Za pomoci četných save-states, hraní si s rychlostí emulace a při posledním boss-fightu i s cheatem na zdraví dohráno. Typickej 5th gen. Octnete se v místnosti, hra vám neřekne, co chce a když se okamžitě nezorientujete, jste do 5 vteřin mrtví. A takhle je x místností za sebou. Samozřejmě když to poděláte v té poslední, jdete zpátky do té první. Takže ve výsledku naprosto frustrující záležitost.
Orientace po bradavicích taky poněkud složitější tím, že každý průchod dveřmi znamená setmění obrazovky (nebo rovnou loading, který na původním HW zcela určitě nebyl zrovna rychlý) a otočení kamery, takže člověk ztratí orientaci. Většina obtížnosti je dána neresponzivním ovládáním (i jít rovně někdy není tak snadné), čímž se ze všech hopsacích sekvencí stává otrava.
Nejhorší mise: banka (hráno se zpomalením asi na 30 %), honění podělanýho páva (hráno snad s 20 %), všechno kouzlení pomocí neresponzivních quick-time eventů
Nejlepší mise: kouzelnické šachy
Celkově bohužel zklamání. Plus asi jen chvílema za působivý vizuál (animace před famfrpálem :-O)
Na původním HW a poctivě to musel být čirý masochismus.
Orientace po bradavicích taky poněkud složitější tím, že každý průchod dveřmi znamená setmění obrazovky (nebo rovnou loading, který na původním HW zcela určitě nebyl zrovna rychlý) a otočení kamery, takže člověk ztratí orientaci. Většina obtížnosti je dána neresponzivním ovládáním (i jít rovně někdy není tak snadné), čímž se ze všech hopsacích sekvencí stává otrava.
Nejhorší mise: banka (hráno se zpomalením asi na 30 %), honění podělanýho páva (hráno snad s 20 %), všechno kouzlení pomocí neresponzivních quick-time eventů
Nejlepší mise: kouzelnické šachy
Celkově bohužel zklamání. Plus asi jen chvílema za působivý vizuál (animace před famfrpálem :-O)
Na původním HW a poctivě to musel být čirý masochismus.