Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hazen: The Dark Whispers

Hazen: Episode 1 – The Dark Whispers

28.04.2010
35
1 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Hazen: The Dark Whispers je první epizoda RPG Hazen, které se snaží si vzít to nejlepší z žánru akčních RPG a přidat k němu svůj vlastní díl inovací. Jak už žánr hry napovídá, nejde zde o rozvětvené rozhovory, ale spíše o zabíjení prakticky všeho, co se na obrazovce hýbe a vypadá alespoň trochu nepřátelsky.

Na začátku hry si nemůžete vybrat svého avatara, vžijete se totiž do role mladíka, který svou dosavadní historií nebyl posunut k žádnému z typických povolání bojovníka, lučištníka či mága. Máte tedy před sebou otevřenou cestu v rozvoji svého hrdiny. Cesta je otevřená doslova. Každé povolání obsahuje pět dovedností, které se vám postupem hrou otevírají, přičemž zvolením schopnosti z jedné školy si nezamknete školu druhou, můžete si tedy vytvořit libovolný mix z výše uvedených cest.

Hru začínáte v malé vesnici kdesi v horách, na kterou bez jakéhokoliv upozornění začaly útočit hordy nemrtvých. Po záchraně vesnice Darkvale se vydáte dále do světa prošetřit, odkud nemrtvá hrozba přišla. Prostředí se, jak je to dobrým zvykem, střídá zejména svým zasazením, podíváte se tedy také do lesa, zimních hor, magické dimenze a dalších míst.


Poslední diskuzní příspěvek

Je to celkem vtipné.

Starosta vesnice mě pošle za nějakým dalším NPC, které mě pošle pro klíč k zamčení dveří, aby do vesnice nechodili kostlivci. Najdu klíč, u dveří zjistím, že na ně nestačí kliknout, ale klíč musím obskurním způsobem použít z inventáře. Dveře se zamčou a vesnice je tak zachráněna ... až do dalšího questu, kdy musím stejnými dveřmi projít znovu a zůstanou pochopitelně otevřené. Pak najdu mulu, kterou musím eskortovat do vesnice, po cestě zpátky se odnikud objeví tolik kostlivců, že mulu zabijí, objeví se hláška Quest failed, navštívím znovu starostu a ten prohlásí něco jako "Dobrá práce, z nejhoršího jsme venku" a Quest sucedeed.

Opravdu mě nenapadá, proč nevyšlo pokračování :-))

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC --
Měl jsem možnost hrát první akt nebo jak bych to nazval (v plné jich je mám dojem asi 6 nebo tak) a bylo to děs a hrůza.

Nejenže bylo naprosto šílené ovládání (běhat se musí klikáním, nestačí držet, pro běh a útok je jiné tlačítko myši, přičemž běhací jen běha a útočící jen útočí, vlastnosti, kouzla a předměty jsou nastavené na čísla na klávesnici a mám dojem, že nejdou přenastavit), ale gameplay se omezuje opravdu jen na questy "jdi a vybij", přičemž nepřátelé se respawnují asi tak jednou za 15 minut a ve hře nejsou žadné teleporty ani town portal, takže člověk pořád běhá sem a tam.

Během plnění asi 6 úkolů jsem počáteční oblast kolem vesnice proběhl více než 6x, protože co čert nechtěl, hra ještě ke všemu strašně padá (tak jednou za 45-60 minut), takže hráč stále prochází ty samé oblasti, než vůbec někam doběhne. Respawnující se nepřátelé ani nelevelují, takže jste nuceni za téměř žádné zkušenosti vybíjet stále jedny a ty samé potvory, které většinou vydrží jen jeden sek/kouzlo, ale stále překážejí v cestě.

Neodvažuju se hodnotit, třeba je plná verze notně vylepšená, ale nemyslím si. Jediné, co je dle mého názoru na téhle hře dobré, je grafika.

Pro: Grafika

Proti: Ovládání, celkový design hry (úkoly, respawn atp.)

+11