Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hearts of Iron II: Armageddon

93
9 hodnocení Platformy
Žánr:
strategie > real-time strategie *
strategie > budovatelská strategie
strategie > sociální strategie
Forma:
placená hra
Rozsah:
rozšíření
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
29.03.2007 PC
Vývojáři:
Paradox Development Studio
Oficiální stránky:
https://www.paradoxplaza.com/hearts-of-iro…
Rozšíření k Hearts of Iron II: Doomsday od Paradox Development Studio zaměřující se hlavně na vyvážení multiplayeru. Toho je dosaženo ve dvou nových scénářích, The Abyss a Armageddon, kde je veškeré území rozděleno mezi 19 fiktivních států. V případě The Abyss na světě stále panuje mír, avšak v Armageddonu již od začátku mezi sebou všechny frakce válčí pod vlajkou Spojenců, Osy či Kominterny.

Neméně důležité jsou ale nové herní prvky, jako třeba možnost nastavit si, ve kterém roce má scénář skončit, používání vývojových týmů anektovaných zemí, vybavování lodí radary, protiletadlovými bateriemi či torpédy, nebo výroba divizí rovnou s brigádami.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 90
Popisováním chyb a problémů této série bych dokázal naplnit solidní čtvrthodinu (a snad i déle). Třeba absurdní systém zásobování, zbytečná diplomacie a špionáž, otravný micromanagement bojů, nemožnost přezbrojení divizí a spousta jiných drobností, které mne vždy užírají. Přesto není žádné jiné hry, u které bych momentálně trávil tak nerozumné množství času, protože i přes všechny možné nedostatky se totiž jedná o extrémně návykovou záležitost, u které člověk velmi snadno ztratí pojem o čase a prostoru.
+12
  • PC 95
Další datadisk aplikovatelnej na stand-alone datadisk Doomsday. Další vylepšení už tak velmi dobrýho rozšíření.

Hra se hraje pořád stejně, jen autoři upravili letecké bitvy a další nastavení (např. demokratické režimy můžou začínat války nebo možnost "zdědit" po anektované zemi výzkumné teamy) Největším plusem je potom nesporně opětovné prodloužení herní doby do 1964! Do té doby se dá stihnout všechno, co se předtím stihnout v klidu nedalo - např. obsazení USA a tak očištění západního světa od zhoubnýho imperiálního kapitalismu O:-)

Pro lidi jako já, co tuto hru rádi hrají jako multiplayer, je super nabídka zvolit jeden ze dvou alternativně historickejch scénářů – vyrovnané síly ve světě. Já jsem sice těchto nevyužil (multiplayer hrajeme totiž jedině jako kooperaci, kde vyrovnané síly obou spojenců nejsou podmínkou, naopak) ale těm, co válčí mezi sebou, to tak nabízí skutečně vyrovnanou partii.

Při hodnocení je otázka, co vše přičíst původní hře, prvnímu rozšíření a co tomuto datadisku - rozhodně Doomsday příjemně vylepšuje, ale na druhou stranu novinek oproti Doomsday zde není tolik. Nakonec dám stejně - 95%

"Mód CSR" – někdo si dal práci a vytvořil pro naši zemičku mnoho eventů a voleb (snadné nastolení stalinismu, fašismu aj.) a celkově naši zemi (reálně?) vytunil – IC, výzkum, letectvo, pevnosti, suroviny, výzkumné teamy. Celkově ho však nedoporučuju: Díky nesouladům v návaznosti událostních eventů se mi bohužel stalo, že jsem byl spojenec SSSR a zároveň i ve válce se SSSR takže naše vojska spolu nebojovala, jen si zabírala úsměvně prázdná území. Radím, raději se tomuto módu vyhněte, než bude náležitě vylepšen, aby uvedené nemohlo nastávat a úplně tak zkazit celou vypiplanou hru v roce 1950, zhruba v půlce tažení.

Více v komentáři k Hearts of Iron 2 a Doomsday.

Pro: Historičnost, reálnost, provázanost technologicko-společensko-politických sfér, globální pohled na svět a politiku, tuhá obtížnost, výbornej MULTIPLAYER, neuvěřitelná znovuhratelnost, délka hrací doby

Proti: Grafika, ovládání

+5