola/Buick nebo Penske/Chevrolet. Vše bylo zpracováno v poněkud primitivní 3D grafice, která ovšem zajišťovala oproti jiným tehdejším formulovým hrám solidní realistické závodění.
Závody působily věrohodně a nechybělo jim snad nic, co k pravým závodům Indycar patří. Při tréninkových jízdách jste na svém monopostu mohli upravovat řadu nastavení, která měla vliv na vaši výslednou rychlost. Začátek závodu probíhal letmým startem. Při závodech jste se museli vyvarovat nárazům do zdi, nebo do okolních vozů. Při haváriích nechyběly žluté vlajky se zákazem předjíždění. Museli jste také hlídat stav paliva v nádrži a včas měnit pneumatiky, aby nedošlo k defektu. Ze závodu vás mohlo vyřadit také přehřátí motoru.
Závodní nabídka je jednoduchá. Nabízí tréninkový mód, kvalifikaci a závod samotný. Hlavní závod je ale dosti zdlouhavý, proto je v nabídce i několik kratších závodů s nižší obtížností pro nezkušené řidiče. Například závod pouze na 10 kol, bez žlutých vlajek, ve kterém je váš monopost nezničitelný. Největší výzvou je samozřejmě hlavní závod na 200 kol, který je již plně realistický.
Hra kromě IBM PC verze vyšla také na Amigu.
Závody působily věrohodně a nechybělo jim snad nic, co k pravým závodům Indycar patří. Při tréninkových jízdách jste na svém monopostu mohli upravovat řadu nastavení, která měla vliv na vaši výslednou rychlost. Začátek závodu probíhal letmým startem. Při závodech jste se museli vyvarovat nárazům do zdi, nebo do okolních vozů. Při haváriích nechyběly žluté vlajky se zákazem předjíždění. Museli jste také hlídat stav paliva v nádrži a včas měnit pneumatiky, aby nedošlo k defektu. Ze závodu vás mohlo vyřadit také přehřátí motoru.
Závodní nabídka je jednoduchá. Nabízí tréninkový mód, kvalifikaci a závod samotný. Hlavní závod je ale dosti zdlouhavý, proto je v nabídce i několik kratších závodů s nižší obtížností pro nezkušené řidiče. Například závod pouze na 10 kol, bez žlutých vlajek, ve kterém je váš monopost nezničitelný. Největší výzvou je samozřejmě hlavní závod na 200 kol, který je již plně realistický.
Hra kromě IBM PC verze vyšla také na Amigu.