Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Halo 4 Halo 4 Halo 4 Halo 4 Halo 4 Halo 4
343 Industries
343 Industries
343 Industries
343 Industries
343 Industries
343 Industries
X360
06.11.2012
XOne
11.11.2014
X360
06.11.2012
XOne
11.11.2014
X360
06.11.2012
XOne
11.11.2014
PC
17.11.2020
X360
06.11.2012
XOne
11.11.2014
PC
17.11.2020
XboxX/S
kompatibilní
X360
06.11.2012
XOne
11.11.2014
PCXboxX/S
17.11.2020
X360
06.11.2012
XOne
11.11.2014
PCXboxX/S
17.11.2020
Halo 4 Halo 4 Halo 4 Halo 4 Halo 4 Halo 4
Žánr
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano

Wake up, John.

Ve třetím díle sci-fi universa Halo došlo nejen k ukončení působení studia Bungie Studios na tuto sérii, ale také k ukončení příběhu okolo vesmírné války mezi lidmi a Covenanty. Čtvrtý díl je tedy nejen započetím nové příběhové trilogie, ale také prvním dílem v němž převzali otěže nad značkou lidé ze studia 343 Industries.

Necelých pět let po zakončení příběhu známého z titulu Halo 3 se Master Chief nachází v Cryo komoře trosek vesmírného plavidla jménem UNSC Forward Unto Dawn a vyčkává na své prozření. Poté, co se troskami rozšíří energie neznámého původu Cortana, umělá inteligence jež doprovází Master Chiefa od samého počátku cesty, probouzí hrdinu z kryospánku, aby znovu povstal proti nepřátelům.

Stejně jako ve svém předchůdci nabízí Halo 4 několik herních modů, vedle klasického příběhového režimu pro jednoho hráče je možnost projít si příběh pomocí modu kooperace. Dále je k dispozici klasický multiplayer, mody Spartan-ops a War Games, tedy kooperativní mise s vlastním příběhem až pro 4 hráče, a map editor Forge, který doznal mnoha rozšíření pro tvorbu zajímavějších lokací. Na rozdíl od Halo: Reach nejsou herní mapy multiplayeru založeny na lokacích obsažených v kampani, ale vlastních lokacích.
Wake up, John.

Ve třetím díle sci-fi universa Halo došlo nejen k ukončení působení studia Bungie Studios na tuto sérii, ale také k ukončení příběhu okolo vesmírné války mezi lidmi a Covenanty. Čtvrtý díl je tedy nejen započetím nové příběhové trilogie, ale také prvním dílem, v němž převzali otěže nad značkou lidé ze studia 343 Industries.

Necelých pět let po zakončení příběhu známého z titulu Halo 3 se Master Chief nachází v Cryo komoře trosek vesmírného plavidla jménem UNSC Forward Unto Dawn a vyčkává na své prozření. Poté, co se troskami rozšíří energie neznámého původu, Cortana, umělá inteligence, jež doprovází Master Chiefa od samého počátku cesty, probouzí hrdinu z kryospánku, aby znovu povstal proti nepřátelům.

Stejně jako ve svém předchůdci nabízí Halo 4 několik herních modů, vedle klasického příběhového režimu pro jednoho hráče je možnost projít si příběh pomocí modu kooperace. Dále je k dispozici klasický multiplayer, mody Spartan-ops a War Games, tedy kooperativní mise s vlastním příběhem až pro 4 hráče, a map editor Forge, který doznal mnoha rozšíření pro tvorbu zajímavějších lokací. Na rozdíl od Halo: Reach nejsou herní mapy multiplayeru založeny na lokacích obsažených v kampani, ale vlastních lokacích.
Wake up, John.

Ve třetím díle sci-fi universa Halo došlo nejen k ukončení působení studia Bungie Studios na tuto sérii, ale také k ukončení příběhu okolo vesmírné války mezi lidmi a Covenanty. Čtvrtý díl je tedy nejen započetím nové příběhové trilogie, ale také prvním dílem, v němž převzali otěže nad značkou lidé ze studia 343 Industries.

Necelých pět let po zakončení příběhu známého z titulu Halo 3 se Master Chief nachází v Cryo komoře trosek vesmírného plavidla jménem UNSC Forward Unto Dawn a vyčkává na své prozření. Poté, co se troskami rozšíří energie neznámého původu, Cortana, umělá inteligence, jež doprovází Master Chiefa od samého počátku cesty, probouzí hrdinu z kryospánku, aby znovu povstal proti nepřátelům.

