Tarnumovo válečné tažení pro spásu jeho duše zakončuje dvojice kampaní. V první, "Revolt of the Beastmasters", Tarnum osvobodí bažinný lid, který předtím v Heroes Chronicles: Warlords of the Wastelands sám zotročil a dovede jej ke svobodě. V druhé kampani, "The Sword of Frost", pak musí zastavit elfího hrdinu, Gelu, který chce získat Dýku mrazu přesto, že dobře ví o její síle ničit celé světy. Jediné etnikum, které nemá z Elfů nahnáno jsou přitom Nighoni, obyvatelé zemských hlubin a právě do jejich čela se Tarnum postaví. V časové ose zaujímají Final Chapters dobu po událostech Heroes Chronicles: The Fiery Moon.
Systém hratelnosti, stejně jako grafický engine, zůstal i v závěru Heroes Chronicles totožný s Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia.
Systém hratelnosti, stejně jako grafický engine, zůstal i v závěru Heroes Chronicles totožný s Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia.
Tarnumovo válečné tažení pro spásu jeho duše zakončuje dvojice kampaní. V první, "Revolt of the Beastmasters", Tarnum osvobodí bažinný lid, který předtím v Heroes Chronicles: Warlords of the Wastelands sám zotročil a dovede jej ke svobodě. V druhé kampani, "The Sword of Frost", pak musí zastavit elfího hrdinu, Gelu, který chce získat Dýku mrazu přesto, že dobře ví o její síle ničit celé světy. Jediné etnikum, které nemá z Elfů nahnáno jsou přitom Nighoni, obyvatelé zemských hlubin a právě do jejich čela se Tarnum postaví. V časové ose zaujímají Final Chapters dobu po událostech Heroes Chronicles: The Fiery Moon.
Systém hratelnosti, stejně jako grafický engine, zůstal i v závěru Heroes Chronicles totožný s Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia.
Systém hratelnosti, stejně jako grafický engine, zůstal i v závěru Heroes Chronicles totožný s Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia.