Rozšíření k Hearts of Iron II: Doomsday od Paradox Development Studio zaměřující se hlavně na vyvážení multiplayeru. Toho je dosaženo ve dvou nových scénářích, The Abyss a Armageddon, kde je veškeré území rozděleno mezi 19 fiktivních států. V případě The Abyss na světě stále panuje mír, avšak v Armageddonu již od začátku mezi sebou všechny frakce válčí pod vlajkou Spojenců, Osy či Kominterny.
Neméně důležité jsou ale nové herní prvky, jako třeba možnost nastavit si, ve kterém roce má scénář skončit, používání vývojových týmů anektovaných zemí, vybavování lodí radary, protiletadlovými bateriemi či torpédy, nebo výroba divizí rovnou s brigádami.
Popisováním chyb a problémů této série bych dokázal naplnit solidní čtvrthodinu (a snad i déle). Třeba absurdní systém zásobování, zbytečná diplomacie a špionáž, otravný micromanagement bojů, nemožnost přezbrojení divizí a spousta jiných drobností, které mne vždy užírají. Přesto není žádné jiné hry, u které bych momentálně trávil tak nerozumné množství času, protože i přes všechny možné nedostatky se totiž jedná o extrémně návykovou záležitost, u které člověk velmi snadno ztratí pojem o čase a prostoru.
Pro: Historičnost, reálnost, provázanost technologicko-společensko-politických sfér, globální pohled na svět a politiku, tuhá obtížnost, výbornej MULTIPLAYER, neuvěřitelná znovuhratelnost, délka hrací doby
Proti: Grafika, ovládání