Stejně jako ve svém předchůdci nabízí Halo 4 několik herních modů, vedle klasického příběhového režimu pro jednoho hráče je možnost projít si příběh pomocí modu kooperace. Dále je k dispozici klasický multiplayer, mody Spartan-ops a War Games, tedy kooperativní mise s vlastním příběhem až pro 4 hráče, a map editor Forge, který doznal mnoha rozšíření pro tvorbu zajímavějších lokací. Na rozdíl od Halo: Reach nejsou herní mapy multiplayeru založeny na lokacích obsažených v kampani, ale vlastních lokacích.
Wake up, John.

Ve třetím díle sci-fi universa Halo došlo nejen k ukončení působení studia Bungie Studios na tuto sérii, ale také k ukončení příběhu okolo vesmírné války mezi lidmi a Covenanty. Čtvrtý díl je tedy nejen započetím nové příběhové trilogie, ale také prvním dílem, v němž převzali otěže nad značkou lidé ze studia 343 Industries.

Necelých pět let po zakončení příběhu známého z titulu Halo 3 se Master Chief nachází v Cryo komoře trosek vesmírného plavidla jménem UNSC Forward Unto Dawn a vyčkává na své prozření. Poté, co se troskami rozšíří energie neznámého původu, Cortana, umělá inteligence, jež doprovází Master Chiefa od samého počátku cesty, probouzí hrdinu z kryospánku, aby znovu povstal proti nepřátelům.

Stejně jako ve svém předchůdci nabízí Halo 4 několik herních modů, vedle klasického příběhového režimu pro jednoho hráče je možnost projít si příběh pomocí modu kooperace. Dále je k dispozici klasický multiplayer, mody Spartan-ops a War Games, tedy kooperativní mise s vlastním příběhem až pro 4 hráče, a map editor Forge, který doznal mnoha rozšíření pro tvorbu zajímavějších lokací. Na rozdíl od Halo: Reach nejsou herní mapy multiplayeru založeny na lokacích obsažených v kampani, ale vlastních lokacích.
Wake up, John.

Ve třetím díle sci-fi universa Halo došlo nejen k ukončení působení studia Bungie Studios na tuto sérii, ale také k ukončení příběhu okolo vesmírné války mezi lidmi a Covenanty. Čtvrtý díl je tedy nejen započetím nové příběhové trilogie, ale také prvním dílem, v němž převzali otěže nad značkou lidé ze studia 343 Industries.

Necelých pět let po zakončení příběhu známého z titulu Halo 3 se Master Chief nachází v Cryo komoře trosek vesmírného plavidla jménem UNSC Forward Unto Dawn a vyčkává na své prozření. Poté, co se troskami rozšíří energie neznámého původu, Cortana, umělá inteligence, jež doprovází Master Chiefa od samého počátku cesty, probouzí hrdinu z kryospánku, aby znovu povstal proti nepřátelům.

Stejně jako ve svém předchůdci nabízí Halo 4 několik herních modů, vedle klasického příběhového režimu pro jednoho hráče je možnost projít si příběh pomocí modu kooperace. Dále je k dispozici klasický multiplayer, mody Spartan-ops a War Games, tedy kooperativní mise s vlastním příběhem až pro 4 hráče, a map editor Forge, který doznal mnoha rozšíření pro tvorbu zajímavějších lokací. Na rozdíl od Halo: Reach nejsou herní mapy multiplayeru založeny na lokacích obsažených v kampani, ale vlastních lokacích.
Wake up, John.

Ve třetím díle sci-fi universa Halo došlo nejen k ukončení působení studia Bungie Studios na tuto sérii, ale také k ukončení příběhu okolo vesmírné války mezi lidmi a Covenanty. Čtvrtý díl je tedy nejen započetím nové příběhové trilogie, ale také prvním dílem, v němž převzali otěže nad značkou lidé ze studia 343 Industries.

Necelých pět let po zakončení příběhu známého z titulu Halo 3 se Master Chief nachází v Cryo komoře trosek vesmírného plavidla jménem UNSC Forward Unto Dawn a vyčkává na své prozření. Poté, co se troskami rozšíří energie neznámého původu, Cortana, umělá inteligence, jež doprovází Master Chiefa od samého počátku cesty, probouzí hrdinu z kryospánku, aby znovu povstal proti nepřátelům.

Stejně jako ve svém předchůdci nabízí Halo 4 několik herních modů, vedle klasického příběhového režimu pro jednoho hráče je možnost projít si příběh pomocí modu kooperace. Dále je k dispozici klasický multiplayer, mody Spartan-ops a War Games, tedy kooperativní mise s vlastním příběhem až pro 4 hráče, a map editor Forge, který doznal mnoha rozšíření pro tvorbu zajímavějších lokací. Na rozdíl od Halo: Reach nejsou herní mapy multiplayeru založeny na lokacích obsažených v kampani, ale vlastních lokacích.